Toyota Avensis stv.

Matheo`s mamma

Elsker forumet
Noen som har det? Er du fornøyd med bilen?
Vi skal se på en i dag, gleder meg.[:)]

Kjørte en avensis til bergen i sommer, og har vært forelska i den bilen siden. [:D]

Min bror har en lekker koksgrå metallic. Tror de elsker bilen sin. Tar veldig godt vare på den i alle fall. Har tre unger og god plass til alle ser det ut for. hadde den til Danmark i sommer.

Vi har en svart 2007-modell som vi kjøpte ny da eldste snuppa ble født. Er kjempe fornøyd [:D]

Den vi skal ha er sølvgrå. Den virker romslig, og det trenger vi, med tre karer i baksetet[:)]

Foreldrene mine har en 08 modell, som jeg har lånt når jeg ikke har kjørt bil til hjemstedet, og den er iallefall en drøm å kjøre. God plass er det også og den er fin å se på :-) Vi satser og på Avensis når vi skal bytte ut stasjonsvogna vi har, det er en super familiebil. Foreldrene mine er veldig fornøyde, og skal ikke ha noe annet enn Toyota. 

ORIGINAL: Belissima

Foreldrene mine har en 08 modell, som jeg har lånt når jeg ikke har kjørt bil til hjemstedet, og den er iallefall en drøm å kjøre. God plass er det også og den er fin å se på :-) Vi satser og på Avensis når vi skal bytte ut stasjonsvogna vi har, det er en super familiebil. Foreldrene mine er veldig fornøyde, og skal ikke ha noe annet enn Toyota. 

Kjekt å høre. Den vi skal se på er 2003 da, men den er veldig lik på nyemodellene. Så en som var 2001 og den såg veldig oldis ut i forhold... [:)]

Elsker avensisen vår! Den er deilig å kjøre rett å slett.
Men vi må egentlig bytte nå for det går ikke 3 barneseter baki den. Fryktelig synd.

vi har det og er veldig fornøyde [:)] har ikke en helt ny en da men den er en god bil

Vi er veldig fornøyde med vår Avensis, har en 2010 modell. En drøm å kjøre synes jeg.

Vi er veldig fornøyd med vår 09 avensis. God å kjøre. Det eneste er at jeg kunne tenkt meg litt større bagasjerom da vi har emmaljunga mondial vogn, og den tar mye av plassen. Regner med det blir bedre når vi skal skifte til sportsdelen da..

Vi har en koksgrå 06 modell, og er strålende fornøyd! Kunne ikke tenkt oss noen annen bil! Stort bagasjerom og god plass ellers i bilen - kan jo ha hele to barnevogner baki der [;)]

vi har en 06 modell, kjempefornøyde[:D]

Typen har en svart Toyota avensis stasjonsvogn 2007 modell: ) E elska den bilen å bruka den når ikke han skal ha de:p

Vi hadde det før og var kjempe fornøyd og nå har vi byttet til Toyota Corolla Verso og er ennå mere fornøyd [:D]

Vi har den nyeste Toyota st.vogna, har også hatt en 2007 modl. og vi angrer litt på kjøpet. Det er liten plass i baksetet på bilen. Vi har bakovervedt sete i den og da er det jo ofte dårlig plass i bilene da...Valget våres stod mellom Toyota og superb...og desverre så tror jeg vi valgte feil denne gangen.
Generelt er jo toyotan en kjempe fin bil da. God å kjøre, pen å se på og veldig drift sikker...

Både min far og min samboer har denne bilen. (min samboer fikk låne min fars og da ble han solgt) De er kjempe fornøyde begge to. Det er jo en massiv og romselig bil[:)]

Vi har en 03 modell faktisk. Hatt den lenge nå. Og jeg elllsker den bilen[:D] Kjempe god, og sikker ikke minst. Vi var i en ulykke i sommer som var med vogn og det hele, og da brannvesen, polito og det hele kom så sa de at det var flaks at det var en så sikker bil vi hadde ellers hadde det ikke gått like bra med alle. Det var ekkelt og godt å høre på samme tid. Vi kommer aldri til å bytte, eller kan vel ikke si aldri heller. Men bytter vi så blir det til den nye modellen[:D] Den er billig i drift også, vi har diesel da. Men to av våres venner har også samme bil og er super fornøyd.

Vi kjøpte oss en ny avensis stv da eldste ble født i 2007, og er knallfornøyd...

Back
Topp