Toxoplasmose og bhg-jobb

Lillepusen

Forumet er livet
Vet noen her inne hvor stor faren er for å bli smittet av Toxoplasmose når man jobber i barnehage? Tenker da på at vi er mye ute, er i sandkassa, spiser maten ute på benker eller på gresset... [8|] Går jo som regel og drasser på en vannflaske hele tiden... kom plutselig på at jeg åpner/lukker den tuten støtt og stadig... får jo ikke vasket hendene mine før hver gang... Kan det være farlig?? Åååå jeg bekymrer meg for så mye!!! [&:]

Ja jeg skal huske på det framover! [;)] Og jeg skal til første legetime på tirdag (har lavt stoffskifte og de ville visst ha meg inn så fort som mulig), og da skal jeg huske å spørre om dette! Da sjekker de vel antistoffer hos meg og da sikkert...

Lykke til videre i svangerskapet, Snickgrl! [:)]

ORIGINAL: Lillepusen

Ja jeg skal huske på det framover! [;)] Og jeg skal til første legetime på tirdag (har lavt stoffskifte og de ville visst ha meg inn så fort som mulig), og da skal jeg huske å spørre om dette! Da sjekker de vel antistoffer hos meg og da sikkert...

Lykke til videre i svangerskapet, Snickgrl! [:)]

Hvorfor skal de sjekker deg siden du har lavt stoffskifte??
Skjønner ikke det, for jeg også har det, og jeg har ikke blitt sjekket...
Kan du spørre om hvorfor når du er på sjekk??Blir så nysgjerrig på det!!

husk å vask henda ofte,og ikkje putt henda i munnen før du har vaksa deg. eg gikk med gravid i bgh forrige gang og det gikk bra!!! [:)]

Back
Topp