Toveli6 - vunnet budrunden?

Ja, det kan nok være lurt og vente litt nå, og så prøve seg om ei uke eller noe, hvis det ikke har kommet inn andre bud. For hu må sikkert selge en gang, og tida går jo...

Vi hadde grensa for hvor mye vi kunne låne, og gikk til den. Hadde vi ikke fått det da så hadde vi gitt oss. Men vi hadde liksom ingen hast heller, vi likte huset, og syns det var billig. Var nok heldige som fikk det til den prisen[;)]

Så ikke gi dere, terg henne litt til så kan det nok henne hu gir etter! Håper det for deres skyld[:D]

Pokker å, trodde helt sikkert dere kom til å få det! Blir rett og slett litt sur på dine vegne jeg nå..
Men enig med de som skriver over her at du må ikke miste motet enda, kanskje hun etterhvert skjønner at hun må selge til dere for å få solgt.. Hvis hun kommer krypende kan dere si at dere kun vil ha det til 50.000 under takst! he he..

Så dumt da [&o] Håper hun kommer på bedre tanker og tilbyr dere det igjen for den summen [;)]
Lykke til på husjakten

hei..

Jeg har jobbet som megler en stund og hatt endel budrunder.. det kan godt være at megleren i utgangspunktet har gitt henne for store forhåpninger. og at det er derfor hun ikke vil gi seg med en gang. hun har nok følelsen av at dere virkelig vil ha det, og at hun kommer til å få de 20 000.. alt etter hva avtale hun har fått av megler koster det henne ikke nødvendigvis mer om hun tar sjansen på at det står en stund til.
det med prisantydning/ meglertakst er bare en peilepinn på hva megleren tror huset er verd. det betyr egentlig veldig lite.. det er alltid markedet som bestemmer prisen til slutt. jeg ga selv 110 000 over prisantydning og endte på 2.7 mill. men jeg visste at huset var verd det. megler hadde underpriset det.
oi, denne ble noe rotete.. det er bare å beklage ;-)

ps. 20000 kr er veldig lite når det gjelder boligkjøp.. hun tenker nok likt dere... klart de gir de 20000 som skal til..
evt. møt henne på midten.. så blir det gjerne avklart i dag.. dere 10 opp, hun 10 ned... goodwill..

å det var synd toveli men det fikser seg nok snuppa[:D] dumt at hun ikke godtok det ettersom det bare var 20 under... klem

Måtte løpe inn her igjen jeg nå for å se hvordan det har gått for deg!

Så synd at hun ikke godtok det... hmmm.. kanskje hun kommer tilbake til det?!?!

Dere får drømme huset til slutt skal du se!!! Om ikke dette så dukker det nok noe som er ENDA bedre!

Kjenner følelsen du sitter med nå.. Og det er så utrolig surt og gå sånn og vente, og spesielt når man har sett for seg huset og allerede møblert det tusen ganger i tankene.. Satt selv i den situasjonen for noen mnd siden.. Huset hadde stått en stund, og vi hadde lagt inn bud under prisanntydningen, som de avslo. Fikk beskjed om at de kom ikke til å selge under takst. Vi satt lenge på gjerdet og jeg maste lenge (til sambo) at vi skulle legge inn bud på prisanntydningen..men alle rundt oss rådet oss til å vente til de ble desperate nok...

Enden på visa ble at det kom noen andre på banen, med mer penger enn oss..(vi kunne ikke gå så mye over prisanntydingen) og huset ble solgt 50 000,- over takst.. 
det er et vanskelig spill når det kommer til huskjøp.. Og kjempe frustrerende..

men før eller siden Toveli så dukker det opp et hus du faller for igjen...

Back
Topp