Toveli6 - vunnet budrunden?

lenemor

Forumet er livet
God morgen Toveli6. Er litt spent jeg - hvordan går det med budrunden? Blir det flytting på dere?? Krysser fingre her...

Dette er jeg spent på også!!

Hva skjer????

Har krysset fingrene!
Klem, M

Krysser fingrene for deg Toveli!!!

Dette må da gå bra!

Krysser og krysser fingrene for dere!

Håper dere får tilslag på budet! Det hadde jo vært topp å få det for 20 000 under prisantydningen!

Hold oss oppdatert da!

Klem, M

Så spennende da! Skal krysse alt jeg kan for at dere får gjennomslag for budet deres!  Vet hvordan dere har det nå, vi har nettopp vunnet en budrunde på drømmehuset som vi overtar 1 mars!

Spennende[:D]

Og ja....er som du sier..har det stått lenge og det er 20 under takst.... non tro om de har råd til å avslå det... 20 000 er mye penger, men allikevel ikke når de VIL selge.... lykke til!!

Skal på lunsj med svigermor i dag..så jeg får ikke gratulert deg (optimisme har vel aldri drept noen) før i ettermiddag.. men gratulere DET skal jeg!![;)]

Oiiii kjempespennende, krysser alt jeg har for at dere får huset[:)]

krysser både fingre å tær her jeg,lykke til [:)]

Kommer an på situasjonen selgerne er i da - om de har det travelt med å selge så er ikke 20.000 så mye å krangle på... om de derimot kan sitte på huset i flere måneder så kanskje... men da taper de jo de pengene allikevel, for det er ikke gratis å ha et hus stående tomt heller...

Krysser fingrene for at det går bra!

Da får dere det. Helt sikkert!

Å så gøy har ikke fått med meg dette jeg. Sist fikk jeg med at dere skulle i banken.
Nå er det bare 35 min igjen.
Krysser alt jeg har for dere [:D] 

Enig med gullungen her - selger anbefales nok av megler å ha is i magen.... bare for å sette dere ut av spill... Husker jeg brukte det psykiske elementet veldig i budrundene jeg var med på - la alltid inn budene mine to minutter etter konkurrentene mine la inn sitt, og så ga jeg alltid bare en halvtimes eller times frister - skikkelig stressende!![:D] (og skikkelig jævlig - jeg var jo nærvøs jeg også!!).

Tiden er nesten ute nå, så det begynner å bli nervepirrende!

Det var synd! Håper dere finner et perfekt hus om ikke lenge!

Sender en trøsteklem!

M

men i alle dager... nå forstår jeg ingenting. Ren logikk sier jo at hun måtte selge raskt, og da må man være fornøyd med 20.000 under takst!

Uflaks toveli - får virkelig håpe at dere finner et annet hus som dere liker like godt da... eller at duste-dama ikke får solgt - kanskje dere kan gå inn med samme bud om noen uker og få det... hun må bare bli desperat først[:D]

Om hun har massevis av gjeld så kanskje hun blir pålagt å selge huset sitt.. da kan du sitte, som en hauk, på gjerdet med ditt (ganske så reduserte) bud og le[:D][:D]

20 000??? Ikke mer enn det?? Da mener jeg hu ikke har lyst nok til å bli kvitt huset sitt! Vi fikk huset vårt 150 000 under takst vi! Huset hadde vært ute ei stund, og vi var eneste som bydde. Er ikke noe stort marked her nede, men likevel. 20 000!!!!! Nesten latterlig spør du meg[;)]

Ja, vettu hva! Hu må jo ha skikkelig trua på at hu får solgt til over takst da... 20 000 blir nesten bare småpenger i en sånn sammenheng! Vi begynte å by 250 000 under takst vi, følte oss litt frekke da[8D] Men når vi la inn siste bud så sa vi klart i fra om at det var det SISTE, og da slo de til[:)] Flytt til Hvittingfoss sier jeg bare[;)]

Det var synd, men herregud 20 000 under takst bare , hu burde jo vært fornøyd.

Får håpe hun bruker lang tid på å selge huset sitt da[:@]

Sender deg en klem jeg

Back
Topp