Toveli!!

jannelille

Forelsket i forumet
babyene våres skal døpes samme dagen.. 22 januar her også[:D]

føler vell jeg har kontroll på det meste men det kommer jo alltid tusen ting i siste liten da[:D] hvor mange blir dere??? blir 25 vi å det syns jeg er plenty... skal bestillr smørbrød så lager vi kaffematen selv... blir billigst det[:)] som du sier så renner det ikke over med penger for tiden nei... har planer om å vinne i lotto da men[:D]

ja vertfall hvis den lille har bestemt seg for at de deg har vi en dårlig dag å dette passer meg ikke[;)] he he he.... tror ikke vi kommer til å få problemer med å vente her er en liten kirke på en liten plass, er gla for det[:)] hvem bruker du til fadre da om jeg får spørre?? her blir det 2 brødre av meg et felles vennepar å gubben sin bror med kone...

ja er viktig å ha noen man stoler på har tenkt nøye gjennom det vi jaffal[:)] jaja på tide å skifte bleie her småen streter som bare juling [:)] he he he

de er herlige[:)] hvor lenge lar du han sitte i den vippestolen sammenhengenede?? min elsker å sitte der å speseit sitte å se på tv,har sin private samtale med de på tvèn da[:)] han er bare så ssjønn da[:D]

kjempe flink[:)] min har ikke kommet så langt enda, viser ikke tegn til å rulle rundt engang.. mrn det kommr det kommer[:)] er en herlig tid dette såvidt vi klarer å følge dem jo[:D] må jo he med den minste ting.. hvilke andre ting gjør han da??[:)]

på tide å mate småen,snakkes da[:)]

Back
Topp