Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Henriette1986
Denne har jeg, og er kjempe fornøyd med den, har hatt den siden den var ny, men det er flere (inkl min samboer) som er kjempe fornøyd med den, men at den har ryki.. sambo sin er 5 mnd gammel, han tok et bilde og la den tilbake i beskytteren sin.. tok den ut rett etterpå for å hvis meg bildet og da var hele skjermen i sånn " knust" farger.. masse masse forkjellige farger.. sendte den på rep, men har ikke hørt noe enda...
her er bilde og link :)
http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-5800-xpressmusic/spesifikasjoner
ORIGINAL: EksamensRævva
Ikke enig.. Jeg har den, men er langt ifra fornøyd. Er mere minus med den enn pluss!

ORIGINAL: tuppamaara
Ikke enig.. Jeg har den, men er langt ifra fornøyd. Er mere minus med den enn pluss!
Seriøst? Hva synes du er minus med telefonen da?
Hvor skal jeg begynne?
Dårlig batteri på den.
Går ikke ann å bruke mp3 som ringetone utenom å bruke ett program/side på internett etc
Går ikke å slette ett bilde og en sang f.eks (kun på kameraalbum). ALT må igjennom Itunes.
Synkroniserer du igjennom Itunes hos en venninne f.eks.. Fordi du vil ha noen bilder hun har eller musikk, blir da din gamle musikk/bilder slettet
Går ikke å filme (har barr 3G jeg)
Dårlig kamera
Stygge meldingstoner som det heller ikke kan endres på
Ikke sms-teller
Ikke kan du lagre sms i egne mapper
+++
ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: *Nurk84*
ORIGINAL: Mesaana
Har akkurta bestil en samsung S8300 ultra touch
Aner ikke hvordan den er. Kjøpte den "billig" hos chess.no[:)]
denne har jeg og er VELDIG fornøyd med den[:D]