Totalt utslitt

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er så veldig, veldig trøtt. Sover ofte 2 ganger om dagen i tillegg til at jeg sover om natten. (Sover dårlig om natten). Føler meg helt utslitt. Hadde det ikke sånn i mitt første svangerskap. Er 11+2 nå så hadde håpet det ville kommet seg snart. Har så dårlig samvittighet for jenta mi, når jeg sover så mye, men heldigvis er pappaen flink og tar seg av henne og synes det er viktig at jeg får nok hvile. Noen flere enn meg som har det slik?

Jeg sover også 1-2 ganger dagen, og kan være veldig sliten utover det også. Jeg har to barn på 5 og 7 år. De merker det godt, men det går bra! Det er jo bare en liten periode av deres liv. Hun på 7 år vet grunnen, men han på 5 vet det ikke enda. Jeg sier bare at jeg har vondt i magen, og det skjønner han hva er. Når jeg bikker 12-ukersgrensa skal han få vite det han også. Da skjønner han det kanskje enda bedre..

Jeg sover som regel 1 gang om dagen og legger meg tidlig på kvelden. Hadde det også slik under første svangerskap. Tror det er helt normalt

Jeg er helt zombie om dagen. Gleder meg til energien forhåpentlig kommer tilbake snart!

Jeg merker jeg jeg har mer energi enn for noen uker siden. Men jeg kan bli veldig trøtt og sliten veldig plutselig :p så i det ene øyeblikket føler jeg meg helt normal, og i det neste kunne jeg kollapset :p

Godt det ikke bare er meg :p Er veldig uvanlig for meg å ha så lite energi, er til vanlig veldig aktiv, så håper jeg snart er meg selv igjen :)

Jeg sovner på sofaen støtt og stadig, flere ganger hver ettermiddag, spesielt viss jeg ikke har rukket å lagt meg nedpå mens ungene er på skole og i barnehage

Er også helt totalt utslitt. Ikke trøtt, men utslitt. Må nesten ligge nede for å spise middag :/
11+2 Og bare krysser fingrene for at der snart går over. Er 40 prosent sykemeldt, og det har hjulpet enormt..

Sniker fra mai.
Jeg har det helt likt. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde muligheten :confused: I dag har jeg vært hjemme alene, og tror jeg sov nesten sammenhengende fra klokka 12-17. Og da hadde jeg allerede sovet til 9:30 før jeg sto opp :singing:

Sniker fra mai.
Jeg har det helt likt. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde muligheten :confused: I dag har jeg vært hjemme alene, og tror jeg sov nesten sammenhengende fra klokka 12-17. Og da hadde jeg allerede sovet til 9:30 før jeg sto opp :singing:

Sånn holdt jeg på i går, sto opp 06.30, la meg igjen 08.30 og sov til 12.00. Hvilte igjen på ettermiddagen for så og sovne på benken 21.30. Tror mannen er begynt å kjede seg på kvelden :hilarious:

Back
Topp