totalt utslitt..

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
jeg har liggi på sofan i hele dag, svogeren min har henta dattera mi, for mannen min er på jobb.. jeg bare spyr, men jeg er også så ekstremt sliten!!!! jeg har psyka meg opp til å dusje i HELE dag, men har enda ikke klart det!! noen som kjenner seg igjen? jeg husker det fra forrige svangerskap, men ikke at det var SÅ ille!!! sist jeg dusja, besvimte jeg nesten..så nå tør jeg ikke uten at mannen min kan assistere....

Jeg er ikke plaga med kvalme, men er utrolig sliten. Husarbeid og matlaging er noe jeg nesten ikke orker.. Vil bare ligge på sofan å slappe av hele dagen...

Uff :/ føler med deg. Har ikke fått beholdt noe mat eller drikke de siste to-tre dagene, så er helt utslitt. Du burde vente med å dusje til mannen din kommer hjem, kan være veldig skummelt å besvime i dusjen om du er alene! Prøv å ha baderomsdøren åpen og gjerne et vinduet og evt dusjdøren også åpen så blir det mye bedre å dusje når man er svimmel. God bedring!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi lærte på skolen at du skal helst sitte i dusjen når du er svimmel og bli assistert av en som kan hjelpe deg. Du skal aldri stå, og du skal aldri bade i badekar. vent til mannen din har kommet hjem, det er ikke verdt risken :) Håper du føler deg bedre snart!

Jeg kjenner meg godt igjen :-) og nå ligge jeg på sykehuset (hyperemesis).. 3. Dagen her og formen er betraktelig bedre, idag har jeg klart å hold på nesten alt jeg har fått ned, og jeg har spist brødskive :-)

har enda mye ketoner i urinen (2+) men det hat fått ned mye siden jeg vle innlagt :-) får flere liter intravenøst pr dag, håper jeg snart kan dra hjem til sønnen :-)

Gikk på butikken og etter det har jeg vært helt ferdig :-/ blir så sliten av helt enkle småting.. Kjenner jeg gruer meg til jobb på mandag :-/

God bedring til deg! Vent med dusjen til mannen kommer hjem om du er svimmel. Vil jo ikke at du skal falle og slå deg :-)

Jeg er også veldig plaget av blodtrykkfall i dusjen, og var også det forrige svangerskap. Så jeg dusjer med kaldere vann enn jeg vanligvis bruker og det hjelper meg veldig. Husker flere ganger sist at jeg måtte sjangle ut av dusjen og kollapset på senga og bare venta på at verden skulle slutte å snurre. Det er mildt sagt ubehagelig:p

Har også hatt dager der jeg bare må ligge i sengen etter jobb, utrolig slitsomt og ubehagelig. Uansett hvor lenge jeg ligger så blir jeg ikke uthvilt. Heldigvis er ikke alle dager slik for meg, håper det går over for dere andre også.

Back
Topp