totalt utslitt for tiden.

LRDB

Forelsket i forumet
merker ett stor hopp i utviklingen til jenta mi.
fra og være blid og stort sett fornøyd har hun nå kommet i sin første trass tid . når hun er trøtt legger jeg ho men da skal hun ikke sove . natta er et styr uten like hun våkner mange ganger og er kjempe sinna.
jeg har sluttet og amme henne på natta og hun er tydeligvis sinna for at jeg ikke tilbyr henne puppen . har ikke melk igjen og jeg ville slutte med ammingen ettersom hun er 9 mnd nå.
hun har fått 2 tenner til  nå men jeg mistenker flere på gang inni der ettersom hun har så kort lunte.
er det noen som gir melk etter grøt før legging ?
jeg gir kun vann . har deres baby sovet lenger da sammenhengede?

hei:)
jeg ammer enda, og noen ganger vil Matheo ha pupp etter grøten før sengetid, men tror det er kun for kos, noen ganger nekter han plent! han sover akkurat like lenge, så her har det ingenting og si.. men jeg tilbyr han alltid tilfelle han vil ha..
kan jo hende hun får flere tenner hvis ho er litt sur og grinete. Med matheo merket vi ingenting når han fikk de to tennene nede, men tror de oppe er værre, så regner med vi kommer til å merke det denne gangen..
de har jo sånne utviklingssprang, og når de lærer så mye på en gang er det ikke rart det forstyrrer søvnen dems.. tror noen sover urolig og veldig lite, og noen sover masse for de blir slitne av alt de lærer.. Matheo hadde en periode hvor han sov og sov og sov på dagen, mer enn når han var nyfødt liksom.. så tror nok det var fordi han lærte så mye på en gang. nå er han tilbake til normalen, og han sover mye, men ikke 6-7 timer på dagen som han gjorde for en mnd tid siden..

uff, håper det går seg til og at du får mer energi[;)]

Har ingen søvntips, andre våkner ca hver 2. time fra hun har lagt seg til neste mrg[8D]

Huff, det e ikke kjekt! Håper du snart får mere energi[:D]
Etter at han har fått grøt drikker han som oftest en god del med vann! Han sover fra kl 19 - ca kl 7. Var inne i en periode der han plutselig sku opp kl 5 om morgenen, men den gikk heldigvis over(varte i ca 3 uker)

Meker sjøl når eg må løpe etter småen hele dagen at det tar på, men nå har eg begynt å legge meg nedpå når han legger seg på dagen, så det hjalp litt!

Lykke til[:)]

ORIGINAL: carinasverden

uff, håper det går seg til og at du får mer energi[;)]

Har ingen søvntips, andre våkner ca hver 2. time fra hun har lagt seg til neste mrg[8D]

sign alt, bare bytt ut andrea med angelica!:)

Huff, håper du får mer energi snart, vet hvor slitsomt det er :/

Her sover Oliver hele natta, men jeg er utslitt allikevel! Blir alltid slik om vinteren :(

Back
Topp