• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Total lykke!

kattekvinna

Forumet er livet
Ah! For en deilig,deilig dag!

Hadde time til ordinær UL idag, og troppa opp, med sommerfugler i magen og blanda følelser.. Kjæresten min var ikkje med, han og Vesla er på østlandet, så da valgte eg å reise aleine... først var det jordmorsamtale, og kem møter eg på?? Joda, ho som tok i mot Vesla!! Er ikkje sikkert noken husker det, men eg hadde en ganske jævlig fødsel, med pressrier og 9,5 cm åpning i fire timer.. Har jo pga det her grua meg veldig til å føde igjen.

Var SÅ godt å få snakke med ho som var der, som har skrivi notat fra fødselen og som faktisk husker det, sjølv om det er eit år sia.. Ho blei jo fortvila når eg fortalte kor masse eg grua meg, og vi grein litt begge to.. Hehehe, hormoner lenge leve ass! Det var berre så godt å bli møtt, sett og hørt, og VIRKELIG forstått! Vi har avtalt at vi skal snakke meir sammen når fødselen nærmer seg, og vi skal lage en plan A og B :) Er så lykkelig og føler meg så ivaretatt.. Det demper faktisk fødselsangsten noke veldig!

Etter denne deilige samtalen var det tid for UL.. Fikk vite at eg skulle inn til ei eldre dame/lege, som eg har hørt masse negativt om.. Ho er visst så sur og grinete og vil sjelden fortelle kjønnet på babyen... Dama EG møtte var blid, hyggelig og morsom, vi spøka fra første sekund. Deilig ;) Eg slengte meg på benken og bretta ned buksa, såååå klar for å sjå om alt var i orden med minimorrisen i magen.. Har jo hatt en litt rar følelse, så var rimelig spent... Hjertet såg fint ut, hadde alle klaffer og kammer. Ingen brokk å sjå, og ansiktet var heilt perfekt. Morkaka låg som den skulle, og ho konkluderte med at ALT ho kunne sjå var perfekt. Eg blei såååå glad, det var så deilig å sjå! Vi telte fingre og ei perfekt lita hand vinka til meg.. Haaaallo babyen miiiin :) 

Så skreiv ho ut bilde, og eg trudde vi var ferdige. Da seier ho; "er du interessert i kjønn?" Eg berre: "jaaaa, kan du sjå det?" "Åjada, her er det INGEN tvil, her er lårene, og innimellom der ser du en liten tissefant!"

VI SKAL HA EN GUTT!!!!!! Eg er så oooooverraska og så glaaaaaad! Var heilt hundre prosent sikker på at det var ei ny jente der inne, så eg fikk totalt hakeslepp! Ein av kver, det er heilt perfekt og eg gleeeder meg sånn til å møte lillemann :) Gjenstår 22 veker med krangling om navn, men vi blir vel enige til slutt. Viss noken har gode tips om ka som passer sammen med Hedda, så kom med det :)

Blir forresten VELDIG imponert om noken leser alt det her ;)

så herlig!!
godt og få snakka ut og bli godt mtatt da! denne fødselen går nok helt fint og du får en flott opplevels!

så stas med gutt da! blir artig med en av hver!

forslag til guttenavn :P
- Even( den skal vår neste hete :P)
- halvor
- siggur(d)
- Ludvik

Åhh!! Den lykkelige dagen din smitta over på meg :) Gleder meg enda mer til UL nå!!
Så utrolig moro at du skal ha gutt da! Gratulerer!!!! emoticon

emoticon

gratulerer så mye med en perfekt liten guttefant!!emoticon

Sååå misunnelige på deg altså

Så herlig å lese om dagen din!! Og gratulerer med en liten gutt i magen, moro!
Har nok ikke mange forslag på guttenavn gitt, det er vi blanke på her.. Hehe.. 

Gleder meg bare mer og mer til å bli gravid igjen og oppleve alt på nytt :-D 

Så glad på dine vegne fina :D Gratulerer såå mye med gutt i magen <3

Jeg synes Isak er helt nydelig og det passer med Hedda i mine øyne/øre også ;)

Så herlig!!! Gratulerer!!!

Back
Topp