total forvirende :}

Bkno0993772

Betatt av forumet
hvor skal jeg begynne .... beklager skrive maaten men er paa engelsk tastatur
jeg har ikke hatt mensen siden 26 april ... hadde litt brunt blod 1 dag bare litt paa papiret samt par dager etter det ...
kjempe vonde bryster kvalme som kommer og gaar og har lett for bli sur ...
men en blenda hvit negative g test ....
min mens har ikke vert stabil siden desember ...
forstaar virkelig ingen ting jeg ....
er jo ikke saa gammel heller .. kun 31 aar ...
har dere opplevet dette eller noen raad eller kan det vere en graviditet men hcg er saa lav at den ikke kan vises ...

Ingen aning hva det kan være, men enkelte få utskiller svært lite hCG i urinen.
Hva med å ta en tur til legen og ta en blodprøve?

Jeg har hatt flere perioder med svært uregelmessig mens i løpet av livet. Har du hatt det før da? Jeg fikk hjelp av tabletter en gang for å komme innpå igjen.

jeg har slitet med og faa lege her I England ... teite regler ... men har kontaktet dem I dag ... skal ned til dem og registrere meg hos dem etter 20 med krangling med denne damen .... kan man faa disse symtomer hvis man kommer I overgangs alder?

Jeg ville gått til legen, bare for å sjekke at alt er bra :) evt om du stresser mye? Jeg kan i alle fall stresse så mye at mensen blir uregelmessig/uteblir og jeg er i dårlig form, men ikke fått ømme pupper av det da :P

jeg har slitet med og faa lege her I England ... teite regler ... men har kontaktet dem I dag ... skal ned til dem og registrere meg hos dem etter 20 med krangling med denne damen .... kan man faa disse symtomer hvis man kommer I overgangs alder?
Men kan jo få de samme symptomene i overgangsalderen, men det var da litt tidlig i forhold til normalt :P

har 4 unger fra 6 til 11 aar .... men jeg har aldrig opplevet brunt blod paa papiret 1 dag og 2 dagetter etter ca 14 dager etter paa begynt mens hvis man ikke er gravid .. ... saa kom ikke mens bare alt dette .... skal ned og registrer meg her I England etter 20 min krangling med dem ... I England har man noen regler som er helt hull I hode ... har provet faa lege time siden januar da jeg har saa uregelmessig

har 4 unger fra 6 til 11 aar .... men jeg har aldrig opplevet brunt blod paa papiret 1 dag og 2 dagetter etter ca 14 dager etter paa begynt mens hvis man ikke er gravid .. ... saa kom ikke mens bare alt dette .... skal ned og registrer meg her I England etter 20 min krangling med dem ... I England har man noen regler som er helt hull I hode ... har provet faa lege time siden januar da jeg har saa uregelmessig
Bare et lite spørsmål, hvilken prevensjon bruker du?
Etter jeg fikk nummer to tålte jeg brått ikke mini-pillen lenger.
Var dårlig og hormonell som om jeg var gravid, fikk ikke mensen (som er normalt), men litt brunaktige småblødninger.

Kan kanskje høres ut som om det kan være på grunn av prevensjon bruk

Long shot, men siden det er så kjapt å teste never jeg det: Hvis du tester hcg med urinsticks vil de ofte vise negativ hvis hcg er FOR HØY også. Hvis du mistenker at du kan være mer enn et par måneder på vei, kan du teste I urin utblandet med vann.

Håper du får en legetime snart, alltid kjipt å gå for lenge og gruble.

jeg har kun en gang prukt p stroyte for 2 aar siden ....

lo: det viste jeg ikke .. kjopte mine paa ebay ... det er en tilig test paa 10 ul hva det no heter .... men kan jeg tisse senere paa dagen for da er den ikke saa sterk som om den morgen ?

Back
Topp