Tosmågull!

Anis

Gift med forumet
Ser at vi har fått samme kaffemaskin til jul[:D]
Har du peiling på om det finnes kapsler som lager f.eks latte, mocca og sånt, eller må man kjøpe noe greier utenom? Isåfall, hva da?[8D]
Har så lyst på en mocca..det var godt med espresso med melkeskum og altså..drikker ikke kaffe til vanlig, så jeg liker best sånn snopekaffe[:D]

hmm, man må visst bestille på nettet. vet ikke helt hvilke sorter de har[:D]

jeg har ikke åpna min enda, vurderer og bytte den inn til en med melkesteamer.. [;)]

ORIGINAL: tosmågull*

jeg har ikke åpna min enda, vurderer og bytte den inn til en med melkesteamer.. [;)]

Var det ikke det på din? Vi fikk den der D120 eller hva den heter..er sånn egen boks man skummer melken i, kjempegreit å holde rent![:)]

latte er jo bare expresso med melk - også cappuchino. Tviler på at nespresso har mokkakapsler- har ihvertfall ikke sett de enda. Men da tar du bare og rører varm kakao uti kaffien[:)] kjempe godt! 1/3 kakao mot 2/3 kaffi er passe for en kaffedrikker - ellers 50/50[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

latte er jo bare expresso med melk - også cappuchino. Tviler på at nespresso har mokkakapsler- har ihvertfall ikke sett de enda. Men da tar du bare og rører varm kakao uti kaffien[:)] kjempe godt! 1/3 kakao mot 2/3 kaffi er passe for en kaffedrikker - ellers 50/50[:)]

Ja stemmer det! Tusen takk for tips Tjukkis!

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: tosmågull*

Var det ikke det på din? Vi fikk den der D120 eller hva den heter..er sånn egen boks man skummer melken i, kjempegreit å holde rent![:)]

nei,da sambo ringte fra butikken og spurte hvilken jeg ønsket meg, så var det litt vanskelig og svare. han sa bare at de med innebygget steamer kostet dobbelt så mye, han synes det var for dyrt. han ser jo ikke vitsen med kaffe selv. siden han ikke drikker det.

Skal spare og bytte den jeg har fått.

Ikke bland med kakao, lag heller en latte,så har du heller moccabønner i bunnen av glasset til slutt[;)]

Back
Topp