Tosk!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
..

hehe er akkurat sånn jeg ser for meg jeg kommer til å få d når beibisen min kommer.. hvis barnefaren vil ha noe med beibisen å gjøre da.... jeje lykke til med barnefaren videre[:)]

Føler med deg..
da elias var 4 dager gammel mente barnefaren at han kunne ta elias med seg for å vise han til familien sin. og det skulle jo bare være så enkelt at eg kunne pumpe meg..
men no har barnefaren vært vekke i 4 uker og det har vært så deilig.. men no kommer han hjem i morgen og da starter vel problemene igjen.. [:'(]

Klarer ikke sette meg inn i situasjonen deres, men kan tenke med hvor frustrende det er[:'(] Mannfolk er så tankesløse noe ganger...

Men se det sånn, de vil i alle fall ha kontakt med barnet og er stolte nok til å ville vise babyen frem[;)]

..

de tenker tydeligvis ikke i det hele tatt.. men heldigvis er det vi som bestemmer.. [;)]

det er ikke hannes rett. det er barnet som har rett til å ha sammvær med sin mor og far. Kansje pappaen bør skjønne det at du ammer og at han ikke kan ta med seg barnet.
Hater å høre : jammen jeg har mine rettigheter blah blah blah, Det et feil. det er barnet som har rett på sammvær med mor og far. Men mannfolk tenker jo atter engang bare på seg selv..
ORIGINAL: alenemamma_86

Barnefaren her reiste til en annen verdensdel da elias var 6 dager gammel og eg har bare hørt fra han en gang.. så er veldig usikker på om han vil ha noe med sønnen sin å gjøre..
og han ville bare ta med seg elias fordi han mener det er hans rett uansett hvor gammel han er..

Mannfolk[:'(]; kan ikke leve med dem - kan ikke skyte dem[;)]

Stå på krava jenter, og husk at for å få rettigheter som far må man være far... ikke en "sæddonor"!

Jeg er ikke sikker egentlig. Var snakk om noe betaling,men isåfall er det barnefaren som har betalt..

..

Back
Topp