Torunns drømmekjoler

tipp

Forumet er livet
Noen som har bestilt kjole derfra?[8|] Er stadig på jakt etter brudekjole. Var å prøvde en idag,men den var fro liten[&o] Og jeg vil ikke bruke over 10 000 på en kjole.

Og jeg føler jeg ikke kan vente såmye lengre med å få den i hus. Er bare 4 mnd til bryllupet.

Så, noen som har erfaring om de??[:)]

Jeg har ingen erfaring med Torunns drømmekjoler, men jeg bare lurte på om du prøvde kjole hos en privatperson?
På salongen jeg kjøpte kjole hadde de mange fine kjoler på salg nå. Det var både nye og brukte kjoler fra 3500 kr. Jeg syns 4 mnd hørtes ut som litt knapp tid for å bestille spesialsydd kjole. Jeg har ikke hatt mage til det, men så er jeg av den feige typen da[8D]

Ja, det var hos en privat person jeg var hos. Var en sånn apage kjole.veldig fin,men den ville ikke passe[&o]

Om jeg hadde fått en skredder til å ta målene mine,så tror jeg at jeg kunne bestilt av henne. Hun holder visst til i Ålesund.

Jeg er overvektig,så er ikke hvilken som helst kjole sompasser meg. Ifjor var jeg inne og prøvde noen kjoler hos belle amie,og det var kun en type som passet kroppen min,og det var denne

Fikk liksom ikke mage siden kjolen begynte under puppene. Og hun torunn sy sånn kjole.

Den kjolen der er bare helt nydelig![:D]
 Det var en av favorittene mine før jeg fant meg kjole. Den kjolen jeg endte opp med er en kjole jeg aldri har lagt merke til når jeg har bladd igjennom bildene på nettet, men den satt som et skudd![:D] Jeg har også endel kilo for mye, og de a-linjeforma kjolene tryller!!!

Ta en telefon til henne og spør hvor lang leveringstid det er. Kjolen er jo greit å ha ferdig en stund før bryllupet.

ORIGINAL: RANDÅLF

Du kan jo ringe å høre om hun er helt sikker på at den blir ferdig[:)]

Det står 10 ukers leverings tid på sidene hennes. Og det vil da si i begynnelsen av mai.Så ifølge det så skal den være ferdig før 13.juni.

Men likevel...vanskelig likevel. men skal ta en telefon til henne.Sendte henne mail igår,men hun har ikke svart

ORIGINAL: camika

Det var en av favorittene mine før jeg fant meg kjole. Den kjolen jeg endte opp med er en kjole jeg aldri har lagt merke til når jeg har bladd igjennom bildene på nettet, men den satt som et skudd![:D] Jeg har også endel kilo for mye, og de a-linjeforma kjolene tryller!!!

Ta en telefon til henne og spør hvor lang leveringstid det er. Kjolen er jo greit å ha ferdig en stund før bryllupet.

Ja,den er fantastisk[:)] Men hvilken kjole er det du har funnet deg da?

ho bruka omtrent samme metode som vi sjølv gjør på jkdress.com altså... bestille fra kina....
men kjolane e flotte dem..

ORIGINAL: titath

ho bruka omtrent samme metode som vi sjølv gjør på jkdress.com altså... bestille fra kina....

Ok... trodde de sydde de selv jeg...Sånn fårsto jeg det iallefall.Kanskje jeg skal lese igjennomen gang til[&:].Og litt bedre kanskje. Men er du med å drive jkdress.com??

ORIGINAL: tipp

De hadde en kjole der som jeg hadde sett mye på på nett, men den var for liten. Hun sa hun kunne bestille den til meg, men da ville den ikke være ferdig før i begynnelsen av juni. Vi gifter oss også 13 juni, så det var uaktuelt. Det må jo være tid til å få den justert om det ikke skulle passe.

Uansett så fikk jeg på meg denne kjolen. Jeg hadde ikke kommet til å prøve den hadde det ikke vært for at hun tok den frem. Jeg fikk den på meg og jeg så med en gang at denne kjolen kom jeg til å gifte meg i![:D]

Dette er min kjole

De hadde en kjole der som jeg hadde sett mye på på nett, men den var for liten. Hun sa hun kunne bestille den til meg, men da ville den ikke være ferdig før i begynnelsen av juni. Vi gifter oss også 13 juni, så det var uaktuelt. Det må jo være tid til å få den justert om det ikke skulle passe.

Uansett så fikk jeg på meg denne kjolen. Jeg hadde ikke kommet til å prøve den hadde det ikke vært for at hun tok den frem. Jeg fikk den på meg og jeg så med en gang at denne kjolen kom jeg til å gifte meg i![:D]

Den var nydelig[:)][:)] Skal ha prøve time hos belle amie neste helg,så kanskje jeg finner en annen som passer. Håper det.Da blir iallefall utvalget større[:)]

Ok... trodde de sydde de selv jeg...Sånn fårsto jeg det iallefall.Kanskje jeg skal lese igjennomen gang til[&:].Og litt bedre kanskje. Men er du med å drive jkdress.com??

hehe... neeei... kom kanskje litt feil ut, men "vi her inne som bestille fra jkdress.com" gjør.... bare vi gjør det sjølv liksom.... ikkje gjennom en mellomstasjon....

hehe... neeei... kom kanskje litt feil ut, men "vi her inne som bestille fra jkdress.com" gjør.... bare vi gjør det sjølv liksom.... ikkje gjennom en mellomstasjon....

He he...[:D] Ok,kan lett misforståes[8D] 

He he...[:D] Ok,kan lett misforståes[8D] 

ja skjønte det..... hehe....

Om du sender bilde av kjolen du har lyst på til JK dress, så syr dem kjolen du vil ha. Billige og nydelige kjoler! Få noen å hjelpe deg å ta målene dine. Kjolen har du i løpet av 2-3 uker! [:D]

Jeg mailet med Torunns og hun skulle ha 6500,- for kjolen jeg vil ha, mens JKDress skulle ha 1500,- inkl frakt... og med tanke på at kjolene blir laget i kina av begge, så velger jeg JKDress... Kan jeg spare penger så gjør jeg det.

ORIGINAL: Ulva

Om du sender bilde av kjolen du har lyst på til JK dress, så syr dem kjolen du vil ha. Billige og nydelige kjoler! Få noen å hjelpe deg å ta målene dine. Kjolen har du i løpet av 2-3 uker! [:D]

Jeg mailet med Torunns og hun skulle ha 6500,- for kjolen jeg vil ha, mens JKDress skulle ha 1500,- inkl frakt... og med tanke på at kjolene blir laget i kina av begge, så velger jeg JKDress... Kan jeg spare penger så gjør jeg det.

2-3 uker kun.Ikke værst det da[:)] Ja, jeg vil spare penger og,men jeg vil lksom ikke spare pengene omjeg får en kjole som ikke ser ut  måneskinn. er bare så skeptisk bare.... Skeptisk til kina liksom.[&:]

Men jeg må jo få bestilt  snart om jeg skal bestille. Tiden går ikke noe saktere akkuret[&:]

Igår så jeg igjennom ALLE kjolene de hadde på jkdress.Var ikke få det nei[&:] Men fant ikke min,men har bilde av den.

Også har jeg en mormor som har sydd klær og andre ting som kan ta mål av meg.Da vet jeg det blir gjort rett iallefall[:)]

2-3 uker kun.Ikke værst det da[:)] Ja, jeg vil spare penger og,men jeg vil lksom ikke spare pengene omjeg får en kjole som ikke ser ut  måneskinn. er bare så skeptisk bare.... Skeptisk til kina liksom.[&:]

Men jeg må jo få bestilt  snart om jeg skal bestille. Tiden går ikke noe saktere akkuret[&:]

Igår så jeg igjennom ALLE kjolene de hadde på jkdress.Var ikke få det nei[&:] Men fant ikke min,men har bilde av den.

Også har jeg en mormor som har sydd klær og andre ting som kan ta mål av meg.Da vet jeg det blir gjort rett iallefall[:)]

viss det er den du har bildet av lengre oppe,så kan eg fortelle at den koster 159 dollar. frakta er på 69 dollar.  tenkte også eg skulle ha den kjolen,var på belle amie å prøvde den der. kjempefin kjole!!!  det var 3 ukers leveringstid.men dei kunne sende som hastepakke med 9-15dg leveringstid mot 30 dollar ekstra.  
eg venter på svar om den prisen er med alt perlearbeid på framsida og slepet.[:)] 

*gjesp* oppe med jenta[:-]

perlearbeidet var med i prisen. for å sitere mailen: dei lager den slik som på bildet[:)]

ORIGINAL: frøken my

viss det er den du har bildet av lengre oppe,så kan eg fortelle at den koster 159 dollar. frakta er på 69 dollar.  tenkte også eg skulle ha den kjolen,var på belle amie å prøvde den der. kjempefin kjole!!!  det var 3 ukers leveringstid.men dei kunne sende som hastepakke med 9-15dg leveringstid mot 30 dollar ekstra.  
eg venter på svar om den prisen er med alt perlearbeid på framsida og slepet.[:)] 

*gjesp* oppe med jenta[:-]

perlearbeidet var med i prisen. for å sitere mailen: dei lager den slik som på bildet[:)]

Lange netter på deg[:D][&:]

Jeg Sendte de mail i dag,men det var før jeg leste her inne.Kjenner jeg får litt sommer fugler i magen[&:] Min mormor er og syk disse dager.Bronkitt.Så jeg får ikke målt meg med det første.

Føler liksom nå at jeg egentlig har bestemt meg for jk,så må jeg få fortgang på dette[8D] Har ikke tid til å vente...

Fikk mail idag om at de tok 169 dollar[8|] pluss frakt på 69 dollar

Ja ja..billig uansett[;)]

Fikk mail idag om at de tok 169 dollar[8|] pluss frakt på 69 dollar

Ja ja..billig uansett[;)]

hm..då har dei forandra meining,står 159 i min mail. kanskje det var stor etterspørsel på den[8D][:D]

Back
Topp