Tortuuur

maja88

Gift med forumet
Gud førr en tortur dettan e.. Eg e så kvalm, nøtte ikje å spise, førr blir bære værre mæ dæ.. :( 
Å i dag hadde vi elg gryta tel middag, klarte så vidt å spise pga at eg e så kvalm.. :( Så her sett eg, passe sulten og heilt førrjævlig kvalm.. 
Har prøvd dæ mæste når dæ kommer tel kvalmen, men ingenting funke..

Sånn som dæ e no, va dæ ikje med gutt ongen. Dær blei eg no iallefall bedre av å spise og ikje værre.. Nei, eg gjer meg over.. E spent på korsen dettan kommer tel og gå.. Tjoheiii :D

Håpe eg og. Førr dettan e heilt jævlig.:(

kjenner meg litt igjen.... kvalm for at jeg er sulten. INGENting som frister, men føler jeg må spise noe... brekker meg og spiser, for så å bli kvaml igjen rett etterpå!
Fyttikatta - håper ikke dette varer lengre enn til uke 12 altså, da klikker jeg!!

men heldigvis  spyr jeg ikke denne gangen da, d gjorde jeg med guttungen sist gang!

Uff stakkars:( det er ikke digg å være så kvalm.
Dette høres sikkert ekkelt ut, men har du prøvd tyrkiskpepper sukkertøy? jeg fikk det anbefalt av ei venninne i mitt første svangersakp, og utrolig nok funka det skikkelig bra:)) Har riktignok ikke spist det siden, men det hjalp meg gjennom kvalmen min:) Håper du blir bedre snart:) Klem:)

Føler med deg, har det sånn selv også. 

Med første var jeg også mye kvalm, men da hjalp det alltid å spise også ble jeg ikke kvalm igjen før jeg begynte å bli sulten. Nå er jeg mer eller mindre kvalm hele tiden. Hjelper skjelden med mat siden jeg blir mer kvalm halvveis i måltidet. Ganske så slitsomt ja. Håper virkelig ikke kvalmen sitter i like lenge denne gangen.

ja, med forige så spydde eg å styrte. No føle eg meg bære heit forjævlig kvalm. Eg fåretrekke heller å spy då altså.. 
Banan jente ;) Eg fant banan :D Dæ funke :D

Back
Topp