Torsdagstråden

Ida sovna ikke før etter vi la oss rundt 22.06 i går... [8|] hun lå våken og påstod at broren snorka så fælt! [8|] Men han gjorde jo ikke det, så hva som feila henne aner jeg ikke. De våkna igjen 7.16, så hun blir nok trøtt utover dagen.
Hehe, Tobias ramla nettopp ned fra sofaen i sin iver over å trykke på fjernkontrollen, det så litt rart ut! [8D][:D]
Anyways, nei, nå sitter han og tørker snørra på genseren min! Rampetass! ...og nå henter han seg snørrfille på kjøkkenet. Lur gutt.
Da prøver vi igjen. Ida er hjemme i dag også. Hun hadde jo feber i går, hoster fælt enda og sov jo lite i natt. Så i dag skal vi prøve å komme oss på marsimartna! [:)] Vet det er ponniriding der, og det passer jo Ida utmerket! Kanskje Tobias vil prøve også! [:)] Vi blir der bare en liten stund da, siden både ungene og jeg hoster.
I kveld skal jeg på PulsStep, tjoho! [:)] Også er det jo Tangerudbakken på tvn i kveld! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Ingen videre god natt her. En utslitt N våknet av at han hadde tisset i sengen, så jeg måtte opp og skifte på sengen. Masse hosting i natt også, så han får være hos oldemor på dagen i og kose seg så han er i form til OL skidag i bhg i morgen. Større sjangs for at han får ofte astmamedisin når han er hos oldemor enn i bhg nemlig, og da blir han nok bedre[:)]

Jeg er litt bedre i dag så stikker på trening straks. Får ikke ro i sjelen om jeg ikke trener i dag altså. Senere står litt skolearbeid på planen. Gubben blir senere hjem fra jobb i dag så kanskje vi inviterer oss til mamma på middag. Hmm.....

Sitter og koser meg alene i sofaen[:D] Mini er i bhg og jeg har akkurat stekt meg rundstykker til min sene frokost[:)] Har halvannen uke fri, men skal jobbe litt med skolearbeid i dag hvertfall[:)]

Mini grein i en time i går før han klarte å si han hadde vondt i beina[&o] En paracet så sovnet han til slutt.. stakkars prinsen min..

ORIGINAL: Delia

Sitter og koser meg alene i sofaen[:D] Mini er i bhg og jeg har akkurat stekt meg rundstykker til min sene frokost[:)] Har halvannen uke fri, men skal jobbe litt med skolearbeid i dag hvertfall[:)]

Mini grein i en time i går før han klarte å si han hadde vondt i beina[&o] En paracet så sovnet han til slutt.. stakkars prinsen min..

Voksesmerter? N sliter veldig med det altså. Gjort det lenge og nå er det inne i en dårlig periode med mye vondt igjen. Han gråter såå sårt vet du[&o] Mamma sier jeg og hadde mye av det da jeg var liten.

Ei i klassen min nevnte noe man kunne smøre på barnas ben når de fikk vondt, så gikk det over med engang. Paraset tar jo litt tid før virker. Men jeg husker ikke hva det het[&:] Må spørre henne igjen, om ingen andre vet noe?

Lite å rapportere som er av intresse.

Har strikket masse da, så idag måtte jeg handle mere garn hehe.
Snuppa er i bhg, og eldsta kommer hjem idag fra bestemora si. Har vært der på vinterferie.
Jeg bør vel rydde litt her til dem kommer, svigermor skal vaske litt klær og det ser ikke ut.
Dem har vanntrøbbel selv, så derfor hun tar med klær hit for vasking.

Jo, no kom jeg på en ting. Jeg driver å øver meg på å steke hjemmelaget knekkebrød. Har vært litt uheldig, så svigermor skal hjelpe meg i ettermiddag. Det er kjempegodt.

Da ble det middag hos mamma etterpå, og vips der slapp jeg å lage mat. NICE! Jeg har endelig trent og det var godt. Jeg blir så slapp og daff av å ikke trene, og får så dårlig samvittighet. Men nå er alt bra igjen. Synes formen blir bedre selv om jeg er småsyk jeg. Har solet meg og etter trening.

Chattet litt med venninne med datter på alder med N på fb tidligere i dag, og de drar ti dager på vinterferie nå, og lurte på om vi ville komme på besøk. Så kanskje vi gjør det neste helg når N ikke er hos pappaen sin[:)][:)] Hyttetur er alltid koselig!

Farget håret har jeg også gjort, og er fornøyd med resultatet foreløpig. Snart skal jeg lese litt pensum, og sløve litt med dere. Skikkelig hypp på noe digg er jeg jo....

Leser om romantikken! Spennende, men også sååå kjedelig! Har ikke begynt på særemne - stress! Noen tips? eller noen som har et strålende særemne liggenede?

ORIGINAL: SillyDilly

Leser om romantikken! Spennende, men også sååå kjedelig! Har ikke begynt på særemne - stress! Noen tips? eller noen som har et strålende særemne liggenede?

Oj særemne, det er det noe år siden jeg skrev gitt. Men tror jeg sammenlignet noe krimbøker eller noe. Vi leste til dette på forhånd vi da, også fikk vi selve skrivejobben som heldageksamen på skolen så vi ikke fikk hverekn jukset eller sammenlignet med noen andre[:D][:D]

Men vi kan gjerne bytte? Jeg skrive særemne ditt, og du bacheloroppgaven min?

ORIGINAL: Looney

Voksesmerter? N sliter veldig med det altså. Gjort det lenge og nå er det inne i en dårlig periode med mye vondt igjen. Han gråter såå sårt vet du[&o] Mamma sier jeg og hadde mye av det da jeg var liten.

Ei i klassen min nevnte noe man kunne smøre på barnas ben når de fikk vondt, så gikk det over med engang. Paraset tar jo litt tid før virker. Men jeg husker ikke hva det het[&:] Må spørre henne igjen, om ingen andre vet noe?

Han hadde en periode med vondt i beina for noen mnd siden og. Faren hadde mye voksesmerter av og på opp igjennom så kan jo være det. Får følge med nettene som kommer om det fortsetter... men hører ikke noe om smerter om dage. Har man det??? Hadde vært knall å vite hva man kunne smøre på!!![:)] Vanskelig når dem har vondt og man ikke helt vet hvor... tok jo laaang tid før han sa det, bare grein og hostet[&o]

Fytte rumpelukt, for en dag!!! Først jabba jeg med Destiny85 i nærmere 2 timer på mobilen, og rett etterpå ringte jobben... de hadde prøvd å fått tak i meg i 2 timer, haha! Var ei som var syk, så jeg måtte komme nedover med en gang. Forte meg å dusje og lage middag til ungene, og dra. Og der var det KAOS!! Halv pris av salgspris = masse kunder! Vi var 2 på jobb, men burde vært 3... så skulle hun andre hjem kl 19, og jeg ble dermed alene... og hva skjer da? Jo, bankterminalen tar kvelden. Toppen. Så alle kundene måtte ta ut penger og betale kontant. Og hva skjer da? Jo, kassa tar kvelden. Får ikke opp kassaskuffa. Lete tulling etter nøkkelen, som er bortevekk. Ringe sjefen, og fikk fiksa det. Og i mens fyltes butikken av kunder. Ved dagsoppgjøret fikk jeg jo ikke ut dagstotal fra bankterminal, så jadda... kjekk dag på jobb! Og i morgen tidlig skal jeg tilbake... da er heldigvis sjefen der også, så kanskje hun får fiksa bankterminalen...

Ble lite trening denne uka pga jobbing da, det er litt dumt.. men sånn er det. Starter på ny frisk på mandag!

Nå skal jeg slappe av i sofaen en stund.... det fortjener jeg!!

ORIGINAL: Looney

Han hadde en periode med vondt i beina for noen mnd siden og. Faren hadde mye voksesmerter av og på opp igjennom så kan jo være det. Får følge med nettene som kommer om det fortsetter... men hører ikke noe om smerter om dage. Har man det??? Hadde vært knall å vite hva man kunne smøre på!!![:)] Vanskelig når dem har vondt og man ikke helt vet hvor... tok jo laaang tid før han sa det, bare grein og hostet[&o]

N har og kun smerter om natten, og det husker jeg at jeg hadde og. Skikkelig vondt[&o] Skal sjekke navnet på det smøregreiene jeg også komme tilbake til det. Ikke noe ålreit når de små har det vondt

ORIGINAL: suki

TS våkner stadig vekk og gråter! [&o] Håper hun ikke brygger på noe.

Stakkars liten, håper det gav seg utover natten![:)]

Back
Topp