Torsdagstråd

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Hehe, klarer vi å få til skravletråd hver dag i ei heil uke mon tro? Lenge siden sist det[;)]
Her er nå mann og barn levert på jobb og i barnehager, og nå har eg ca en time å slappe av på og kose meg med frokost, før eg skal på jobb. Har langdag i dag så er på jobb fra 10-19.15, men det går heilt greit for timene flyr når en har det kjekt.
Hva står på planen hos dere da?

ja, det er nok lenge siden sist[:)]
her er det rolig morgen, før jobb og en liten lunsjavtale senere...
å det lukter av vår ute - det er så deilig[:)]

Kjekt med dagstråder!

Nå sitter jeg på jobb.. skal straks kaste meg over lunsjen..sulten som alltid[8D]
Litt usikker på hva jeg skal gjøre etter jobb i dag.. foruten å slappe av... Ben skal hentes i bhg å, så har ett par timer t rådighet helt for meg selv.
Blir vel hjem å rydde litt.. planlegge middag etc som vanlig.

Sykmeldinga mi går ut i morgen så skal ta en tlf t legen min og få den forlenga. Tror ikke jeg skal utfordre sjebnen å jobbe så mye mer enn halvt.
Føler det går greitt slik det er nå.

Sola titter frem her nå.. får vårfølelsen ja.. herlig!

Begynnte på jobb kl 7 i dag og tok ut ubunden tid så da var jeg hjemme kl 10.30[:)] deilig,men da er det jo og begynne og vaske og rydde så klart,alltid noe og gjøre.Men er ferdig nå så skal dra på senteret med Anna og Isak,Anna må kjøpe en bursdagsgave. Alltid moro med litt shopping[8D] skal være på utkikk etter fatet ditt jeg Asil,kan hende det blir et sånnt på meg også[8D][8D]

Ha en kjempe fin dag alle sammen[:)][:)]

Jeg har hatt tidligvakt i dag og var ferdig kl 14, vi assistenter har nemlig en times assistent lesing en dag i uka, og da er det deilig å ta det på tidligvakten. Jeg og Mia dro å handlet regntøy og støvler til henne, så møtte vi min søster og satt en god stund på kafe[:D] Ble junkfood til middag, på det lokale gatekjøkkenet[:-] Gidda ikke lage noe når fryseboksen var tom, og vi ikke skal handle før i morgen.. Mia har vært i supert humør i dag - det er så lenge siden hun har vært "sitt gamle jeg" etter en påske med trass i dobbel dose.. Nå leker hun med pappaen sin gamle garasje og lekebiler - toppen av lykke[:)][:)]

Synes det er så kos å komme innom her til ny skravletråd - og mange nye tråder[:D][:D]

Jaaaa, vi kan klare ei heil uke med skravling[:D]
Jeg har vært en tur i byen i dag, ordnet div ærender, shoppet bittelitt, spist lunsj med ei venninne og ruslet...eh, vagget rundt.

Ellers er det deilig at våren er her, ungene og pappa`n var ute og monterte sklie på huskestativet i ettermiddag - populært tiltak[:)]

Lurer litt på om jeg skal få rompa opp av godstolen og gjøre noe i kveld for en gangs skyld??

det ble jo bra respons på denne skravletråden[:)][:)]
åååå jeg syns det er bare sååå koselig[:)][:)]

Back
Topp