torsdagssnakk

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen og gratulerer til marit med gullet[:D][:D]

jeg gråt på vei hjem i bilen da hun vant og de spilte nasjonalsangen[8D][:D] ja, jeg er stolt!! og hurra for petter'n som fikk medalje han å, håper på mere nå go' guttn[:D][:D]

ja, jeg liker ol[:D]

i dag blir det hjemmedag igjen, thomas blir bare verre med denne hostinga. våkner og hoster til han nesten kaster opp, formen er grei nå, men jeg ringer til legekontoret i dag og klager. 3.hosterunden bare etter jul dette!

Her sov vi alle mann til noe oetter halv åtte. N driver med frokosten nå og skal snart hoppe inn i Langemann kostymet sitt og dra i bhg på karneval. Jeg skal på trening jeg da. Så er det hjem og lese skole. Og i kveld skal gubben muligens til en kompis så da blir det hjeme-sløve-kveld på meg[:)][:)][:)]

Er invitert på vin/skravle/jentekveld med venninnegjengen i morgen men usikker på om jeg orker. Har jo lyst da.......

Hei! [:)]

Fikk sove til 7 i dag, jippi! [:D] Ida har karneval i bhg i dag, så hun pynta seg med den rosa prinsessekjolen og var såååå stolt! De skulle være i den bhg de samarbeider med, artig for ungene det! [:)] Da vi kom frem var det flere prinsesser der, og de konkurrerte litt om å være finest. Ene jenta hadde finsko på, så Ida sa at "jeg har på leppestift, og jeg er kjempefin!", og da hadde ikke den andre jenta noe å si, hehe.
Jeg og Tobias Ballerina (han har også kledd seg ut nemlig) skal bare kose oss hjemme i dag. Jeg skal trene shred når han sover, også skal vi vel kjøre litt biler på gulvet her vil jeg tro.
I kveld skal jeg på PulsStep, tjoho! [:D]

Ha en fin dag! [:)]

Hørtes koselig ut, Skrållan! [:D] Jeg må vel gjøre ferdig dette grisekostymet til frøkna, de har karneval i morra. I år har de laga tema, for ellers er alle jentene prinsesser og alle guttene kriger/sabeltann/noeannetmedsverd, hehe [:D] Jeg kjenner litt press, for merker at det er mange mammaer/bestemødre i bhg som kan sy og stelle altså! (For ja, vi får ikke kjøpe kostymer, må være litt sånn enkelt siden de er grønn barneby og skal tenke på miljøet) Så da har jeg sydd og klippa et fleecestykke og laga filtører på hårbøyle og hekla hale som jeg må sy på nå i dag. Og så hadde jeg tenkt å ta vatt i magen, men da vi prøvde det i går så ble drakta alt for trang, så da droppa vi det, haha [X(][:D] Og så blir det rosa maling i fjeset, tror det er det som gjør at hun godtar å være gris [8D]
Venninnene skal være marihøne (standard jentegreie tror jeg!!), løve og prinsessekanin. Svigermor ble helt rystet da hun hørte at hun her skal være gris, er det så galt da? Synes det er tøft jeg! [:D][:D]

Nå har jeg akkurat lagt lillemor, hun er heldigvis på bedringens vei, og så baker jeg brød. Må ha litt frokost, alt for lenge siden jeg sto opp, fy meg!

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Nei, tror prinsessedelen av kaninen sikkert er et påskudd for å få være prinsesse likevel, hehe [:D] Hun her var blomsterprinsesse i fjor [:D][:D]

Ja, kjempekoselig! [:)]

Synes gris er toppen jeg! [:D] skulle ønske Ida ville være noe sånn, men det ble prinsesse i år. Kanskje jeg får henne med på noe mer spenstig neste år!

Ser nå at Tobias har fått 3 hjørnetenner i natt! [:D] Hurra, da kanskje han vil spise litt mat og ikke bare fingrene sine, og ikke bæsjer tannbæsj og ikke sutrer og hyler konstant!

Nydusjet etter trening og nettopp inntatt en god lunsj. Alle sengene har fått rent sengetøy og det skitne er i tørketrommelen. Nå skal straks skolebøkene åpnes en liten stund før middagslaging til gutta boys kommer hjem.

Etter middag skal det støvsuges og vaskes i huset før kvelden roer seg ned og jeg kan slappe av litt.

Pappa har sendt meg sms og spurt om N vil være emd han på kino og se Pelle Politibil på lørdag, og det vil jeg tro han vil ja[:)][:)]

Jeg stresser med ferieplaner. Noen vennepar drar til Kroatia i mai, men det kan ikke vi for jeg har avsluttende eksamen i juni. To andre vennepar venter barn i løpet av sommeren så da utgår ferieplaner der. Spania med svigers kræsjer med skole og jobb, og ejg vet ikke hva jeg egentlig vil!! Vil ha en ferie med N og en uten mens N er hos pappaen sin. Og jeg vil et vakkert og varmt sted, men tror ikke ejg gidder vanlig sydenferie altså...dette blir ikke lett nei...

jau!!
da har jeg trent, bakt brød, og rydda..men masse gjenstår.
skal hente støresøster snart når brødene er ferdig.
skal stusse håret hennes i dag, og det blir vel første gang!! spennende!
lillemor har sovet, og nå leker hun mens hun går rundt overalt og gliser!! morro!!

Steike så vrang en baby jeg har i dag. Må være økedøgn igjen for han vil bare spise. Gaper og skriker så forspiser han seg og gulper ned hele huset. Vi er nå på antrekk nummer tre. [8|] Nå ser det faktisk ut som han sover etter å ha holdt det gående siden kl. 09.00.

Jeg har også sur gutt. Trodde han ville bli i bedre humør av at hjørnetennene har kommet jeg, men nei... det sutres, mases og gnåles, og ingenting jeg gjør er rett. Han vil bare sitte rett opp og ned og sutre. Værsegod, sier jeg, og poppa en paracet i rumpa hans. Kanskje det er den siste som plager han. Mat vil han heller ikke ha. Festlig.

Ida har kommet hjem fra bhg med diplom, og surskap hun også... kjenner jeg er glad jeg skal på trening i kveld, så får sambo ta seg av Sur 1 & 2 alene!

Hentet en kjempe bild gutt i bhg med krone på hodet hvor det stod Kattekonge. N hadde nemlig "slått katta ut av sekken" i bhg idag så det kom masse godteri ut av den. Han var så stolt. Så fik han velge seg ei Katteprinsesse som da seff ble kjæresten Frida som også fikk krone på hodet[:D][:D][:D]

Men da vi kom hjem ble han sur fordi han ikke fikk brødskive til middag og alt annet var galt. N blir så sutrete når han er sulten at det er helt drøyt. Så han fikk spise taco før oss andre fordi i følge han sels så: "mamma, magen min skriker etter mat"! Og han ble blid straks litt taco hadde fyllt magen hans, og nå leker han blid og fornøyd inne på rommet sitt. Hører det tømmes ut enorme mengder lego, og det skal ikke jeg rydde alene etterpå i allefall.

Ellers skal jeg hente noen skolebøker på biblioteket om jeg orker, men det er utrolig pes å komme seg ut døra i øyeblikket så hvem vet - kanskje jeg gir faen[:D][:D]

Heia Tora!! Ser faktisk på litt OL om dagen jeg og synes det er ålreit faktisk. Ellers har jeg og gubben hatt en opprydding i div skuffer på soverommet så det ble plass til treningstøyet vårt. Nå lurer jeg på pm jeg skal åpne en skolebok eller finne frem noe godis[:)][:)][:)]

Ingen å skravle med her inne så jeg skravler med meg selv. Kan forsåvidt skravle med gubben som ikke dro ut i kveld allikevel...

kan godt skravle jeg looney. Bare det kommer ikke noe med vett i.
Ser litt på ol og strikker på en sparkebukse.
Er litt fristet på å strikke jakka til denne buksa. Men vet ikke. Har nettopp strikket en jakke i et annet garn. Og så skal jeg strikke lue og sokker til buksa.

ORIGINAL: ~Fruen~

kan godt skravle jeg looney. Bare det kommer ikke noe med vett i.
Ser litt på ol og strikker på en sparkebukse.
Er litt fristet på å strikke jakka til denne buksa. Men vet ikke. Har nettopp strikket en jakke i et annet garn. Og så skal jeg strikke lue og sokker til buksa.

kommer ikke noe vettu her heller[&:] men skravler allikevel. Er en grunn til at Looney fikk nedsatt i orden og oppførsel andre året på vgs fordi hun skravlet for mye i timene. Det merkelige var at ingen andre fikk det, og jeg mener at for at jeg skulle kunne skravle så mye må jeg jo ha hatt noen å skravle med!!

Ikke kan jeg strikke heller. Eneste jeg har strikket er ei stygg lita mus i fjerde klasse på barneskolen, og den ble ikke pen.

jeg bestemte meg for at no skulle jeg lære meg å forstå oppskrifter. Så jeg begynte i desember og går oppover i gradene. Morro å få det til

ORIGINAL: ~Fruen~

jeg bestemte meg for at no skulle jeg lære meg å forstå oppskrifter. Så jeg begynte i desember og går oppover i gradene. Morro å få det til

Har ei bestemor som elsker strikke og velger ikke ta fra henne jobben[:D][:D] Dessuten blir jeg så sint når jeg ikke får til ting og hadde vel hivd hele strikketøyet i peisen rimelig kjapt[&:][&:][X(]

Back
Topp