torsdagssnakk:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

stikker på jobb.

ha en flott dag[:)]

Heia! [:)]

Ungene våkna 6.39, så her har alt gått skjeis... Har jo kutta ned dagduppen til Tobias, men det funker jo tydeligvis ikke... så han kommer til å bli trøtt og sur i dag, men da matcher han meg da.
Skal til legen etter å ha levert Ida i bhg. På tide, spør du meg! Har jo gått rundt med disse knærne og anklene LENGE! Etter legetimen må jeg hjem og legge lillemann og meg selv... i ettermiddag/kveld skal jeg på PulsStep!

Ha en fin dag alle sammen!

Lykke til hos Legen Skrållan, og håper dere får dere litt søvn etterpå

Shopoholic: åååå jeg vil også på shopping, men dumme sambo som dro på byn og brukte mine shoppepenger[:-][8D]

Begynner på skolen 12.00 - kjenner motivasjonen er BÅNN om dagen[&o][&o] Noe som er kjempe synd, for da blir det skulking og tull, men men! Får bare bite tenna sammen og komme meg igjennom!

Så er det snart helt, wee! Gleder meg merker jeg

Jeg er fremdeles syk jeg!
Har prøvd å komme til legen å få sykemelding, men der er det fullt i dag gitt..
er hjemme på tredje dagen med egenmelding da, så hvis jeg ikke er bedre i morgen så må jeg krangle meg inn til legen å få sykemelding..
Høres ut som ei gammal dame når jeg snakker..

suki: Jo, er 30 day shred som har tatt knekken på meg! Er så sykt mye hopping der, og det tåler jeg tydeligvis ikke. Men jeg har gjort om øvelsene selv en god stund nå, sånn at jeg IKKE hopper men rører meg likevel, hehe.

Hjemme, med en pilleeske! [:D] Senebetennelse i begge knær, og legen lo litt av meg... [8D][:D] Men jeg fikk lov å fortsette å trene, så lenge jeg roer ned belastningen. Så da er det jo greit! [:)]
Tipper Ida storkoser seg i bhg i dag, lederen har kommet hjem fra sykehuset med 2 bittesmå babyer, så de skulle få lov å hilse på småttisene i dag! [:)]
Nå burde jeg egentlig trene dagens shred før lunsj.... gidder jeg det da?

voldsomt til trening på deg skrållan, du må ta det litt med ro så knærne dine blir bra!!
Jeg må vel rocke litt i dag, men kjenner halsen og hodet ikke vil så mye i dag.
har gått tur i dag også, handliet inn til bursdagsfeiring til småfolket, så bakingen begynner i morra!!

Hjemom en liten tur før henting i bhg og av gamle bilen på verksted. Flyr vel noen kroner der og da[X(] Kjedelig dag på skolen i dag synes jeg. Sikkert fordi jeg er lei og synes alt er kjedelig. Husker ikke hva vi hadde om engang jeg[&:] Jo generasjonsperspektiver var det ja. Skikkelig spennende greier[&:]

Middag i dag blir biff med stekte poteter og div tilbehør. Det an jo bli godt da[:)]

Ellers vurderer jeg å trene i kveld men er litt usikker på hvordan jeg skal få det til. Jeg må nemlig pakke også skal vite. Vi drar jo på hotellweekende i morgen jeg og samboeren. N skal på pappahelg og kose seg.

Har levert teme for bacheloroppgaven på skolen i dag og temaet blir Adoptivbarn med tilknytningsproblemer. Problemstilling er ikke helt klar enda.

tutta: ja, skal ta det med ro nå! [:)] lystrer til knærne, og slutter når jeg merker det blir vondt! [:)]

Da er middagen fortært, og jeg skal straks skifte til treningsklær. PulsStep snart nemlig! [:)] I kveld blir det Tangerudbakken, og kanskje Bones. Får se om jeg klarer å holde meg våken. Merker jeg blir trøtt og småsvimmel av pillene fra legen.

Mannen leverte lillemor til foreldrene mine i dag i stedet for barnehagen for jeg likte ikke hosten hennes. Nå hoster hun seg halvt i hel, har feber og har spydd en gang[&o] Uvisst om det er pga hostingen eller om hun rett og slett bare har fått alt på en gang. Mor sa hun hadde vært kvalm hele dagen, så er vel det siste[&o] Har heldigvis gode kolleger som stepper inn for meg på jobb i morgen, men har dårlig samvittighet de luxe.... sånn er det vel alltid.

Her er en stk overtrøtt og nybadet N nettopp lagt og det er vel ikke lenge før han sover søtt vil jeg tro[:)] Pakking til tur er straks ferdig og jeg gleder meg skikkelig nå!! Snowboard, vin og god mat på fjellet er helgens meny[:D][:D]

jeg hentet ungene tidlig idag, og når jeg kom i bhg klagde jenta mi på at hun hadde ondt i magen. Hun skrek så sårt.
Kom oss på restaurant men lurte på om vi heller burda dra rett hjem med henne for hun var utrøstelig. Fikk henne på do med en gang vi kom dit og det var vist vondt, men hun fikk no ut litt. Først etter andre do-besøk roet hun seg. Og spiste hele 3 pannekaker lekte og lo.
Så det måtte ha vært mageknip.

Vi var på restaurant fordi elstejenta mi fylte 8 år idag[:D]
etter middagen der dro vi til en frisørsalong og hun fikk ta hull i ørene.
Så stolt og så flink hun var. Sa ikke et ord når de ble tatt. Og så var de så smarte at de tok begge ørene samtidlig. Lurt.....

Gratulerer så mye med dagen til eldsta fruen! [:D][:D] stor jente begynner å bli! [:D]

gratulerer til fruen si jente!!
nå titter jeg på tangerudbakken!! har ikek sett så mye på det før!! søte!!

Ser også på Tangerudbakken, snakk om herlige folk da!! [:D][:D]

Sååååå hypp på noe digg mat eller godis jeg nå. Men hva? Ser jo bort på Kiwi men vet ikke hva jeg har lyst på[&:]

Tok meg en tur på senteret jeg..

Det resulterte i besviming inne på Lindex..

Ikke helt frisk likevel nei....!

Back
Topp