Torsdagsskravlings!!

Ra2

Glad i forumet
Da er jeg tilbake med "dagsskravletråder". Har vært fri for nett noen dager....

Planer i dag da jenter?

Her ønsker storebror å være hjemme fra barnehagen. Det florerer med omgangssyke, så jeg velger å prøve. . . Spysjuke er det siste jeg vil ha i hus nå... (i går var bare halvparten av barna på hans avd, - de fleste andre var syk...) Bekkenet er skikkelig vondt, men han er nå veldig flink å ta hensyn til mamman sin nå, så regner med det går godt. har planer om å dra til mamma en tur så kan hun aktivisere han litt.

Noen som har forslag til middag?? Er heeelt tom for ideer. Må være noe som ikke krever mye ståing ved kjøkkenbenken ;)

Forstår godt at du ikkje har lyst på spysjuke i hus! Ikkje noko særleg å få no på tampen. Me hadde superenkel middag i går - pita. Er berre å steika kjøttdeig og laga saus - ferdig på 10 min, salat kan ein jo laga medan ein sit. Eg har ein super torsdag og ei flott helg framfor meg! Skal på spa-helg saman med min kjære! Har formant mini om å halda seg i magen denne helga! Litt for å feira permisjon, litt for å nyta kanskje den siste helga det berre er oss to :) *gledeglede*

Jeg har vært på ny ultralyd undersøkelse for å se om han lå i hodeleie, og det gjor han:D Så nå sitter jeg og venter på at jeg skal til jordmor. Kjenner det ble masse denne dagen. 
Samboer tar restene etter middag fra i går, da hadde vi fiskepudding i hvitsaus, mens jeg lager bare noen osteskiver til meg selv:)

Hei hei :)
Her er det den store vaske og handle dagen i dag. Har ennå ikke begynt men får se å komme i gang nå.
Vi skal ha pølsegrateng i dag. Veldig lettvint og godt :)
Ha en fin dag!

Her har man vært hos jordmor og sjekka ståa.. Alt var bra symfysemålet hadde gått ned og lillemor var festet og klar =)

Etterpå har jeg vært i møte i praksisbhg siden jeg fortsatt går på skolen og skal fortsette med det i permisjonen.. Skal ha praksis til og med termindagen (en dag i uka), så her har jeg ikke tid til at ungen kommer før etter termin

Nå skal jeg snart reise og hente den kommende storesøster i bhg skal bare nyte litt alenetid først =))

Middagen i dag tenkte jeg skulle bli tomatsuppe og pannekaker..

Y_lill skrev:
Forstår godt at du ikkje har lyst på spysjuke i hus! Ikkje noko særleg å få no på tampen. Me hadde superenkel middag i går - pita. Er berre å steika kjøttdeig og laga saus - ferdig på 10 min, salat kan ein jo laga medan ein sit. Eg har ein super torsdag og ei flott helg framfor meg! Skal på spa-helg saman med min kjære! Har formant mini om å halda seg i magen denne helga! Litt for å feira permisjon, litt for å nyta kanskje den siste helga det berre er oss to :) *gledeglede*

Det hørtes heeelt fantastisk ut!!

Var ute og luftet hunden min. Liten tibbe-jente. Så blåser det så utrolig masse her, syns så synd på henne for det gjør at hun ikke får skikkelig til å gå på do. Men etter en stund så gjor hun seg ferdig, og vi kunne tusle inn. Var så kaldt at jeg måtte finne frem tøfler og lage meg en kopp kakao<3 Og ikke minst så er det fyr i peisen. Er SÅ kos :D

Og der funka BV igjen for min del... i dag har jeg strikka og vært frustrert over å ikke få det til! Men med tålmodighet går det meste til slutt! Har fremdeles et lite håp:)

Back
Topp