Torsdagsskravling

namba

Forumet er livet
Hallo damer! Hvordan går det?

Jeg skal snart handle og hente en fotopakke. Alltid like kjekt.[:)] Jeg får besøk av en venninne senere, så der stopper planene for min del.[:)] Torsdager er ukas høydepunkt for meg.

Jeg skal begrave de døde. Eller bare to av dem....

[:D]jeg ler av deg olive...

Her startet dagen med at G kom inn og sa at Johanna måtte få sove lenger for hun har vært så mye våken i natt... så kom hun løpende på badet til han og sa hun hadde vondt i magen. Hun gikk på do og ble sendt i seng igjen, så jeg så for meg at hun skulle være hjemme i dag. Sto opp med August, og G sa at johanna var ekstremt sutrete og i dårlig humør. Han dro på jobb, og da August og jeg var ferdig stelt tuslet vi inn til Johanna - som var superblid. Satt på senga hennes og hørte ferdig pulverheksa-lydboka, så spratt hun opp og fant seg klær mens hun bestemte hva hun skulle ha til frokost. Spiste skiva si, så var det ut og kle på seg ytterklær - og mens jeg kledde på meg sto hun ute og rugga vogna så August sovna igjen. Nå er hun i barnehagen, August sover ute, og jeg venter på ostesmørbrødene mine som står i ovnen

Har en løs avtale med ei venninne om kafe i dag, så vi får se.... skulle helst ha vasket litt her også ser jeg, men kanskje jeg får støvsugd og feid over gulvene før vi drar - det får holde

Hei hei!!!

Mina våkner så tidelig for tiden ca ved 0600 tiden og så bæsjer hun[&:] Da er det vanskelig å få henne til å sovne igjen. Dritt for 0600 er for tidelig for henne også egentlig. Hun er såååå sliten etter bhg og det ender i det ene raserianfallet etter det andre, så bilde til månedsbilde blir nok ikke noe problem[:-]

Og så må jeg klage litt over høyskolen her i Halden, da lærerne setter opp obligatoriske arbeidskrav på samme dag og ikke prater sammen[:'(][:@] Så de bytter og går tilbake om hverandre hele tiden. Blir GAL!!!!![&o] Denne uka har blitt forandret i hvertfall 4 ganger!!!

Så jeg har ikke skole idag etter mye om og men etter masse tull. Jeg skal få ryddet og vasket litt + handle. Vi får besøk av mamma til lørdag, så greit at det ser litt greit ut her[;)]

Jeg fikk sove til klokka var neste 10 i dag.. [:D] Deilig..! Sambo kjørte Sindre til barnehagen, og tok Maren da han kom hjem igjen.. *elsk* Det gjorde utrolig godt!

Nå sitter jeg og sambo og ser en film på tv, og Maren sover.. Planen er at vi skal dra å ta ukeshandelen når hun våkner, så skal jeg på jobb kl 14.30.. Så tidlig i morgen, og så HELG! [:D]

Vi er hjemme igjen, Marcus har hatt fri fra bhg i dag, vi har vært på kontroll på Riksen i dag.

hihi jeg må også flire av Olive!

Jeg har vert på jobb i dag og kom hjem til pannekaker til middag! Broren min og jenta hans er på besøk i dag og jentene storkoser seg! Aslak er full i ramp og driver med fantestreker![8D]

her var det pannekaker til middag også - og hjemmelaget suppe.... følte meg som skikkelig husmor, for blåbærsyltetøyet har jeg også laget[:D]

Her har det vært over 20 grader i sola i dag - noe som resulterte i et veldig drønn da is og snø falt ned fra taket på solsiden av huset - så tungt var det at det smadret ene planken på overbygget over verandadøra vår.... farlige tider i vente, for slik is og snø ligger på alle tak rundt omkring nå

Har vært på kafe med knerten og ei venninne, og så har vi vært litt ute i sola her hjemme... nå er det barne-tv-tid, og så må jeg innrømme at jeg gleder meg til ungene er lagt, er litt sliten

Marcus var sliten i dag, sovnet med en gang, selvom han hadde en lur på 20 min i bilen i dag.

I kveld skal jeg bare "lade" opp te i morgen, skal ta husarbeidet og gjøre noen andre ting mens jeg har sambo hjemme.

Back
Topp