[:D]jeg ler av deg olive...
Her startet dagen med at G kom inn og sa at Johanna måtte få sove lenger for hun har vært så mye våken i natt... så kom hun løpende på badet til han og sa hun hadde vondt i magen. Hun gikk på do og ble sendt i seng igjen, så jeg så for meg at hun skulle være hjemme i dag. Sto opp med August, og G sa at johanna var ekstremt sutrete og i dårlig humør. Han dro på jobb, og da August og jeg var ferdig stelt tuslet vi inn til Johanna - som var superblid. Satt på senga hennes og hørte ferdig pulverheksa-lydboka, så spratt hun opp og fant seg klær mens hun bestemte hva hun skulle ha til frokost. Spiste skiva si, så var det ut og kle på seg ytterklær - og mens jeg kledde på meg sto hun ute og rugga vogna så August sovna igjen. Nå er hun i barnehagen, August sover ute, og jeg venter på ostesmørbrødene mine som står i ovnen
Har en løs avtale med ei venninne om kafe i dag, så vi får se.... skulle helst ha vasket litt her også ser jeg, men kanskje jeg får støvsugd og feid over gulvene før vi drar - det får holde