Torsdagsskravling :))

Ra2

Glad i forumet
God morgen jenter!!

Hvordan går det med dere, og hva er planen for dagen??

Ser at det begynner å bli action her inne, og det er jo artig:))) Håper det går bra med den/de  som skal på sykehuset i dag.

Her har det vært lite søvn. Storebror har hostet masse og vært noe våken. Når han endelig sovnet var det full rulle i magen :) Klarte ikke å få sove da...

Storebror blir hjemme fra barnehagen i dag, så blir ikke noe soving i dag heller. Tror vi drar en tur til mamma så kanskje jeg får meg litt søvn der ;)

Ha en fin dag da jenter!!

Her er det lite som står på planen i dag :) Må på butikken å få fylt opp litt kjøleskapet, der er det en brunost og en tube kaviar, og det var alt  Så litt handling og litt husarbeid, ellers lite planer :) Blir vell å organisere litt i baby - kommoden, gjøre litt slike koselige ting :)

God morgon!

Kjekt med action! Merkar at det kriblar litt ekstra i magen av slike trådar!

Her er det nedteljing til permisjon som gjeld! Ikkje mange dagar att no!

Fekk fiksa gangen i går, og sambuaren min har byrja å laga bein til krybba som skal stå i stova - eg skal berre komma meg gjennom arbeidsdagen i dag, og så har eg store forhåpningar om å komma meg ut på tur med hundane etterpå. Håpar berre magen held seg ok - mengder med stikkingar og smerter der i det siste.

God formiddag får vel jeg si nå ;))
Her er torsdag den store gjøre dagen!
Så idag skal jeg ta storhandelen (prøver å handle en dag i uken)
Vaske klær og vaske hus. Så når helgen kommer skal vi bare kose oss :)
Senere idag skal jeg bare kose meg med minstemann i huset mens sambo er på jobb.
Ha en fin-fin dag alle sammen!

God morgen alle sammen
Her er de to eldste komt i barnehagen og på skolen (for noen timer siden nå da, riktignok) og jeg har vert i stallen. Det er 1 uke og 6 dager til termin, weee!! Det nærmer seg! Jeg spiser litt lunsj og ser på "Ekstrem Rengjøring" på TvNorge. Fy flate..! Etterpå står det litt husarbeid på menyen, legge sammen klær og støvsuge for det meste. Vogna er kommet i hus, og i kveld skal jaggu vugga skrues sammen også! Det er så deilig å vite at det er korteste tiden igjen! Ha en flott dag, damer

I dag skal jeg henge opp et bilde på rommet til magetrollet. Har malt det selv og må si jeg er veldig fornøyd med meg selv =D. Ellers så blir man jo aldri ferdig med og rydde! Alltid noe som skal ryddes. Eller kan ryddes. Uff......

Du får ha god bedring til deg og dine. Håper dere får en riktig godt natte søvn denne natten da. 

Her går det i klesvask og småorganisering!

I natt hadde ikke storesøster noen uhell i senga, så i dag kan vi faktisk vaske noe annet enn sengetøy og dyner! Ganske kjekt.

Merker at formen er litt laber i dag. Alt tar sånn tid, og jeg blir pesete av alt mulig.

Skal snart spise litt lunsj, enda det ikke er lenge siden frokost, så tenkte bare å spise litt Kornmo med brunost, og strikke litt og ta en fortjent pause.

Håper på å få gjort noe som helst i dag.. Etter at jeg sov og var uggen største delen av gårsdagen og sov til kl var 12.30 i dag så er det greit å få unna noe. Må bare sjekke om kroppen er enig i det. Er litt tilbake til start med at jeg bare sover og ikke er i form :( Men skal prøve å få vaska litt klær i alle fall! :D

Back
Topp