• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

torsdagsskravling

stoltmortil4

Gift med forumet
idag er jeg hjemme med lillegutt og det passer overhodet ikke.
har hatt en sinnsyk uke på jobb,og idag var det hovedvaretellingen,så å bli hjemme idag er nesten krise[&:]
men hva gjør man da når ungen er syk og ingen kan passe han?
mannen hadde en viktig møte med noen folk fra bergen som kom hit for prosjektet hans så det kunne han liksom ikke bare droppe.
merker vi er litt overjobbet idet siste:etter at ungene var lagt igår kveld,så lå vi på hver vår sofa,og der sovnet vi tvert.hahaha
sånn i 24tida våknet jeg av at jeg frøys og der oppdager jeg klokka og at vi faktisk hadde sovna begge to.måtte trekke litt på smilebåndet da.
er ikke bare bare med mye jobbing og småbarn.
ha en flott dag damer,vi skal kose oss til tross for dårlig samvittighet ovenfor jobben.

hei.
idag har lillegutt fridag fra bhg.Han går fremdeles rundt i pyamasen og leker med bilene sine.skravler ivei.
tror vi skal få på oss litt tøy.må ut å skuffe litt snø,og mulig en liten tur til byen.
lovet å hente storesøster tidlig idag,ville ikke på sfo.
lillegutt sov forresten til kvart over ni,deilig.[:D][:D]jeg la meg igjen kl åtte etter å ha fått størsten avgårde.
satt inn dren i begge ørene igår,et forsøk på å få svimmelheten under kontroll.
Jeg merker jeg er spent,håper så inderlig på litt bedring.Vil så gjerne ha mitt normale liv tilbake[:@][&o]

Ha en fin dag folkens.

hær i huset sitter jeg å fryser [&:] fyrer i ovnen som en gal men får ikke varmen i meg.. Pernille ligger på gulvet å små sutrer, for hun er ikke helt frisk enda.. begynner å bli lei av sjuke unger!!!!!!!!!
Tobias er i barnehagen og det er deilig!

men ellers i dag så står litt rydding på planen og lage middag til guttene kommer hjem.. i mårra er det lønningsdag og da skal jeg til byen å kjøpe meg nye vintersko! gleder meg  [:D] 

ellers så har vi knall vær. blå himmel og sola skinner -9 ute og det er egentlig en hærlig dag!

ønsker alle en super torsdag [:)]

God torsdag alle sammen.

Tar meg en BV pause på jobb. Er tett i hodet og snørra renner. Burde vel egentlig bare komme meg hjem.
I dag skal vi på visning, så det blir spennede. Jeg har solgt leiligheten min, så nå er vi på jakt etter en større leilighet.
Det snør og det snør ute, håper det gir seg snart. Koselig med snø, men nå vil jeg ha vår. (selv om det er litt tidlig enda)

Kos dere

Her har vi hatt en travel arbeidssdag, og ettermiddagen har egentlig gått med til middagslaging og så avslapping på sofaen [:)]

Nydelig vintervær ute idag med nysnø og sol, men alle her i huset har vært ute på jobb og barnehage, så godt å være inne ikveld da [:D]

Back
Topp