Torsdagsskravling

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet lite i natt, våknet av at jeg hadde en fot i ryggen på meg i natt, Marcus hadde kommet inn i natt og.

Jeg har vært flink og betalt regninger, skal spise frokost nå og gå snart, må innom butikken å kjøpe røyk og noe å drikke på.

Vondt i huet og ryggen nå på morran.

Etter jobb skal jeg te Sverige med mamma og pappa og handle inn litt mat, og røyk og litt annet ting vi trenger.
Marcus skal på avlastninga i natt.

Ha en fin dag alle sammen.

Her har det vært en grei morgen. August våknet ti over seks da... kryper stadig nærmere sekstallet, håper det ikke fortsetter. Nå sover han i vogna si...

I dag skal jeg vaske ferdig badet oppe, og vaske nede - det er så deilig å få utnyttet de timene jeg har alene på dagtid, kommer til å være helt nedvasket hus (i alle fall nesten) til helga. Passer ganske bra - G blir jo 40 år neste uke, så neste helg venter jeg storinnrykk fra familie som skal feire jubilanten

God morgen!

Nå har akkurat Elias lagt seg for en høneblund. Har begynt å bli trett igjen 1 time etter han har stått opp... Hadde kommet inn i en fin rytme der han la seg i 11-11.30 tiden, noe som passet bra siden bhg sannsynligvis har sovetid da, men i det siste så har han måtte legge seg i 9-9.30 tiden, og da trenger han jo en ekstra hvil på ettermiddagen, så alt er surra [8D]
Menmen, det ordner seg nok igjen når tennene tar en pause[:)]

Sander ble kjørt av pappaen til bhg i dag. Han har det så kjekt i bhg at han kommer seg ikke tidlig nok avgårde[:D]

Eneste planen jeg har i dag er å brette og legge på plass klær + få gått meg en tur. Må prøve å få strammet opp litt, kjenner jeg har skeiet litt ut nå i sommer ja [8|][8D]

Ha en fin dag jenter!

I dag var det endelig barnehagetid igjen etter 3 dager med planleggingsdager. Vel, egentlig så kunne de godt ha hatt fri noen dager til, for vi har hatt nydelig vær hele denne uka (ny rekord for hele året[&:]) så dagene har vært over nesten før de har begynt, og ungene har vært kjempe sliten når det var leggetid. Vi har altså kosa oss masse! Jeg har i tillegg fått kasta og rydda masse i hele huset. Gjenstår smårydding i alle rom da, og klesboden har jeg enda ikke begynt på. Det er så deilig å få orden på huset etter en lang sommer med nesten kaos. Det må være bursdagsklart til vi kommer hjem fra syden for det blir familieselskap for snuppa dagen etter vi kommer hjem. Og helga etter er det vel barnebursdag. (og etter det baller det på seg med bursdager nesten annen hver dag ut september, heldigvis bare jeg og snuppa i vårt hus da, men det blir nok av kaker og slikt vil jeg tro)

Jeg har endelig fått mannen til å fjerne monsterhøytalerne som sto i stua[:D] Han er ikke så veldig glad for det da, men nå ble jo stua nesten dobbelt så stor[8D] og jeg har lova han at når/hvis vi får oss tv-stue en gang skal ha selvsagt få sette dem opp igjen[;)]

Nå er det litt lesing her før det står rydding på planen. Neste uke starter skolen så det er vel best å få mest mulig unna før jeg ikke lengre kan slappe av hjemme[:D]

heisann jenter.

I dag er det planleggings dag i barnehagen så christian har fått sove så lenge han vil. Ble til kl 10.00 en litten syvsover jeg har. Lenemor vi får bytte noen dager så dere får sove lenge.
Må prøve å få unna litt jobb før vi reiser til frognerparken i dag å skal se Mummi trollet på teater.
Christian gleder seg.

I dag hadde jeg planer om å være sååå effektiv. Det eneste jeg har fått gjort er en tur på butikken. [8D]
Har fått avgårde de to store som skulle på skolen i dag og Kristoffer i barnehagen. Nå har jeg planer om å bake brød og vaske. Så må jeg bare nødt å ha meg en dusj etterpå, det er jo så varmt her. Puuh. Stygt å si det men jeg er glad det ikke er sol i dag.
Den 30 skal jeg på ultralyd. Jeg gleder meg noe sinnsykt. [:D] Det skal bli så spennende, lurer på om vi skal vite kjønnet. Har aldri gjort det før vi. Så det blir litt uvant å vite hva som er inni der liksom. Men det hadde vært nokså praktisk. Hehe.[:)]

Tjoho! [:D]

Bertine koser seg i den nye bhg, det aller mest spennende er at det er lås på do-døra..[8D] Og hun liker at de kan bestemme selv når de vil spise.. Altså, de voksne dekker på ca 10.30, så kommer barna i puljer for å spise, de voksne passer på at alle spiser da..[;)] Igår var jentene ute, så gikk de selv inn og kledde av seg, spiste mat, ryddet av, gikk hånd-hånd til gangen, kledde på seg og gikk ut igjen..[:)]

Jeg skal hente henne ca 14.30, og så skal vi rett til Oslo på besøk til kompisen Fabian, det skal bli såå koselig![:)]

Og jeg har farget vipper og bryn idag, første gangen.. Tror jeg fikk det i øya, for det sved skikkelig, men det ble bra da.. Litt sterk farge på øyenbrynene, men det skal visst bli svakere?

Lite søvn her også.. Aslak fikk en reaksjon på kålerabi i natt. Og Solveig våknet kl 3, hun sov i vår seng til morges!
Jeg hadde seinvakt i dag og fikk jobbet noe etter jeg hadde levert ungene til jeg selv skulle på min avd. Det er praktisk å kunne ta noe av jobbingen i ubunden arbeidstid mens jeg likevel har levert ungene. Blir litt styr å gå hjem igjen for å komme tilbake en time senere.

Mannen har fått hjem en pose reker fra jobb i dag! tydelig en fornøyd kunde![:D] Vi skal kose oss med det senere. Ungene er ikke så glad i reker.. så da blir det herlig mat bare til oss to![:D]

I morgen er det planleggingsdag. Ungene og mannen har fri mens jeg skal på jobb!

Back
Topp