Torsdagsskravling

Tomlinge

Flørter med forumet
Blir helt forvirra over alle trådene overalt  - vanskelig å huske hvilke tråder jeg har svart på og ikke, hehe - så prøver på en skravlings for dagen jeg! ;)

Hvordan er former idag folkens? Her er jeg trøtt og suuuulten! Spiste nettopp frokost, satte meg godt ned i sofaen.. og sannelig så er jeg sulten igjen!

Usj, blir så lei av dette været, regner og blåser! Blir det egentlig sommer i år? Har vært meldt sol så ofte nå, men endt opp med dårlig vær. Synes storm og yr kan vente med å melde sol til de er sikre!

Forresten - når kontakter dere jordmor for kontroll? :)

Håper alle har en finfin torsdag!

Titt titt[:D] Her skinner sola å det er VAAAAAARMT. Nesten 30 grader i sola. Blitt kjempe brun. Slev har jeg vært i butikken i dag å kjøpt litt brød å påleg. Å så MÅTTE Jeg bare ha PÆRER. Herregud, hehe følte meg så rar når ejg reagerte slik når ejg så pærene. Så blir det å slappe av litt før jeg skal opp til ei veninne etter på-

Ha en fortryllende dag. Jenter, Sender masse sol å varme herfra til dere som har regn og vind.

Heihei...

Herre min hatt...Torsdag alt...[:o] Uka har jo bare løpt av gårde jo...Snart helg...[:D]

Ikke gjort noe spes i dag...Er bare ekstremt trøtt for tiden...Og nå kjennes det ut som om jeg begynner å bli dårlig...[:'(] Glatt og sår i halsen...[&o]

Sov til halv ett...La meg halv ti[:-]

Venter på feriepengene fra jobben (som jeg egentlig har) men ser ut til at de har glemt meg...*må sjekke når jeg fikk i fjor*

Ååå...Sommer er her den...[8D] Vært sol i hele dag (vel de få timene jeg har vært våken i allefall[8D]) Men synes det blåser litt surt[>:]

Vi er så uheldige vi trøndere *snurt* Ja send sola hit dere, vi trenger den sårt! :(

Æsj, jeg har sånn problem med å se hva smileysene på BV egentlig forestiller, hehehe! :-p
Denne feks: [:-] Rekker den tunge eller gisper den? Og denne? [:)] Er den flau (rød i kinnene) eller er den bare blid? Eller er den stolt?

Tinan: Hehe, så morsomt med pærene ;) Jeg hadde det slikt med grønne sure epler sist gang jeg, hehehe!
Maca: Trett her og, veeeeldig! Og "ruskete" i halsen. Er det et symptom tro? Hadde det slik sist og, og ser ennå en her inne har ruskete hals. Snålt..!

Har vært på jobb, så gikk sambo og jeg ut og spiste litt. tok en runde i parken. Herregud og sliten jeg ble av den lille gå turen der. har ikke energi til noen ting.¨Nå skal det bli godt med helg ja. kommer vel antageligvis bare til å sove hele tiden, blir ikke mett på søvn. hehe

Jeg har fått nåler, hatt lunsj med min bestevenninne i solen og vært på jobb. [:D]
Skal til legen på tirsdagen pga noe annet så nevner vel at jeg er gravid. Gyn vet det allerede for bruker progesteron støtte nå, så bare å komme seg litt over uke 6, så blir det UL [:)]

Klokka ringte halv 9 idag morges, skrudde den av fort..[8D] fikk mld av min mor 9.30 om at nå skinte sola, det var varmt og fuglene kvittret og på tide å komme seg opp og ut.. svarte at jeg kom ut snart.. 10.15 banket hun på.. ble litt bekymret, men jeg hadde bare sovnet igjen..[8|]

Sittet ute å jobbet i hagen stortsett i hele dag, spist litt kake og drukket kaffe..Måtte hvile meg litt på sofaen etter frokosten..blitt brun og solbrent![:D] varmet et pizzastykke til middag og så litt på tv, før jeg la meg ned å hvilte i 20min inntill min kjære kom hjem.. Så spise litt til, ut å vanne planter, inn å surfe litt rundt, spise litt mer kake og snack a jacks og en kopp te.. nå er det heldigvis snart kvelden før jeg skal til legen imorgen "tidlig".. 10.20...[:D]

Back
Topp