Koselig nattebedriv det da Looney [;)] Håper snuppa snur døgnet snart! [:)]
God morgen! [:)]
Ida hoster så mye nå, og hun kaver seg opp, og hoster dermed mer pga det. Jeg blir snart aggressiv på den hosten altså, det må da gå an å ta det med ro?!
Jeg er ikke helt i slag i dag heller, får ta paracet etterpå, så går det vel greit. Ungene skal i bhg, de har kunstdag i dag, så det blir nok moro for dem! [:D] De går i kunstbhg, så de har noen egne kunstdager lagt inn histen og pisten.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9. Jadda, formen sier at det kan være lurt å være hjemme, men tenkte å prøve å trene av meg det jeg brygger på. Går det ikke, så får jeg bare tusle hjem igjen.
Droppa Interoptik i går, pga trassete Ida, men i dag er jeg alene, så da skal jeg se om brillene mine har kommet.
I ettermiddag kommer søs og lille nevø på besøk, de skal hente litt diverse til de reiser til Los Angeles neste uke, for å besøke bf... DET kan bli interessant!! Altså, USA-turen, ikke ettermiddagsbesøket, hehe.
I kveld kommer gubben hjem, og da skal han få bytte batteri i utedelen på termometeret, jeg lurer på hvor mange grader det er i dag jeg..
Ha en fin dag! [:)]