Torsdagsskravling 27.01.11

Looney

Forumet er livet
VIP
Jeg sitter her mens snuppa bæsjer

Koselig nattebedriv det da Looney [;)] Håper snuppa snur døgnet snart! [:)]

God morgen! [:)]

Ida hoster så mye nå, og hun kaver seg opp, og hoster dermed mer pga det. Jeg blir snart aggressiv på den hosten altså, det må da gå an å ta det med ro?!
Jeg er ikke helt i slag i dag heller, får ta paracet etterpå, så går det vel greit. Ungene skal i bhg, de har kunstdag i dag, så det blir nok moro for dem! [:D] De går i kunstbhg, så de har noen egne kunstdager lagt inn histen og pisten.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9. Jadda, formen sier at det kan være lurt å være hjemme, men tenkte å prøve å trene av meg det jeg brygger på. Går det ikke, så får jeg bare tusle hjem igjen.
Droppa Interoptik i går, pga trassete Ida, men i dag er jeg alene, så da skal jeg se om brillene mine har kommet.
I ettermiddag kommer søs og lille nevø på besøk, de skal hente litt diverse til de reiser til Los Angeles neste uke, for å besøke bf... DET kan bli interessant!! Altså, USA-turen, ikke ettermiddagsbesøket, hehe.

I kveld kommer gubben hjem, og da skal han få bytte batteri i utedelen på termometeret, jeg lurer på hvor mange grader det er i dag jeg..

Ha en fin dag! [:)]

Arg...pissregn og speilholke...liker IKKE!!!
 Har trent hver dag denne uka...skal egentlig ha pause i dag,men tror jeg må en liiiten tur i ettermiddag.Begynner å se litt resultat så da er det såå motiverende. Ikke på vekta så mye men klærne sitter mye penere[;)]

Her var det grining og full feber klokken 0500[&o][&o] Så da fikk han seg en paracet og så sov vi viderer på sofaen sammen. Venter på legetime senere i dag pga de har skarlagensfeber i bhg. Ellers har jeg lagt inn et bud i går, men ligger nok inn et nytt i dag... må opp og se det i dagslys først[8D]

I helgen er det hyttetur med mamma og de og 30-årsdag på lørdag. Gleder meg masse!!![:D]

God bedring til syke[:)][:)]

Hei og hopp[:)]
Hjemme fra jobb i dag jeg[X(] formen er skikkelig på bånn.... Får håpe jeg kommer meg i helga, for neste uke er det fult opp med jobbing[:)]
Unga er i bhg, og ute er det kaldt.... våkna i dag med en unge på hver side av meg[8D] snakk om å sove tungt og ikke merke noenting da hehe
Slankingen går litt rett vest med nå gitt, men om noen dager har jeg nintendo wii fit som jeg har kjøpt av ei her inne på BV, gleder meg til å trene[:D][:D]

God bedring til alle syke! [:)][:)]

Pissregn og speilholke her også Mandy, skikkelig lekkert... [:'(]

Ferdigtrent, og der var det trangt om plassen i dag! Full sal, og det ble henta inn 2 nye sykler, vi satt som sild i tønne. Ble svett i det minste da! [;)]
Digger at det er 10-kr-tilbud på Mega nå, fant bla kjøttpudding i kjekk størrelse for oss periodealenemødre (og andre alenemødre, vil jeg mene), til 10 kr. Genialt, vettu! [:D]

Æsj, nå ringte de fra bhg. Ida har 39 i feber, så da får hun hentes da...

God bedring til Ida[:)]

Her er vi egentlig klare for natta[8D] unga har spist kveldsmat og i pysj, tranen er inntatt, rekord[:D] Dei ser barne-tv, og jeg ligger på sofaen og er fortsatt ikke i slaget[X(] ellers blir det vel nok en tidlig kveld på trøtta...... fatter det ikke jeg, uansett hvor mye søvn jeg får så er jeg trøtt[>:]

Dæven, du er dyktig suki! [:D]

Phu, for en dag. Feber-Ida er lite artig altså! [8|] Men fikk bakt brød i dag, slappa av i 2 minutter også, ikke verst det.. [&o] Formen hennes ble litt bedre mot kvelden, så spørs hvordan hun er i morgen. Blir jo uansett ikke bhg på henne da. Hun hosta så hun kasta opp i kveld også, begynner å bli lei av det nå altså!!

En fantastisk dag med masse kos[:)] Natten har vært litt bedre enn de tidligere med iallefall søvn i mellom slagene. Vært på sykehuset i dag for føllingtest osv. Og fikk kommentaren: Jeg liker slike ressurssterke foreldre[:)]

Så var vi på middag hos mine besteforeldre så de fikk se sitt oldebarn. Kjempe koselig som alltid[:)] Nicholas ble igjen der for overnatting, og på dagen i morgen skal han og mormor på teater i bhg, og se Karius og baktus. Før han reiser på pappahelg.

Som vanlig har jeg og N vært uvenner i dag fordi han er så sint[&:] Men vi har snakket ut og skal prøve å skjerpe oss litt begge to fremover. Håper det funker for det er ikke hyggelig når han er så sint hele tiden, hverekn for han eller meg[&o]

På kvelden var pappa og kona på besøk her en tur, før jeg og gubben har sløvet sammen.

Status for Josephine er: sovet absolutt hele dagen[&:][&:]

Back
Topp