Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her har jeg fått opp 2 trøtte barn, de styrte på til nærmere 21.30 i går! [&:] Heldigvis sjelden det skjer..
Leverer dem i bhg etterhvert her, og så skal jeg på PulsSpinn og Pump! [:D] Etterpå skal jeg hjem og hekle på vognteppet til bestevenninna mi, siden jeg er ferdig med Destiny sitt. Ellers ingen planer i dag, og det er deilig.

Ha en finfin dag! [:)]

God torsdag[:)] jeg og snuppelura leverte N i bhg i dag rundt halv ni, og snuppa var fortsatt kledd i pysj som ingen så da hun lå i bilstolposen[:D]

Nå er vi begge nydusjet og kledd for dagen. Jeg skal til frisøren og deretter lunsje med ei venninne. I kveld bør jeg trene.

Hei hei[:)]
Må få se bilder da skrållan[:D][:D]

Her går det i pakking, jobbing og trening om dagen. Snart er det alt det pluss flytting... vet ikke åssen jeg skal rekke alt[8D]
Var på besøk hos en som jeg har chatta med på fb en liten stund i går..... hehe hva som skjer med dette aner jeg ikke, men spennende da[:D][:D]

Hei!
Da er jeg straks ferdig på jobb og skal ha påskeferie!!
Blir deilig med en østlandstur kjenner jeg!
Shoppe litt og nyte dagene!!

God påske folkens!!

Mamma06og08: Spennende med guttebesøk da! [:D] Her er bilder av teppet jeg laga til gutten til Destiny85: Detaljer
Hele teppet
Det til bestevenninna mi blir nesten likens [:)]

suki: Er det ikke godt å være i gang med treninga igjen? [:D] ... og jeg også har spist en liten sjokkis rett etter trening [8D]

tutta80: GOD PÅSKE til deg også!! [:D][:D] Kos deg på ferie! [:D]

Skal straks hente ungene igjen. Sikkert to sure troll jeg får igjen [;)] Har fiksa barnevakt til i morgen da, så jeg skal jobbe litt. Også får jeg helt fri i påska, hurra! [:D] Tar det igjen uka etter da men...

Ida har hosta til hun spydde i dag igjen, så i morgen må jeg ta henne med til legen. Passer så klart jævlig dårlig i morgen, siden det er påskefrokost i bhg (mamman min må ta med seg Tobias dit...), det er aller siste gang med fredagsstep-timen EVER med verdens beste instruktør, også skal jeg på jobb. Flott.

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Så fint skrållan[:D][:D][:D] FLINKA!!![:D]

Takk takk! [:D] Er ikke så vanskelig da, det tar bare innmari lang tid [8D]

Back
Topp