Torsdagsskravla!

I dag sov ungene til nærmere kl 7, og det er kanskje 2 uker siden sist de sov så lenge, så jeg er fornøyd! [:)]

Våkna opp til SNØ der ute igjen i dag da! [:'(] Pisslei av vinter nå altså, særlig siden det var vår og bare veier i går, jeg sykla jo til jobb!

Ungene skal i bhg i dag, hurra! [:D] Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9, og etterpå skal jeg hjem til håndarbeidet som har vært litt forsømt i det siste. Vært en travel uke mtp jobb denne uka, men i dag har jeg fri! [:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

mårnings!

våken før 7 i dag å her. de har jo vært så flinke de siste mnd og sovet til klokka har ringt, men lurer på om thomas våkner tidligere pga at det er lysere ute??? store problemer i fjor hvertfall, fikk sola inn på soverommet tiiidlig på morgenen...

vel, i dag skal maria til øyelege. samme som thomas var til, men jeg lurer faktisk på om hun ser dårlig og det gorde ikke han. hun gleder seg da, endelig en dag fri. det hun ikke vet er at de skal dryppe veske på øynene før de ser på dem, men det sier jeg ikke heller. da kommer hun til å grue seg sånn at hun ikke vil dra! får vel bli en premie etterpå[:)]

sol og snø her i dag å, men håper det går som i går og snøen smelter bort i løpet av dagen[:D]

ha en fin dag[:)]

God morgen! Gjeeeesp! - trøtt? JA!!!

Kose deg på pulssppinn skrållis, vil trene i dag jeg ogsp, men Olivia er så forkjøla så vet ikke om det er så populært i barnepassen. Hvis ikke så kommer ei venninne om ikke så aaaltfor lenge da, og vi skla gå tur så får trimmen min der.

Lykke til hos øyelegen i dag MaRtE:)

Vell, det har gått litt ned med meg og sambo for noen uker siden og og sånn, og nå har vi bestemt oss for å prøve å ha hver dag og har hatt det siden mandag, og det går faktisk mye bedre nå - fått opp gnisten litt igjen![;)] Og det er IKKE feil!

Eller så er det vell ikke noe mer å melde i dag - Olivia er like nydelig som alltid, og driver å går rundt bordet med 1 hånd - det burde jo ikke gå ann, hun har jo ikke blitt 8 mnd engang! Hadde ikke baby lenge vi nei!

I dag sto vi opp til et skikkelig snøvær gitt[8|] det snør masse og det legger seg også[8|][8|]

Jaja i dag har jeg begge jentene hjemme så lurer på hvordan dette skal gå
Grunnen til at Vilde er hjemme er at over halvparten av ungene på hennes avd har omgangsyken..Vilde har akkuratt blitt frisk og trenger ikke det med en gang.Tenker litt på Heidi også..Kan vel ikke være bra for henne å kaste opp nå vel[8|]

Så i dag går det nok i playhouse og film vil jeg tro....En skikkelig kosedag med jentene mine

En nydelig torsdagsmorgen her i huset også[:)] N er i bhg og snuppa har sovnet. Jeg skal straks kjøre barnas oldemor i butikken før jeg skal lunsje med ei venninne jeg ser max to ganger i året for hun bor langt unna her. Det blir kos som alltid vil jeg tro[:)][:)] Litt shopping skal jeg vel også få tid til[:)]

Mer nedskjæringer på jobb... Men vi blir hvertfall tatt med på råd denne gangen, så vi kan prøve å komme på gode spareløsninger[:)]

Skal ha forening i dag jeg, og hadde gjort veldig lite klart på forhånd denne gangen så jeg måtte både handle og lage alt etter jobb. Nå støvsuger mannen mens jeg har meg en pause. Takk snille mannen[:)]

Sliten er jeg og, men satser på at jeg får litt energi av jenteskravling i kveld[:)]

Suki: Spiller du på gitar? Flink?

Suresuresen aka Josephine har hylt siden middagstider i dag. Kun vært rolig da hun har blitt båret rundt av meg[&:] Trevelig[&:] Men hun sovnet vel 19.15 og trengte det virkelig. Nicholas har spilt ludo med samboeren og en kamerat av han før legging, og ligger nå i sengen og prøver sove. Han har oppført seg eksemplarisk i dag, og latt Josephine være mer i fred. Vi skal planlegge litt hva vi skal ha med på hyttetur i helgen senere i kveld[:)] Jeg, samboeren og J + kompisen vår skal til Trysil i helgen nemlig, mens N skal til pappaen. Blir godt med litt snowboard kjøring igjen[:)]

Fikk mld av mamma i går da vi kom hjem fra henne om at noen har tegnet på hennes nye hvite sofa med tusj - hvem kan det ha vært tro?[8|]

Ååååh, skal de aldri sove? Full fart på barnerommet enda, hører jeg! [&o] De er litt grusomme for tiden, ekstremt mye sutring og krangling - og sliten mamma.

Huff skrållan - know the feeling! Virkelig vært en sånn dag her i dag også, MEN nå sover alle, eller nesten har en lillesøster som ser på tv, men hun er liksom ikke på samme nivå[8D] HELDIGVIS!

Gleder meg til Paradise faktisk, så skal vi kjøre på med dag 4 med Uuuuh! - hahaha, jada er litt rar, men nå har det blitt en greie om å se hvor mange dager man kan ha det i strekk[8D]

De sovna heldigvis til slutt, Tobias måtte bare drite for 5.gang i dag først... i morgen får han bare halv dose magemedisin altså, jeg er lei av å skifte møkk! [:'(]

Hehe, kos dere med sengekosen! [:)][:)][:D]

Både ja og nei. Han får fremdeles medisin ja, men vi var på kontroll på sykehuset på onsdagen. Ultralyden viste fremgang, han lagrer ikke så mye og har væske i tarmen sin - og det er jo bra! [:)] Så vi skal ikke på sykehuset med han mer, vi skal bare klare oss selv, og trappe ned og slutte på medisinen når vi føler det er på tide. Merker jo forandring på gutten da, han bæsjer uavhengig av hvor han er nå, før bæsja han kun hjemme, kl 11.45, og var vi ikke hjemme på det tidspunktet, så holdt han seg. Nå bæsjer han i bhg, han bæsjer på treningssenteret, han bæsja til og med på Peppes på Aker brygge! [:)]

Snuppa sovnet 19.15 uten særlig med mat og sover enda. Rimelig sliten snuppa vår kanskje[:)]

Back
Topp