Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Da kan jeg endelig sette meg ned. Etter å ha levert de håpefulle i bhg i dag, så dro jeg på PulsSpinn og Pump. Deilige timer det der altså! [:)] Tok en kjapp runde på martnaen etterpå, men det er 10 minus og sur vind, og jeg var svett og kald, så dro bare hjem igjen.
Vet Ida er på martnaen med bhg i dag, så kanskje jeg slipper unna å ta dem med dit i ettermiddag [;)] Krysser fingrene for det, hehe.
Nå skal jeg dusje, slappe av litt og vaske klær, før ungene skal hentes igjen. I kveld kommer sambo hjem igjen, synes ukene går ganske fort egentlig!

Ha en fin dag dere! [:)]

Tittei!

Jeg føler meg som ei hormonell tikkende bombe for tida[8D]

Er glad for at jeg vet det blir operasjon i god tid på Amalie, jeg har fått tid til å innstille meg på et ks, og usikkerheten rundt det hele er borte.

Nå kjenner jeg redselen tar meg.. enn om det oppstår komplikasjoner under operasjonen hennes? Vil jeg klare å være rolig når hu skal i narkose? Eller vil hormonene ta overhånd og jeg begynne å storgrine?

Trodde jo det var en ufarlig operasjon, til jeg leste om ei her inne som mistet barnet sitt etter mandeloperasjon...[&o] Vet jo sjansene for noe sånt er små, men jeg klarer jo ikke legge fra meg at det er en sjanse for at det kan skje om dere skjønner?

Har ellers ingen planer for dagen, kjenner jeg trenger en "gjør ingenting dag". Sitter å sløver i morgenkåpe å ser tv[8D]
Skal prøve å roe ned hormonene mine, kle på meg, finne frem litt middag og hente snuppa i barnehagen etterhvert[:)]

Hva skal dere servere til middag i dag da snupper?

Back
Topp