Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
Jeg er så trøøøøøtt!!

Ida har holdt nattlig terror noen timer i natt. Hun gleder seg sånn til å møte Mette-Marit i dag, at hun har ligget våken i natt. Må vekke ungene nå, de er nok minst like trøtt som meg.
Jeg skal på PulsSpinn og Pump kl 9, kanskje ikke noen fare for at jeg sovner over sykkelstyret den stunden i allefall [8D]
kl 12 skal jeg på lunsj sammen med bestis og ei venninne til, det blir nok koselig! [:)]
I ettermiddag skal jeg nok prøve å lure meg til en dupp på sofaen... lååårdilård, jeg er helt gåen!

Ha en fin dag dere! [:)]

mårnings!

så heldig ida er[:)] skjønner godt hun gleder seg[:D]

levert ungene, i thomas sin bhg var det 3 stk voksne når jeg kom, alle nye vikarer[8|] hu ene så ikke på meg heller. jeg er skuffa over bhg, må da gå an å få ut litt info!!! spurte om de kunne henge opp bilder med navn, evt info, men nei da! det var jo heeelt dumt. merkelig at de gjør det i andre bhg da. hoff....

Velkommen hjem suki! [:)]

Hele Levanger by står på hodet i dag, hahaha, helt latterlig å se åssen folk blir bare Mette-Marit er i byen! [:D] Nå dusjen, før jeg løper på lunsj!

Velkommen hjem SUki[:)]

Josephine har gryntet mer enn nødvendig i natt[>:] Ofte i søvne men mammaen får jo ikke sove da. Og nå sover hun søtt på sofaen helt uten bekymringer[:D] Søøøøta

Nicholas er trøtt som fy i bhg, men blid[:)] Smaboeren kommer straks hjem på lunsj som jeg har laget til oss. Også skal jeg snart lunsje med to venninner også. Mye lunsjing i dag[:)] Har enda ikke spist frokost så det ene blir frokost og det andre lunsj. Smart!!

Dessuten så skal samboeren på møte etter jobb så gidder ikke lage middag.

velkommen hjem suki[:)][:)] og gleder meg til bilder!!!

må se om jeg finner noen bilder på nettet av kronprinsessa på levanger[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

velkommen hjem suki[:)][:)] og gleder meg til bilder!!!

må se om jeg finner noen bilder på nettet av kronprinsessa på levanger[:D]

ligger bilder på levangeravisa sine nettsider, ser jeg [:)]

Velkommen hjem suki[:D]

Stas med Mette-Marit da[:D] Her var kongen og dronninga på besøk i vår, og dei hadde kjørt forbi bhg til A så han fikk vinke[;)] stoooooor stas!![:D]

Haff for en dag[X(] begynte sånn passe bra, men da jeg skulle bort til bestemor mi og besøke ho, så fant jeg ut at varmeapparatet i bilen har tatt kvelden[>:][:o]
Så da ble det og ringe rundt på priser, og det er dyyyyyyyrt og jeg er ikke akkurat rik[:-]
Jaja men så sa snille bestemor mi at jeg skulle ikke bekymre meg for pemgene for det hadde ho[8D] hehe får nå se på det da[;)] men så må jeg drive og feilsøke og finne feilen, bestille ny del, vente på at den kommer og få den montert..... så frem til det må jeg og gutta kjøre i en iiiiis kald bil[&o] MED ruta oppe for å unngå dogg..... jatta jatta
Men ellers fikk jeg vite at det kommer en teknikker og fikser dataen min, og det skal bli godt.... gud så avhengig man blir[X(]
Ute snør det som ville pokker[>:][>:] lei snø!!!!!

Det ble en lang oppsummering av denne dagen gitt[:-][;)]

Lykke til Shoppis[:)][:)]

Ble en lang dag på farten dette. Ble lunsjing med venninner som var kjempe koselig[:)] Ble sen så mamma måtte hente N, så besøkte vi oldemor og oldefar, og N bestemte at han ville sove der i natt så da ble det slik[:)] Jeg tok med snuppa hjem, og kom hjem samtidig med samboeren. Nå sover snuppelure på sofaen igjen, og bør vel snart få på pysjen for å finne sengen. Håper på litt mindre grynting til natten jeg, men i værstefall kan vi sove ut i morgen tidlig.

Shoppis: Har ikke helt fått med meg hva du skal opereres for? Men lykke til. [:)]

Suki: Hvor på Lanzarote var dere?

Er sånn styr med jobben og rehabiliteringen min. [8|] Jeg må på trening hos fysioterapaut to ganger i uka pga beinet mitt. Og jeg trodde man fikk fri fra jobb til sånt siden det er medisinsk nødvendig. Men det var visst ikke sånn når man jobber i privat sektor. Så da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha sykemelding for de timene.
Trengte da 8% sykemelding, altså to ganger 1,5 time i uka. Men det er ikke lov for legen å sykemelde meg mindre enn 20%! [8|] Aldri hørt det før da...
Men hvis jeg er sykemeldt 20 % men bare er borte 8% så tjener jo faktisk jobben min på det! [8|] Vanskelige greier....

Hannah er altså så hostete om natta at jeg fikk Cosylan av legen, men hun hoster uansett! Går det an? [&o]

Back
Topp