Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
Jeg er så trøøøøøtt!!

Ida har holdt nattlig terror noen timer i natt. Hun gleder seg sånn til å møte Mette-Marit i dag, at hun har ligget våken i natt. Må vekke ungene nå, de er nok minst like trøtt som meg.
Jeg skal på PulsSpinn og Pump kl 9, kanskje ikke noen fare for at jeg sovner over sykkelstyret den stunden i allefall [8D]
kl 12 skal jeg på lunsj sammen med bestis og ei venninne til, det blir nok koselig! [:)]
I ettermiddag skal jeg nok prøve å lure meg til en dupp på sofaen... lååårdilård, jeg er helt gåen!

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!
I dag har jeg fri!! Og det trenger jeg. Er sånn ca død for tiden. Nå er det bare 1 uke igjen til vinterferien, og takk gud for det. Hva som skjer etter det tar jeg som det kommer. Tror ikke kroppen min takler å jobbe fullt sånn innmari mye lenger.

Nå skal vi ordne oss for å dra i barnehage og på trening. Etterlengtet, for får ikke gjennomført det i hverdagen ellers [:(] Det merkes på kropp og sjel (stakkars rygg). Senere i dag skal jeg en tur til byen for å handle noen bursdagsgaver, og så blir det rydding og klesvaskordning hjemme etterpå.

I kveld blir det vel å ikke gjøre stort - kanskje jeg lager knekkebrød om energien sier ja til det.

Ha en finfin dag jenter!

Hei hei!

Er sååå trøtt i dag[&:]

Ei venninne ringte i natt å trengte hjelp, så jeg var ute en liten time før jeg kom hjem.. når jeg endelig sovna gikk det 3 timer før sambo og snuppa skulle opp.. hun hadde selvfølgelig tidenes trassanfall i dag[8|]

Jeg gikk inn på badet å så sambo bryte med henne for å få på bleien, mens hun lå å ropte "Neeei, ikke bleeeeieeee!"[&:] Han var selvfølgelig i et fantastisk humør siden han sov lite i natt så jeg tok over..
Men neida, vi skulle ikke ha på longs, strømper, singlet, genser eller bukse..[:@] Sa til henne at om vi ikke skulle gjøre oss ferdige på badet så fikk hun gå på rommet sitt.. Etter x-antall ganger på rommet så endte mor opp i brytekamp for å få på klærne også[X(]

Prøver å si til gubben at han må prøve tenke tilbake for å se hva som utløser de trassanfallene hennes da, for hun er jo i strålende humør hver morgen, helt til klærne skal på.. I dag hadde han latt henne leke med vannet til han selv var klar da, og da skulle moroa stoppe for hennes del. Er jo ikke rart ungen blir sur! Hun elsker jo å leke med vann!
Sa til han for hundrede gang at han kan kle på og stelle henne FØRST så slapp han forhåpentligvis det der, så vi får se om han endelig tar det til seg[8|][;)]

Har fått i meg litt drikke + banan nå, så trur jeg at jeg skal legge meg igjen, er stuuuptrøtt! Håper jeg får sove et par timer!
Ellers så skal jeg til fysio i dag og evt prøve ta med Amalie å besøke monnemon (oldemor) om hun er hjemme i dag.

Ha en fin dag snuppiser! Og jeg håper Ida koser seg med kronprinsessen i dag[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

God morgen!

Har akkurat spist frokost, og nå skal vi snart avgårde til enda en hørselkontroll på sykehuset med Mathea. Har mista håpet om at vannet i ørene skal forsvinne av seg selv egentlig... Idag er det med lege også, så blir spennende å høre hva som skjer videre.
I ettermiddag er det dåpssamtale i kirken, så svigermor og søsteren til sambo kommer innom her og henter Mathea og så henter Adelèn i barnehagen.
Gleder meg til den dåpssamtalen er over....lite spennende måte å tilbringe ettermiddagen på [8D]

Kvitre: Gratulerer med 23 uker [:)] Det er laget en tråd til deg på Oktober: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23891185
Skrållan: Håper møtet med Mette-Marit går bra for Ida idag [:)]
Destiny: Håper du får sovet litt til! [:)]

Ha en fin torsdag! [:)]

Åhh, så utrolig koselig!!! Er innimellom innom og sniker, men det er lett å tenke at man er glemt. Den tråden varmet!!

Back
Topp