Torsdagsskravla!

Destiny85

Forumet er livet
Velkommen hjem til Skrållan med barn[:D]

I dag sov Amalie til 08.30! Juhuuuu!
Hjalp vel litt at gubben ikke skulle på jobb før 10[;)]
Vi spiste frokost sammen og gubben kjørte Amalie i barnehagen.

Jeg sitter å ser på rotet mitt nå før jeg skal en tur på city syd og kjøpe 2 fødselsgaver og videre på lunsj til ei venninne.
Etterpå må jeg vel hjem, brette klær, vaske klær, gjøre klart til middag og hente snuppa.

I kveld skal gubben trene, så blir det avslapning og utålmodighet til i morgen[8D] Da skal vi på 3D ultralyd - gledings![:D]

her voknet kidza kl.06.00
kim-thomas spydde i natt så måtte skifte på hele senga vår :S
mannen tok bussen til førde ti på 7 i dag tidlig,han skal hente bil nr 2 slik at vi har 2 biler når jeg begynner i jobb :)
mannen kommer hjem i kveld + at mamma skal sitte barnevakt til i morgen kveld :)
jeg og mannen reiser til trondheim i morgen :) skal på ikea å shoppe :)
gleder meg kjempe masse :) og deilig å få tid alene jeg og mannen :)

ellers så tok jeg ut odd andre fra barnehagen i dag :) kosedag med meg og kim-thomas :)
har litt å gjøre her men først skal jeg prøve å få lagt odd andre litt :) så viss kim-thomas  sovner også så skal hvertfall jeg duppe litt :P

Borte veldig bra, men hjemme best. Dagen starta leeeenge før fuglene feis, Ida å bare og hosta i evigheter i natt. Ga henne astmamedisin, men ble ikke helt greit for det. Og da hun endelig sovna igjen, ergo jeg også, så ringte klokka. 05.45 var vi oppe, og kl 7 satt vi på flytoget. Ungene var TRØTTE og trassete, så det ble litt av en tur. Inne på Gardermoen klikka Tobias max kokkelimonke da vi skulle gå i sikkerhetssjekkøen, kasta seg ned på gulvet etter å ha hengt i beinet mitt og forlangt at jeg skulle bære han. Men jeg bærte jo så mye annet, så hadde jo ikke plass til lillemannen min. Hell i uhell, ei som jobba der så hele opptrinnet, og sendte oss rett inn i sjekken, så vi slapp unna den laaaange køa [:)]

Vel ombord i flyet ble Ida et troll, hun satt bare og pirka og terga broren sin, til slutt måtte jeg sette meg mellom dem. Ida uttrykte sin takknemlighet ved å hyle utover hele flyet at "ÅÅÅÅÅÅH! Du e en BÆSJEMAMMMA!!!!", så nå vet alle passasjerene på DY746 det, mohahahaha!

Kom oss omsider til Værnes, Tobbemann sovna så klart de siste 15 min av flyturen, så han klikka da jeg vekte han igjen. Masse hyl og skrål, vedder på at han vekte de andre som sov på flyet også.

Nå er vi hjemme, kofferten er pakka ut og Tobias ligger i vogna si og sover. Jeg har spist lunsj, og skal nå innta horisontalen på sofaen en liten stund. Sette på barne-tv eller noe til Ida, så kanskje jeg får sneket meg til en liten dupp.

Har superlyst til å trene i dag, siden jeg ikke har trent siden søndag, men har ikke barnepass i kveld. Kanskje godt å bare være hjemme og halvsove i dag også... [:)]

God dag....

I dag har jeg vært på apoteket å henta de nye medisinene mine,å sa hu dama att jeg ikke kan kjøre bil når jeg tar de!!!!!!!!!Å jeg skal ta 3 tab. hver dag fremover....Faderrullandei.....Da har vi ett stort problem med henting i bhg,for mannen jobber seg snart ihjæl å han må jobbe masse overtid i tiden fremover så dette er bare SUPERT[8|]

Men hvertfall da nå har jeg handla litt mat å henta klompen i bhg..Nå ligger han å sover på sofaen for han våkna kl.04.00 i natt å nekta å sove igjen.
den sniken[:D]

Mikael har bestilt spetty til middag så da blir det det[;)]

Back
Topp