Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Syntes Tobias var litt varm da jeg plukka han opp i dag, så målte tempen. Den sa 37,4, så da var det ikke feber. Men gutten ble bloooodig fornærma over at jeg stappa noe opp i rumpa på han (skjønner han godt), så han har grått litt nå, og sagt han har vondt i rumpa. Men det blir bhg på han, hehe.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump mens ungene er i bhg, og etterpå har jeg optikertime. Skal skifte over til Interoptik, så må få meg linseavtale med dem, også skal jeg omsider endelig ordne meg briller. Må ha noe for å avlaste øynene med på kvelden og sånn.
Senere i dag blir det å hente ungene igjen, spise middag og bare vente til sambo kommer hjem. Han tar et senere fly denne gangen, så han er ikke hjemme før rundt kl 22...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Refleksolog hadde jeg aldri hørt om så det måtte jeg google! Så spennende! Vi må få høre hvordan det gikk og hva du syntes. Ser vi har refleksolog her i Bodø også faktisk - og det er verdt ett forsøk mot plagene mine også [:D]

God dag...

i dag sovna jeg igjen etter å ha fått avgårde mann og barn til jobb å barnehage...sov til 11[;)] Å det var godt,jeg trengte det for å si det sånn....
Nå har jeg akkurat spist frokost,¨å prøver å komme meg igang for å gjøre noe husarbeid her....men det er litt tungt,siden formen ikke er den beste..

Har foresten fått time på sykehuset på mandag,for å sjekke åssen det ligger ann med denne sykdommen,å om det kan ligge noe mere bak? så jeg er veldig spent..

God ettermiddag!!

Dette har vært en bra dag, selvom den startet med kjefting på frøken VilIkke som skal gjør ALT selv, noe som selvsagt ikke går. Er det mulig!!

Men... etter å ha fått henne i barnehagen dro jeg rett til jordmor. Kooooselig å hilse på lille knøttis igjen [:D]
Deretter var det rett på trening, så noen timer på jobb, tok sol før jeg hentet Maiken. Nå har vi spist litt, vi har knekkebrød i ovnen, og så snart de er tatt ut skal Maiken få et grunndig bad [:)] Etter det skal hun vel ha litt kveldsmat, før vi pusser og det er lesetid. Når hun er i seng er det 1000 ting jeg skulle hatt gjort, men får se hva energien strekker til...
(snømåking, klesvask, husvask + rydding, skolearbeid, tøying (det skal jeg uansett), og... ja, hva var det igjen!?)

Ha en finfin kveld jenter!

Back
Topp