Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
Herregud, enda en natt med dårlig søvn! [&o] TRØØØØØØTT!!!!
I dag skal ungene i bhg, mamma er snill og kommer og kjører. Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9.15, og etterpå skal jeg på Interoptik for å høre om de kan hjelpe meg med å skaffe meg nødlinser, siden Brilleland ikke har sendt linser til meg som de skal, og da jeg var der i går prøvde han fyren å få det til å bli MIN feil?! [:@] Og ikke hadde de linser på lager, så jeg sitter i dag med gårdagens dagslinser... nice! Om Interoptik kan hjelpe, skal de ikke se bort fra at de har fått en ny kunde, og Brilleland har mistet en! Makan!
Så skal jeg stikke innom favorittsjappa mi, der er det salg nå! [:D][:D] Bør ikke shoppe mye da, men det er jo gratis å titte! [8D]
Når jeg kommer hjem igjen skal jeg prøve å sove litt. Skulle egentlig ta ned jula i dag, men det kan da vente til i morgen.
I kveld kommer sambo hjem igjen, han kommer nok etter at ungene er lagt, men men. Kanskje jeg får sove skikkelig nå i natt da..? Håper det!

Ha en finfin dag!

Hei

LIte planer her i dag, aksel er hjemme idag, jeg er sykemeldt så er også hjemme.
Skal en tur på jobb med skattekortet ellers blir det litt rydding siden vi kom hjem fra julefeie på tirsdag

ha en fin dag

Tobias hylgråt og prøvde å vri seg ut av armene på kontakten hans i bhg da jeg leverte i dag. Vi snakker reaksjon på faren igjen. Er så digg at det er JEG som får dritten, hehe. Men jeg regner jo med han roa seg ned fort, de gjør jo som oftest det. Jeg var gjennom en hard, men deilig treningsøkt, og deretter fikk jeg tak i linser på Interoptik! Så nå kan jeg ta ut gårdagens endagslinser, hehe. På interiørsjappa fant jeg den genseren jeg har titta på siden romjula, nå var den på 50 %! [:D][:D][:D][:D] Den MÅTTE jo være med hjem, og vet dere hva? Jeg følte meg faktisk litt fin da jeg tok den på, haha. Den satt som et skudd, det er sjelden jeg finner klær som sitter perfekt over puppene uten å bli telt rundt magen!
Nå skal jeg spise lunsj, og deretter sovne foran Ungkarskvinnen. God plan!

Mamma til Andrea: Skal se det er noe kødd med linselevering hos alle leverandører for tiden da? Men du fikk kanskje ikke høre at det var DIN feil at du ikke hadde linser igjen, og gubben klarte også å spørre om jeg var sikker på at jeg var kunde hos brilleland, fordi han ikke klarte å finne arkene mine? Heldigvis kom det en annen gubbe som fant arket mitt med en gang, og bare titta rart på han første gubben. Og ikke har de ringt i dag, som de sa de skulle. Dagen er jo enda ung, men likevel.
Jeg må nok ordne meg synsundersøkelse og briller jeg også, bare så usikker på om jeg skal velge brilleland eller interoptik...

Mårnings!

For en dag...ungene er hjemme med meg siden jeg ikke har jobb lenger og bare er hjemme likevel. De har tydligvis sovet dårlig i natt, for makan til hissige og grinete unger[8|] Alt var galt og trist og alle var dumme....men kom oss på butikken FØR klokka ni, og har resten av dagen hjemme å slappe av. Deilig.

Jeg sitter å venter på tlf fra legen om svar på alle testene. Spennende altså. Fikk også tlf fra en skole her....Neste onsdag skal jeg være assistent i en 5 klasse med 25, jepp 25 elever. I fagene religion, samfunnsfag, musikk...haha det blir en utfordring, naturfag, og kunst og håndverk...iallfall to onsdager og to fredager fremover. Hovedlæreren er sykemeldt så skal ha klassen alene...what???? Kjenner jeg nesten dør bare jeg tenker på det. Hva har jeg gjort???[:D][:D] Men man lærer så lenge man lever...

Dagen i dag er ganske så fri for planer. Når sambo er i nordsjøen er det merklignok lite husarbeid. Kanskje jeg skal henge opp noen bilder og brette litt klær. Ungene skal bades da, og jeg skal dusje...he, he store planer. I kveld kommer en venninne på besøk som jeg ikke har sett på evigheter. Det blir koselig.

Ha en fin dag jenter

Back
Topp