Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Ute er det -12 grader, gleder meg ikke til å gå opp i bhg med ungene... [&:] Men dit må de jo, så det er bare å kle på seg.
Når de er levert, så skal jeg på butikken, før jeg går hjem igjen. Skal føre over bilder i dag, og bestille julekort - selv om ingen bilder er 100 %. De får bli som de blir. Skal også pakke inn bursdagsgaven til lillesøs, og mase litt på sambo ang. julegaver. Han skal få lov å bidra litt han også nemlig, så langt har jeg kjøpt alle gavene og funnet ut hva vi skal kjøpe, men nå sliter jeg med et par stk i hans familie, så da får han klekke ut en ide selv!
Kl 17.30 skal jeg på PulsStep, det blir deilig! [:D][:D]

Ha en fin torsdag jenter! [:)]

God morgen!

Minus 12 hørtes forferdelig kaldt ut, skjønner godt at du kvier det til å gå ut!

Her blir det hjemme dag.
Vi ble skrevet ut fra sykehuset i går, og på ettermiddagen fikk han jamen meg vannkopper i tillegg til alt annet[:-]
Men greit å bli ferdig med det[:)]

Får besøk av noen naboer i ettermiddag som gjerne ville bli smittet[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

God morgen!

Jeg er helt utslitt etter igår...ble ikke helt den bursdagen jeg hadde håpet på. Sambo tilbrakte hele ettermiddagen og kvelden på sykehuset, og jeg hadde bursdagsfeiring her hjemme... [&:] Litt slitsomt med en urolig unge som ikke ville ligge alene i hele går da. Fikk litt hjelp av familien da heldigvis!
Idag blir det rolig dag hjemme... Adelèn skal snart i barnehagen og jeg skal kanskje prøve bunadsskjorta mi som er under sying og en tur på apoteket for å hente antibiotika til sambo.

Katey: Stakkars gutten din da! Men sikkert greit å bli ferdig med vannkoppene også selvfølgelig...

Det går bra med han foreløpig[:)]
Har heldigvis hvitvask i hus[;)]

Stakkars samboeren din. Hva som er galt? God bedring til han.

Da er ungene levert, på vei hjem fikk jeg frost på øyevippene mine. Vinter i Noreg, visstnok! [&:]
Hadde fått mail fra sambo da jeg kom hjem, han har fått jobbtilbud. I Oslo. Naaaais... jeg er jo ikke alene nok fra før liksom! [8|] Men de kan visst kanskje gjøre det sånn at han er halve uka i Oslo, og halve uka her, og da skal jeg vurdere det. Om han får lønnsøkning og gratis bolig i Oslo. Om det bare skaper utgifter for oss og han er borte hele uka ser jeg ikke poenget med det. Det er visst bare frem til februar, det går jo for en liten stund. Kanskje jeg og ungene kan ta fly nedover og hilse på etterhvert også, det hadde jo vært knall.

Katey: Det var friskt, for å si det sånn! Velkommen hjem fra sykehuset, og god bedring med vannkoppene! [:)] Vil forresten anbefale deg hvitvasksprayen til A-derma, den er ikke så klissete som hvitvask.

MammaTilSmåsnuppene: Hva skjer med gubben din? God bedring i heimen!

God  formiddag[:)]
I dag kjørte jeg Mikael i bhg til kl.07.30, så dro jeg hjem igjen å la meg til å sove[&:] Gubben er hjemme med influensa,så jeg tar meg av 2 barn om dagen[:o]
I dag vet jeg ikke om dagen bringer så mye,kjedelig som vanelig...

God bedring til alle som er syke...

Heihei! [:)]

Hadde en plan om å sove lenge i dag, men når gutta hadde kommet seg ut døra og stillheten senket seg igjen kom det en real buldrelyd fra lille frøkena [:D] da var det ikke annet å gjøre enn å komme seg opp og skifte på [:)]
Her har vi strålende vintervær i dag, -2 og sol fra skyfri himmel [:)][:)] Jeg og frøkena har nå vært ute å gått en tur, trent litt styrke og skal nå fikse meg for venninebesøk [:)]
Så er det henting i barnehage, middag og kos før det igjen er legging.. syns dagene går altfor fort!
Når kidsa sover søtt må jeg vel prøve å få med mannen på litt planlegging av dåpen vi skal ha nesten helg, det meste er vel i boks, men greitt å være ferdig med detaljene og [;)]

Håper alle har en fin dag! [:)]

Åh, så bra det bare var betennelse! Sikkert ikke bare bare det da, men likevel!

MammaTilSmåsnuppene: AUUUU, det hørtes ikke godt ut[&:] Godt at det "bare" var det da. Håper han blir fort bra igjen.

ORIGINAL: Katey

MammaTilSmåsnuppene: AUUUU, det hørtes ikke godt ut[&:] Godt at det "bare" var det da. Håper han blir fort bra igjen.

Back
Topp