Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Ute er det -12 grader, gleder meg ikke til å gå opp i bhg med ungene... [&:] Men dit må de jo, så det er bare å kle på seg.
Når de er levert, så skal jeg på butikken, før jeg går hjem igjen. Skal føre over bilder i dag, og bestille julekort - selv om ingen bilder er 100 %. De får bli som de blir. Skal også pakke inn bursdagsgaven til lillesøs, og mase litt på sambo ang. julegaver. Han skal få lov å bidra litt han også nemlig, så langt har jeg kjøpt alle gavene og funnet ut hva vi skal kjøpe, men nå sliter jeg med et par stk i hans familie, så da får han klekke ut en ide selv!
Kl 17.30 skal jeg på PulsStep, det blir deilig! [:D][:D]

Ha en fin torsdag jenter! [:)]

mårnings!

er bare 5-6 minus her, sånn passe.

i dag er planen å finne meg en fysioterapaut, fikk henvisning i går. kroppen har klikka helt mongo, helt stiv på venstre side. særlig nakke/skulder. kommer av skeivbelastning etter operasjon på høyre side + litt mye å gjøre i det siste... fikk beskjed om å ta det med ro og lære meg å si nei!

foreldremøte i kveld og svææært perfect home-party. i folkets hus faktisk!

sånn er det her med julegavene å skrållan. jeg begynner tidlig på høsten og kjøper litt hele tiden for å bli ferdig med gavene til rett tid, mannen begynner å tenke på det de 2 siste ukene før jul[8|]

ha en fin novemberdag[:)]

Vi sto opp til -6 grader vi[:)] Perfekt vær i dag også[:)]

Ungene er i barnehagen og jeg skal være hjemme og vaske huset i dag[:)] eller må utsette det en liten stund for skal være med en vennine til SUS for å sjekke hoftene på jenta hennes. Som moralsk støtte der inne[:)]

I dag reiser Heidi inn til farmor og der skal hun være til søndag. Vi treffer henne på lørdag når vi skal på putti putti plott da skal også Vilde inn til farmor og sove der til søndag. Vi skal nemlig ut på lørdag og feire meg og en kompis[:)] Vi skal være 7 stk som skal spise god mat på Big horn[:D][:D] Gleder meg[:D]

Nei får vel logge meg av før hun kommer

MaRtE: Lykke til med fysio, håper du blir kjapt bedre! [:)] Og akkurat sånn er det med julegavene her også, jeg har ikke mange igjen, men de jeg har igjen sliter jeg desto mere med... men det ordner seg sikkert!

Da er ungene levert, på vei hjem fikk jeg frost på øyevippene mine. Vinter i Noreg, visstnok! [&:]
Hadde fått mail fra sambo da jeg kom hjem, han har fått jobbtilbud. I Oslo. Naaaais... jeg er jo ikke alene nok fra før liksom! [8|] Men de kan visst kanskje gjøre det sånn at han er halve uka i Oslo, og halve uka her, og da skal jeg vurdere det. Om han får lønnsøkning og gratis bolig i Oslo. Om det bare skaper utgifter for oss og han er borte hele uka ser jeg ikke poenget med det. Det er visst bare frem til februar, det går jo for en liten stund. Kanskje jeg og ungene kan ta fly nedover og hilse på etterhvert også, det hadde jo vært knall.

Ja, Oslotreff hadde jo vært perfekt! [:D][:D]

Lykke til med busstur om du drar, det går bedre enn du tror! [:)]

Oslotreff er el gravida med på også[:)]

Jeg har jobbet og hatt så mye å gjøre i dag at jeg er kvalm nå. Løpt fra timeavtale til timeavtale, og i mellom har jeg hatt fire millioner telefoner og drevet opplæring av hun som "låner" stillingen min mens jeg er i permisjon. Kjenner jeg begynner bli sliten av alt om dagen. Skal til ekstra jordmor kontroll i morgen i forhold til høyt blodtrykk og sukker i urinen.

Når barnetv er ferdig skal N i dusjen før legging. Han er sliten etter bhg fra 07.10 til 16.30 i dag.

er sliten jeg.
Idag klarte jeg å rote med legetime også. Trodde det var jeg som skulle på sykehuset på kontroll, og så viste det seg å være gubben...............men fikk da noen ord med den snille legen både om gubben og meg. Så det var no en grei prat.
Må passe på så jeg ikke går på veggen av stress.

Til helga så skal jeg prøve å selge noe av mine strikkede produkter på en liten julemesse........er litt spent vil jeg si.

Oslo ja..........var i oslo for litt siden jeg, og skal trolig nedover til ca 20 des en tur også. Da skal vi hente nybilen vår.

Natta, i morgen er det helg igjen[:)][:)]

Back
Topp