Torsdagsskravla!

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Da er ungene levert i bhg. Tobias ble Klikkemann da, for han skulle IKKE ha på seg klær i dag. Var rett før jeg sendte han ut i -4 og snø i bare bleia, men fikk da lokka på han klær til slutt.
Jeg kom nettopp hjem igjen, vaskemaskina er satt på og jeg tror jeg skal se litt Oprah før jeg gjør noe fornuftig.
I ettermiddag skal jeg på PulsStep, og det blir skikkelig snasent! [:D]

Forøvrig tror jeg kanskje badevekta vår har klikka, den viser at jeg har gått ned 1,2 kg på under ei uke, selv om jeg har mensen og har trekt til meg alt vann nord for Glomma. Flott om det stemmer da! [8D]

Sambo meldte seg forresten på Birken i dag, sprekingen!

Ha en fin dag dere! [:)]

God formiddag!

Her er det også kaldt i dag. Kjenner jeg er så lite klar for vinteren, men mann har jo ikke noe valg akkurat!
Nå har jeg satt på en deig å tenkte jeg skulle lage fylte horn. Mm. Har foresten hatt fri hele uken, har fått influensa men begynner å bli på bedringensvei nå. Heldigvis[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Skrållan: Så mye som du trener så er det jo ikke rart at du flyr ned i vekt så tror ikke vekta det er noe galt med[:D] Flink er du!

Heia! [:)]

Her er det nok en strålende vinterdag, syns vinter er kos jeg [:)]
Til nå har jeg og lillefrøken vært en tur på helsestasjonen, handlet et par julegaver (er nesten ferdigmed alle nå!!![:D]) og ryddet litt i heimen..
Nå er det rydding og pakking som står for tur før det blir henting av godgutten og mannen og så drar vi hjem til mine foreldre for helga. Mannen skal bort på jobbting i helga så da drar jeg og ungen dit [:)][:)]

Min mann meldte seg også på birken i dag! Så nå krysser han alt som krysses kan for at han får bli med neste år, jeg har nemlig en tendens til at alt skal skje rundt den helga.. de siste 3årene har jeg hatt termin, vi giftet oss og termin på nr2 akkurat den helga birken har vært! [:D]

Takk skal dere ha jenter! [:)] Jeg regner med det stemmer da. I såfall er jeg bare 1,3 kg unna hovedmålet mitt [:)] Ser ut som om jeg skal klare det til jul, hehe.

Back
Topp