Torsdagsskravla

Ida kom og vekte meg rundt kl 7 i dag, helt greit. Hun er ikke dårlig i dag heller, ikke så mange flere prikker enn i går heller... dere som har hatt vannkopper i hus tidligere, hvor lenge varer det? En ukes tid, sant? Vi er nemlig invitert i bursdagsfest på lørdag, og må dermed ha barnevakt - om svigers er ledige. Men er det dårlig gjort av meg, å levere henne til overnatting der? Vil formen hennes være dårligere i helga? Mange spørsmål og bekymringer her, altså [:)]
Vi skal ikke så mye i dag, bare kose oss inne og slappe av. Godt for både meg og frøkna. Må på butikken da, så får trille dem i sykkelvogna nedover.
Når sambo kommer hjem, skal jeg rett på trening! Merker sååå godt på ryggen at jeg ikke trena mandag og i går, så blir hardøkt i dag.
Ute er det unødvendig varmt, det blir så klamt og ekkelt når det er sånn!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Mårnings, har ikke hatt det, men noen venner hadde det nettopp og der var det ei dårlig natt pga kløing helt i begynnelsen. Ellers var formen tipp topp.

Nå er alle vinduene ferdig vasket, men nå ser jeg jo at jeg skulle tatt de på innsiden og[>:] 

Kjempesol her i dag[:)] Tror det er cafe med tanten min og hennes tre barnebarn som står på planen i dag. Etterpå går vi sikkert på stranden heller hjem hit hvis de har lyst.

hun her klør jo ikke engang! [8|] Jaja, regner med det går fint å feste på lørdag, hun er vel over det verste innen da [8D]

Jeg er trøtt og sliten jeg. Selv om hun ikke plages, så er det tungt å være hjemme med sykt barn. Vi kan jo ikke dra ut og leke så mye, vil jo ikke smitte unger som ikke vil bli smitta, og hun blir gal av å bare være inne. Masse mas, og jeg er sliiiiiten og vil bare sove en lur på sofaen mens lillemann sover. Det ville hun ikke ha noe av!

Da var jeg ferdig på jobb for i dag, bare en dag igjen så er jeg back in permisjon [:)]
I kveld skal jeg bare slappe av tenker jeg, er jo helt skutt på kveldene [;)]

Skrållan: N hadde jo i juni. Hadde kun prikkene han også. Han var jo i Legoland og det gikk bra. Var litt sutring da han kom hjem og prikkene grodde for da klødde de litt, men ellers var formen helt fin. Dere kan nok fint holde planene for lørdagen

Lille sjef er avlevert hos pappaen. De drar til Mallorca i natt, og jeg ser han ikke før neste fredag[X(] Friuken skal brukes til trening, jobbing og venner i allefall så jeg slipper tenke på at han ikke er hjemme. Er stille her i huset nå.
Kom på da jeg nesten var på pappaens jobb for levering at passet hans lå igjen hjemme så da måtte jeg snu[:D]

3 av parene som var her på visning er kjempe interessert, og de blir mulig budrunde til uken. Litt avhengig av noe finansiering osv... Jeg krysser fingrene for salg snart.

Har vært på litt shopping i dag også. Ble en topp, hårfarge, smykker mm til MEG!!

Ja, regna med det gikk fint. Nå viser det seg at svigers ikke kan passe da, så sambo blir nok hjemme med ungene imens.

Lykke til med salget, Looney!

McMor; Grey's går forresten i reprise på Tv2 Zebra lørdag kl 21 [:)]

Da skal jeg straks legge meg for jeg er sliten etter uken. Har nettopp sendt gubben i kjelleren på jakt etter Ilse jakobsen støvlene mine for det bllir jo skybrudd på Østlandet i morgen. Og jeg er gravid og orker ikke gå ned trappen[8D] han lagde mat til meg da jeg kom hjem tidligere i dag også[:D] kanskje være gravid litt oftere??

ORIGINAL: Skrållan

McMor; Grey's går forresten i reprise på Tv2 Zebra lørdag kl 21 [:)]

TAKK[:D][:D]

Skal du feste skrållan? Det er jammen ikke ofte jeg leser[:D]

Droppet cafeen, og stakk rett på stranden i stedet[:)]

Og vet dere hva jeg har kjøpt i dag? Robotstøvsuger, nå skal det bli reint i heimen[:D]

Hæhæ, ja det er det ikke ofte dere leser altså! [8D] Sist jeg var på fest var vel okt-05! [8D] Har vært på fest etter det og altså, men har ikke drukket pga mager eller amming. Men skal ikke ta den helt ut, har planer på søndag også [;)]

suki: TS høres fin ut på håret! [:D]

Back
Topp