Torsdagsskravla 5.august 2010

Vi har vært våken en times tid allerede. Ida sitter nå foran barne-tv og ser Nysgjerrige Nils, og Tobben løper rundt her og fjaser, sånn som han pleier.
Vi skal på kjøpesenteret i dag, tar det fra morgenen av. Håper på mange martnastilbud i butikkene, må kjøpe litt bhg-klær til Tobias og litt annet småstæsj. Ida har heldigvis nok klær! [:D]
I kveld skal jeg på trening, styrketrening i salen blir det nok i dag.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

god morge, jobb og møter om hverandre, hektisk å kjøpe butikk
men tar tankene bort fra onsdgens møte med habiliteringen, perfekt[8D]

ha en fiin dag alle sammen[:D]

god morgen[:)]

her er vi våkne alle mann hver dag ca halv 7, så blir vel ingen problemer når vi alle starter på den virkelige hverdagen om 1,5 uke.

får gjort masse da før kl er 9, har allerede tatt av 2 senger og den ene er påkledd igjen[;)] vasker klær og tørketomlen ruller den å. oppvaskmaskina er ferdig så klart til å ta ut snart.

snakka med mamman min i sta, hun er så stress i tlf altså!! vi har sagt opp hustlf fordi vi brukte den liiiite, nesten bare når vi snakket med de. men hun tror mobil er så sinnsykt dyrt så jeg får jo aldri snakket med de lengre, bare overgitt viktige beskjeder. må legge til at det er jo jeg som ringer så det koster henne ingenting[8|]

Skal si dere er effektive. Vi har dusjet og kledd oss, thats it. Skal på handel og kafe med mor i dag. Jentekos[:)]

God morgen morgenfugler!![:D] Vi ligger på sofaen med dyne på oss ennå... bare koser oss alene[:D][:D][:D] Men nå er det dusjing... Nydelig sol ute, men kanskje jeg må vaske huset i dag likevel.. hmmm..

Lurvetufsa: Høres ikke ut som om du har det så særlig ok for tiden...[&o] Håper kjæresten skjønner litt mer etterhvert, men du kan ikke slite deg ut på å få et forhold til å fungere!!!!!

Usj usj liker det ikke men sambisen er hjemme fra jobb i dag...Han ligger nemlig og spyr og har feber...Den der dritten vil IKKE jeg ha altså...

Men må jo pleie han litt uansett

Ungene er ivertfall i barnehagen og jeg har trent...Hadde tenkt å rydde/vaske nå i dag men det går jo ikke nå da...For det er maks synd på han..Hva er det med mannfolk og sykdom[:'(][:'(][:'(]

har min siste feriedag alene, så jeg har spist frokost nå - is[:D] ungene er i bhg/sfo ca 5t og nei, jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet!!! selv om enkelte syns de skal være hjemme så vet jeg at de og meg har godt av det.

skal gjør litt husarbeid tenkte jeg før jeg går på besøk til naboene. de pusser opp både ute og inne å det er jo alltid moro å se og få litt insp og tips[;)]

Idag har jeg sovet lenge. Sovnet ikke inatt, så jeg var stuptrøtt.
i tillegg har kroppen min sagt ifra om at den ikke takler å være så aktiv som jeg har vært de siste dagene. Hater hater bekkenet og FM altså. Får vel ta det med ro idag da.

Skal ta med meg eldstejenta på litt shopping da på lokale senteret. Jeg hadde litt mer penger enn hva jeg trodde.
Minsta er i bhg, og det er DEILIG. Hun har sårt trengt det den siste uka, så denne dagen var etterlengtet for hele familien.

Ble bittelitt shopping i dag. Noen gensre og bodyer til lillemann, bukser gir jeg opp. Han får bruke de han har i str 86 noen uker til, 92 drukner han bare i enda. Ellers ble det matboks og drikkeflaske med bil på, og noen hårspenner til Ida. Ingenting til meg selv, for a change [;)]
Får vel støvsuge gulvet litt når han våkner igjen han lillesjefen. Tenkte egentlig at sambo skulle få gjøre det, men det skjer jo aldri! [8|]

Har hatt skikkelig kosedag vi, fant meg litt klær på halv pris og det liker jeg[:D] Lillemor fikk gjett hvem av mormor, så det har vi spilt nå. Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal lokke mannen med for å kjøpe lekestativ til lillemor...

Trist å ta avskjed med N på flyplassen i morges. Han var trøtt og skjønte plutselig at vi skulle på ferie uten han. Detar krist og hyling. "Mamma og A skal på ferie UTEN meg"

Han sovnet visst i tre timer etterpå også var det glemt da. Men vondt i mammahjertet har jeg enda der jeg ser han for meg...

Snart ut å spise middag!!

Huff Looney, skjønner mammahjertet fikk litt vondt da [&o] Heldigvis glemmer de sånn fort!

Jeg fikk trenings-og slankeskryt av daglig leder på treningssenteret da jeg trente i kveld! [:D] Artig artig! [:D]
Nå har jeg kosa meg med en liten skål deilige norske jordbær, og ungene sover søtt i sengene sine. Ny festlig dag for dem i morgen, atter en martnasdag med karuseller [;)]

Ikke rart du fikk skryt skrållan, jeg er hvertfall mektig imponert av dere som kommer dere på trening så ofte!

Det ble ikke noe lekestativ i dag ... mannen kom så sent hjem. Prøver igjen i morgen[:D]

Jeg tror jeg skal hoppe i seng nå og se Criminal Minds derfra[:)]

De var forresten ikke stygge de øynene på han i tv2 sporten nå[8D]

ORIGINAL: McMor

De var forresten ikke stygge de øynene på han i tv2 sporten nå[8D]

kunne lett ha stirra inn i dem i en hel evighet ja! [8D][8D]

Var litt artig med skryt ja, skal innrømme det! [:)]

au, au, au, shoppis[:o][:o] god bedring til deg!!!

og skrållan, du ER jo ekstremt god på å trene da[;)][:D]

Suki - vet ikke hva han heter. En mørk fyr[:D]

Og god bedring til deg shopoholic!

Back
Topp