Torsdagspraten :-)

bakemamma

Elsker forumet
Hei alle sammen! :-)

Vil bare ønske dere en fin torsdag.

I dag skal jeg putte pus i bur for første gang, ta bussen til dyrlegen, og gi han vaksine. Kan ikke si jeg gleder meg til å bære på han nå om dagen.
Han veier ikke mer enn 4 kg, men det er tungt når det er et stykek å gå :-p

Sånn ellers går vel dagen med til å fyre, og få masse varme i huset. Ute er det hvitt, men ikke snø, og en smule kaldt... I morra er det ut å handle de julegavene som skal sendes med posten :-D Det gleder jeg meg til!

Lykke til med dyrlegebesøk :)

Julegaver ja, det må jeg nesten begynne på snart! Synes det er greit å få unna før alle stresser rundt i butikkene :)

Vi har vært på foreldere samtale i barnehagen, vært hos tannlegen og nå vasker maskinen litt klær mens jeg skal pakke inn litt kalendergaver før jeg skal på seinvakt i kveld. 

Heldigvis er så og si alle julegavene ferdig - og levert! Så det stresset er over. 

Masse lykke til hos dyrlegen og julegave shopping :-) 

Kalendergaver ja... Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal lage pakkekalender, eller kjøpe ferdig :-p Kanskje på tide å tenke på det også... hehe..

Er heldigvis nesten ferdig med gavene. Men sliter litt med hva jeg skal finne på til ungene til broder'n.
I tillegg er det jo resten av julehandelen som skal gjøres unna. Har heldigvis både ribbe og pinnekjøtt i hus, men skal enda ha kalkun og alt som må til for baking.
Desember er skikkelig pengesluk :-( Jaggu godt det bare er en gang i året.

Jeg er nettopp våknet :p var våken med to barn inatt så trengte litt ekstra søvn etter at de frivillig barnehagen. Idag skal jeg bake brød og brette klær :)

Lykke til hos dyrlegen. Jeg og lille mann skal bare slappe av og kose oss hjemme i dag. :) deilig kos med bli baby :)

uff, idag er jeg skikkelig lat.. har ikke gjort en dritt fram til nå, så får vel se og gjøre noe her hjemme snart! ønsker alle april-damer er fin dag 

Jeg sitter med matematikken fortsatt... Apropos julekalendere, vi bruker å ha aktivtitetskalender isteden for ting og søtsaker. Jeg ønsker at førjulstiden skal være kos med familen. Vi gjør aktiviteter som feks å gå på biblioteket å låner julebøker, teiper vinduene med juletape, tenner julelys i Hagen, baker, lager lyslykter i glass, pynter stearinlys og lager seviettringer til julaften....vi går også til byen når julegrana blir tent, noe som jeg også setter som en aktivitet. Filmkveld med kakao og popcorn osv... Herre Gud! Dette skulle j eg aldri begynt å tenke på, nå vil jeg heller planlegge dette jo..! .... Barna skjønte ikke så mye i fjor, med nå elsker de å holde på med saker og ting så i år gleder jeg meg veldig.

Takk, og i like måte! Og lykke til med dyrlegebesøk :)

Heldig du er med julegaver. Jeg er treeeg, men ser fram til julegaveshopping på kommende mandag! :D Skal prøve å få tak i det meste, kanskje alt hvis jeg er heldig. Holder på å skrive ned hva familien og vennene skal få, og hvor jeg kan skaffe ditt og datt :) Stakkars mannen min som skal være med :P

I dag har mannen min fått PS3-spill fra CDON, og kommer til å bli sittende oppe og spille etter vi har spist middag. Lurer på å lage sjokolademuffinser til ham ;)

Ha en fin dag, alle søte april'ene <3

Har en slapp dag i dag :P tok meg en lang lur etter gutten var levert i barnehagen:P
Så nå har eg rydda litt, fått bestilt nye trappa, og ordna med at de begynner på garasjen i neste uke:D
Julegavene og pakkekalenderen til godgutten er eg heldigvis ferdig med for lenge siden så det slipper eg og tenke på :))

Lykke til hos dyrlegen!
Jeg har vært på jobb i 4 timer (har halve dager). Var slitsomt og tungt og hadde kjip hodepine.
Har enda ikke begynt på julegavene. Blir vel som det var i fjor at jeg fikser alt uka før jul :-/
Imorgen kommer mannen min hjem for helga :-D Gleder meg masse til det.

Har ikke rukket å begynne å tenke på jul enda jeg ;)

Er midt i flytting, nesten ferdig med alle foreldresamtaler på jobb - for ikke å glemme forberedelse til skolebytte med junior...

Men kan iallfall slappe mer av utover desember <3

Back
Topp