Torsdagspraten!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her våknet Mina i 0700 tiden og hun hadde faktisk tid til å kose litt i senga[;)] Det blir sjeldnere og sjeldnere det er populært for tiden. Vanligvis vil Mina leke før hun omtrent har fått opp øynene på morgen[8D]

Idag er det sol og blå himmel, så det lover godt for barnehagen som skal på tur[:)] Blir gøy for dem det. De skal grille i skogen. Mina digger det[:D]

Mammaen min passet Mina igår, da jeg var på temakveld i bydelen. Det var en dame fra habiliteringen på Ullevål som holdt foredrag, men hun fortalte om SIN familie og ikke sjenerelt som jeg trodde. Hun hadde et ganske så spesielt utgangspunkt med 2 sterkt funksjonshemmede barn. Det ble lagt mest vekt på det negative, så jeg gikk fra møtet og faktisk var lei meg og trist. [:(]

Her startet dagen klokka seks, og vi klarte å ha August i senga i omtrent 20 minutter før G ga opp og sto opp med han.

Har holdt meg i sofaen i dag, har hatt besøk av svigermor, en kollega var innom med blomster fra jobb og hun hadde med et kjempesøtt kort fra to av guttene som bor der, og så har jeg begynt på middagen. Startet tidlig i dag, for jeg lærte i går at matlaging gjør meg sliten og dårlig (og å ikke få gjøre noe gjør meg også sliten og dårlig - jeg klarer ikke å overlate alt til G).

Synd at gårsdagen ble en skuffelse oslojente - høres ut som om ressursene blir brukt litt feil når foredragsholder gjør folk nedstemt i stedet for inspirert!

Jeg har shoppa og vært hos frisøren!!! Bilder kommer senere ikveld!!![:D]

Jeg har blitt tante!! [:D]

Jeg har sløva og komt til krefter etter i går, men har likevel fått rydda litt.. Mamma skal jo være her i helga med ungene for vi drar til Danmark i morgen.. Spennende..! Første gang vi drar fra ungene begge to.. Men Sindre ville dra til tanta og kjæresten og prøve å sove der, så det blir jo spennende.. [:D] Lettere for mamma og det, å ha en unge å konsentrere seg om.. Er ikke bare bare å leke småbarnsmor til to stk i en alder av 54 år.. [:D] Jeg gruer meg pittelitt, men det blir sikkert deilig.. [:)]

Back
Topp