Torsdagspraten

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Er ikke i humør kjenner jeg[&o] Jeg har hangla helt siden søndag og i går kveld følte jeg meg helt fin men i dag sto jeg opp med så vondt i halsen at jeg sliter med å spise/drikke[&o][&o]

For å gjøre saken bedre skal vi jo ha selskap i helgen og det betyr at jeg må vaske/rydde i dag og i morgen får å få alt klart til selskapet pluss lage muffins og pynte...

Jaja alt går bare en holder på lenge nok så

Snakkis

Skal på jobb intervjue i dag kl 11[&:] gruer meg!
Og så reiser vi på søndag en uke i sol og varme[:D]
Og kommer hjem Mr og Mrs T[:)] og nå stresser jeg har ikke begynnt å pakke, trenger skor og diverse[&:]

God bedring buffi, og lykke til på jobbintervju Maiå! [:)] og god tur sørover, og gratulerer med snart nygift! [:D]

Hei sveis! [:)]

Ungene er levert i bhg, jeg har handla og nå skal jeg hoppe i dusjen. Skal på kafetur med 2 venninner i formiddag, det blir koselig! [:)]
I ettermiddag skal jeg på PulsStep, tjoho! [:)]

Ha en fin dag!

Da er det torsdag da jenter. Jeg har startet dagen med glukosebelastningstest som gikk bra. Men kjedelig å sitte tom meningsløse timer på et legekontor. Hadde med boken om Christoffer da så jeg hadde noe lese på.

Har gått ned en kilo fra forrige kontroll og det likte ikke fastlegen min. Så nå er jeg 3 kg opp istedenfor 4. Ellers er alt vel og perfekt, og magen vokser. Nå er jeg på jobb og sitter på bv[:o]

Mamma har bursdag i dag så det blir middag der etter jobb. Nicholas skal til en kompis fra bhg på besøk i dag kl fire så han blir ikke med i bursdag.

Ellers har vi solgt alle hvitevarene fra leiligheten vår, og de hentes vel i løpet av helgen. Blir fint med papptallerkenr og take-awaay mat frem til mandag da vi overtar huset vårt[:D]

Jadda da var jobben gjort gitt...Men er enda slakkere nå gitt..Heiv akkuratt inn på en ibux 600 så fort den virker så må jeg komme meg ut og hente jentene mine

Men nå er ivertfall huset rent og pent og nåde den som roter nå altså[8D]

Planen var å ha middag i dag men med min hals så frister det ikke en plass..... Har ikke akkuratt blitt mye middager her denne uken nei

Hei jenter!

Er innom litt av og til og snoker på dere..[;)] Tenkte jeg skulle skrive en liten raport herifra også..lenge siden sist!

Malin hadde bursdag på mandag, vi hadde barneselskap 10 stk var de...[:)] Ho var storfornøyd, med selskapet, og alle presangene!! Vi ga ho Nintendo DS med Sofie spill til, det falt i smak kan en si!!

Ellers så har jeg begynt på skole igjen... vil studere sykepleien til høsten, men da måtte jeg desverre ta opp noen fag for å få studiekompetanse...[8|] Er godt i gang, har tre eksamener nå i november og desember, tror det kommer til å gå bra![:)]

Vi har kjøpt hytte på fjellet, det er stor stas!!! Den holder på å bli bygd nå, håper den er ferdig til vinterferien...[:)]

Lykke til med alle oktober damene!! Så gøy å se hvor store barna har blitt!![:)]

Klem fra meg!![:)]

mini har begynt i  bhg, imorgen er 3 dag av innkjøringa :) og alt går veldig bra:)

planlegging av bursdagsfeiring på søndag og lekeland party neste uke med unger fra bhg
blir stas[:)]

Buffi du må dra til lege. Jeg ble dårlig i går, kjempe vond hals og fullstendig slått ut. Var hos legen i dag og da var det jo streptokokker og hypersekning ja....[8|] Er såååå dårlig! Men det blir vel fort bedre nå med antibiotika.

I morgen er det Halloween fest i bhg og vi her spøkelse kostymet klart. [:)] Har dere Halloween i bhg?

Nei, ingen halloween i bhg her! Derimot må jeg klones innen kl 14 i morgen, for da er det foreldrekaffe på begge avdelingene, samtidig... så kjekt! [8|] Lurer på hvem av ungene som reagerer først på at alle andre ungene har mamman sin der, men ikke h*n? Kanskje jeg bare må ta med meg Tobias, og være oppe på avd til Ida en stund først, før vi går ned på avd til Tobias alle tre...

Natta, sier jeg bare nå. Strømpetrøtt for øyeblikket

Back
Topp