Torsdagspraten

Gunn Elin

Gift med forumet
God morgen alle sammen [:)]
Her er det delvis sykehus for tiden. Og det er grunnen til mitt fravær herfra de siste dagene, har bare vært inne å sniktittet de siste dagene. Men nok syting om dagene som har vært [8D]
Vi sovna av i dag så det ble et kjempestress for mannen og gutten å komme seg ut til jobb og barnehage. Så nå sitter jeg å roer ned med en kopp te og god morgen norge. Og har en liten plan om å scrappe litt senere. Ellers så tror jeg ikke at jeg skal legge noen planer. Bortsett fra at jeg skal ta meg en skikkelig runde her inne å se hva dere har laget de siste dagene [:)]

Ha en fin dag alle sammen.
Klemmer fra meg [:)]

God morgen!

Håper dere slipper sykehus fremover, er best å kunne holde seg unna [:)]

I går kveld sovna jeg sammen med den småsyke pjokken vår kl syv, så klokka halv fire i natt stod jeg opp. Laget noen vinylskåler og øredobber i stoff, blir nok bilder på bloggen i løpet av noen dager.
Nå skal jeg på butikken og handle inn til å lage karameller [:D] (vi skal på innflyttingsfest til noen venner i morgen, og da skal de få en vinylskål med karameller)
Senere blir det litt skole og jobb, og en tidlig kveld regner jeg med.. [;)]

Ha en fin dag alle sammen!

oiiii... for en flott gave da [:)] Du må ta bilde å friste oss andre også da [:D]

ORIGINAL: Gunn Elin

oiiii... for en flott gave da [:)] Du må ta bilde å friste oss andre også da [:D]

Will do! [:D]

Go'morgen!
Våkna kl 9 i dag! Ungene sov så lenge, og jenta mi skal på tur med bhg kl 9.. Jaja, ops...![&:][8D]
Og minsta hadde rivd i stykker en hel bok, var litt av en jobb for å få ho til å rydde! Bra start på dagen..
Når jeg har kjørt eldste i bhg, skal jeg gjøre husarbeid (spyy) og bare kose med Mina!
Ikke stort som skjer[;)]

God morgen. Her skjer det ikke mye for tiden. Har planer om å komme meg ut en tur til Sandnes og plukke opp noen scrappesaker. Selv om lysten ikke er der særlig om dagen, så kommer den nok tilbake håper jeg. Og så må jeg bort på staples en tur og bytte promakers. Har fått dobbelt opp av iallefall 1 så da får jeg en ny farge til[:D] Ellers er planen å gjøre minst mulig. Kanskje scrappe noe helt annet enn det jeg pleier? Kanskje det kan gi meg lysten på scrapping tilbake?

Her har jeg sendt Storebror i BHG, og jeg og MINI skal på Mor&Barn trening på 3T !!
Ellers har jeg 10 luer som ligger å venter på montering ; skal se om jeg får gjort det i løpet av dagen..
Men gubben er på skyting med jegerprøvegjengen i kveld, så alene med 2 små fram til leggetid ; så er det ikke mye annet som blir gjort altså !!

Ha en flott torsdag, vi skal hoppe i treningsklærne !! [;)]

Her er det stille og rolig, snuppa er i barnehagen og mannen er ute en liten tur med kranbilen.

Jeg spiser litt lunch og skal snart opp og lage ferdig julekortet jeg holder på med!
Og helst begynne på ett nytt! [:D]

Ellers må jeg får ordnet de nye gardinene å få hengt de opp! [:D]

Fri fra jobb i dag så litt husarbeid og bare slappe av.Kanskje brodere litt mer så jeg blir ferdig ed den jeg holder på med,begynte når jeg gikk gravid og ble bare lagt vekk[&:]Er så sliten etter jobb,så hjem og holde på,så har ikke orket å scrappe i det siste..[&o]

Back
Topp