Torsdagspraten!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Idag er det strålende sol og blå himmel[:D] Er så deilig med slikt vær, selvom man merker på temperaturen at det har blitt høst.

Idag skal avdelingen til Mina på tur og de har vært heldige med været!! De skal grille i skogen. Er så glad for at de er så flinke til å gjøre sånne ting, for det har jeg savnet litt i den forrige bhg. Mina som er sååå glad i å være ute[;)]

I ettermiddag skal vi treffe en venninne og hennes nydelige sønn igjen + andre kjente på Peppes!! Folk jeg ikke har sett siden jeg bodde i Oslo for 3 år siden. Blir sikkert kjempe koselig!! Så da tar vi middag på Peppes. Nam nam!![:D]

Hva skal dere gjøre idag??

Kos deg på Peppes i dag Oslojente.

I dag drar vi til Tyrkia[:)] gleder oss kjeme masse skal bli deilig med 25-35 varme grader.
Så nå er de siste innspurt på pakking før vi drar til gardermoen.
Ønsker alle sammen en kjempe fin uke som kommer.

klem

ORIGINAL: silje a

I dag drar vi til Tyrkia[:)] gleder oss kjeme masse skal bli deilig med 25-35 varme grader.

klem

Goood tur til Tyrkia[:)][:)] Hørtes veldig deilig ut!!

ORIGINAL: silje a

klem

Goooooood tur!!!

Hei hei.

Vi er på Riksen, kom i går og blir her i mange uker. Marcus er ferdig operert i dag, det gikk kjempe bra.

Tor og jeg sitter og slapper av på rommet, det har skjedd en del mellom oss siden gutta var i Tyrkia. Det kan jeg fortelle om senere.

Høres interessant ut Anjalef

Jeg er vel for sent ute med det, silje a - men jeg håper dere får en fantastisk tur!

Jeg har vært på jobb jeg, så var det hjem og lage middag, spise, rydde, vaske, og nå tar jeg meg fem minutter mens ungene leker. Jammen slitsomt å være på jobb synes jeg, og det skal bli godt med helg!

Back
Topp