Torsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!

Her var det morgen 0630 og vi gikk rett i dusjen. Akkuratt ferdig å spise frokost og skal straks ut døra på vei til bhg. Idag skal Mina og de på tur for første gang, så det blir nok spennende. Er så glad for at den nye bhg er mye ute, for det liker Mina så godt!!

I ettermiddag skal Mina på dans igjen og det er veldig stas!![:)]

Jeg skal rydde og vaske litt idag. Godt å få det gjort før helga.

Hva skal dere idag da??[;)]

God morgen!

Vi skal snart dra til bhg vi også, litt tidligere enn vanlig, for jeg skal til jordmor kl 9. Når vi satte opp timen forrige uke, tenkte jeg bare: ja, ja, vi kan jo sette opp den timen.. men jeg får nok ikke bruk for den![8|]

Så idag skal jordmor få røske og rive litt, hvis det går da.. for nå vil vi gjerne hilse på lillebror altså![:)]

I ettermiddag er det barnebursdag hos nabojenta, og vi skal ha med oss Malin hjem og gå i bursdag sammen, det blir nok stas![:)]
Og mannen skal kjøpe lister og teppe til Bertines rom; nå er det snart FERDIG!!![:D] Flinke mannen som jobber der oppe hver ettermiddag!

Ha en super dag alle sammen![:)]

Kos dere på dans, Mina og mamman[:)] Og masse fødestøv sendes superberta ************ - får håpe jordmor kan få fortgang i sakene[:)]

Her er dagen kommet godt igang. Det gikk veldig greit med levering idag også - så lenge Amalie har et godt fang å sitte i er hun fornøyd. Jeg er ganske så trøtt. Det var en hektisk dag igår - og jeg var så smart å drikke noen kopper kaffi seint på kveld da vi var på foreldremøte i barnehagen[&:] Får betale for det idag - tror ikke jeg sovna før rundt kl 3 *gjeeeesp*.

Venter mor på besøk - eller rettere sagt: husmorvikaren[8D] Hun skal hjelpe til litt her, for vi får storinnrykk på søndag av familien som endelig skal få feire "august-jentene" våre[:D]

Jobben venter kvart på ett idag - da er det først personalmøte. Veldig greit med møte hver torsdag - for det er alltid noe å ta tak i.

Kvelden blir vel muligens ganske så kort før jeg finner loppekassa[:D]

Jeg skal på forelesning frem til kl.18.00 i dag, så blir en lang dag.
Men etter det er det helg.

Tilbake fra jordmor! Alt er klart for fødsel![:D]  Modent og fint, og 2-3 cm åpning, hun tøyde litt også, så vi får se om det skjer noe snart..[;)]

ORIGINAL: SuperBerta

Tilbake fra jordmor! Alt er klart for fødsel![:D]  Modent og fint, og 2-3 cm åpning, hun tøyde litt også, så vi får se om det skjer noe snart..[;)]

Så spennende

Åh, jeg ble litt skuffa nrå jeg så at du er her fremdeles SuperBerta, men nå er det nok ikke lenge igjen!!!

Jeg har jo vært på jobb i dag igjen... morsomt å bli kjent med folk, legge planer, diskutere, le og fjase og drømme og alt man gjør når man blir kjent med nye folk. I morgen kommer den siste kollegaen vår, så har vi fått møte hele gjengen - en skikkelig godt blandet forsamling, fire nasjonaliteter, og både menn og kvinner - alderen spenner fra 25-51 tror jeg. Vi jobber hardt med innkjøpsplaner, rutiner og sånt, og dagene før vi skal ta imot de første ungdommene skal vi på overnattingstur hele gjengen - fagdag og "teambuilding"

ORIGINAL: SuperBerta

Weee spennende!!!! Gleder meg til å få oppdatering om fødsel! Masse lykke til![:D]

Back
Topp