torsdagspraten:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

nå skal vi snart dra her, thomas sitter klar og jeg tror jeg er klar til å dra jeg å. skal ha svømming i dag på jobb så måtte opp tidlig å shave her å der[;)][:D]

etter jobb i dag skal jeg på et kjøpesenter som stenger til helga(kbs for dere som vet hva det er) og de har masse salg visst nok! det liker jeg[:D]

noen som forresten har tips til dåpsgave?? skal være fadder i helga på sønnen til broren min, og han får ikke penger. har kjøpt sånn barneservise fra barna, men må jo ha en litt større gave fra oss.

forresten veldig travelt for tiden, jobbing hver dag. merker jeg savner å har fri en dag i uka, ta det rolig på mårran. men det går nå[:)]

ha en fin dag[:)]

God morgen! [:)]

Her sitter jeg oppe alene, skal vekke ungene straks. De skal i bhg, og jeg skal til tannlegen.. så mamma kommer og kjører dem oppover, siden jeg ikke rekker å gå (skal ha med vogna i dag, så da må man gå) 5 km (tur/retur) før tannlegetimen kl 9. Snille mamma!
Etter tannlegetimen tenkte jeg å stikke på trening, ta litt kardio for meg selv. Så må jeg hjem og rydde og fikse litt her, slappe av og kose meg, før ungene skal hentes igjen. I ettermiddag skal jeg på PulsStep, mens sambo er hjemme med ungene. Det blir nok stas for dem, siden de ikke har sett faren sin siden tirsdagen.
Og ja, jeg skal trene 2 ganger i dag! Er på et lite platå sånn vektnedgangsmessig, og det prøver jeg å løse ved å legge inn 2 økter på en dag sånn innimellom.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Kos deg på salg på KBS'n MaRtE! [:)][:)]

Du vil ikke komme til Oslo for å jobbe litt i min butikk da Suki?
Jeg er desperat, barnevakten har avlyst (igjen, jeg blir gal av å ikke kunne stole på han) og jeg MÅ på jobb og T MÅ på jobb.
Vi er fucked!

Utover det kan jeg meddele at jeg er 110% rasende forbanna i dag!
OVER OG UT!

Gaad, jeg også!
14timers dager i kombo med et normalt familieliv går ikke..
Menmen, blir penger av det. Da kan jeg kjøpe meg et liv kanskje :)

Marcus la seg halv fem i går. Jepp, kl 16:30, og sov til kl var 06:30 i dagtidlig..!
Han hadde vel litt å ta igjen da stakkars..

Hei alle sammen[:)] vanlig dag her i heimen..Ungene er i barnehagen og jeg har trent igjen[:D] Trener jo hver dag nå utennom lørdagen/søndagen da har jeg fri og koser meg med ungene[:)]

I dag skal jeg shine huset tenker jeg[:)]

Kiropraktoren i morgen og jeg er så bra i ryggen min nå[:D][:D] kanskje på tide å trappe ned litt hos han[8|] Er jo en uke siden sist jeg var hos han og jeg er fremdeles bra i ryggen[:)] Merkes når jeg trener for nå har jeg enda mer styrke og hardere kondisjonstrening.

Og en ting som er kipt er å trene magen med gangsperr i magen[X(] Snålt for jeg kjenner ingenting i løpet av dagen men med en gang jeg legger meg ned og har tatt noen mageøvelser så kjenner jeg det.. Og i dag ble jeg kvalm på slutten...

Men nå er det hardtrening og sunn mat som teller. For jeg skal nemlig på byn neste lørdag med en gjeng i fra BV[:D][:D][:D] Gleder meg maks[:D][:D] Har ikke sett dem på en stund nå

Jeg har annenhver lørdag og faste like uker i partallsuker og i oddetallsuker..
Men har blitt mye ekstra nå, er mange sykemeldte og to på ferie. Pluss at jeg har jobba litt vakter i den nye butikken også, for så  gå på den vanlige jobben etterpå..
Har ikke samvittighet til å si nei heller.

I morgen skal vi feire ID på jobben. Er ei som er muslim der og de skal feire ID i dag, så da fant vi ut at vi kan ha kakefest på fredag. Lurer på å lage oreokake kanskje.

Hehe suki, avvenning hadde kanskje vært noe! [:)]

Jeg sitter her med vondt i kjeften. Null hull hos tannlegen, men hun glapp den der tannsteinskrapetingen rett ned i tannkjøttet mitt 2 ganger, så blodet spruta! Jeg har ganske skjøre slimhinner, så jeg blør lett... hansken hennes så ikke ut, og da jeg kom hjem så jeg at jeg har gått rundt med størkna blod på dobbelhaka etter timen... vakkert! Ene gangen glapp hun den rett ned i visdomstanna som irriterer meg med jevne mellomrom, så der er det ØMT nå. Også må jeg tilbake i november, og da skal jeg nok dø... [8D] Må trekke to visdomstenner, den ene fordi jeg må, og den andre just for the fun of it... jadda!
Trente etter tannlegen da, det var deilig. Nå skal jeg sitte her og prøve og overse munnvondten, se tull på tv også må jeg ringe barnepoliklinikken.

Jeg er på jobb som vanlig. Har telefonvakt så derfor slår jeg ihjel litt bv tid. I kveld er det trening som står på min plan, tror det blir spinning time etterfulgt av styrke i studio.

Je je helg igjen i morgen, og barnefri, ingen planer. Jo kanskej ruge litt?? nei det har jeg ikke tid til...

Jeg konkluderer nok en gang med at jeg har den aller beste søsteren i hele verden!
Hun er helt fantastisk!
Stiller opp som barnevakt i dag, så da må jeg ned i barnehagen å levere nøkkelen vår i sekken til Marcus sånn at de kommer seg inn i dag. Hun henter de der.
Håper jeg klarer å snike meg inn uten å bli oppdaga da..

WZ: Godt det ordner seg!!![:)][:)]

Her har jeg akkurat kommet hjem. Trent Zumba.. kanongøy, men mine norske hofter trenger litt mer øvelse kjenner jeg[8D][8D] Og styrke etterpå... skulle egntlig på håndballtrening i kveld, men det utgår da mannen må jobbe[X(][:)] Ellers er skolen kommet i gang og oppgavene begynt så jeg har vel egentlig mer enn nok å gjøre ja enn å sitte på bv!![;)][:D]

Har fått purra på sykehuset nå, og Tobias skal inn 29.9 med magen sin. Ultralyd, blodprøver, hele pakka. Blir godt å finne ut hva som gjør at han har så treg mage, om det er brokket sin feil, men jeg er litt smånervøs også... enn om det er noe alvorlig feil med gutten min? 

Sitter her og venter på middage skal bli ferdig... Forstår du er nervøs Skrållan, men godt han blir ordentlig undersøkt nå!! Kysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!!![:)]

Jeg er alene med barn og hund frem til tirsdag, mannen er reist på jakt..

Er travelt men gleder meg til de er i seng og jeg skal slappe av å se på tv[:D]

Krysser fingrene for dere Pearl06[:)][:)][:)]

Oioioi.. det var ikke lenge igjen til bryllup Maiå!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Nå er det snart leggings her og.. og alenetid på mor i sofaen!![:)]

Ja, håper virkelig det ikke er noe farlig altså. Fikk ei "klarsynt" til å si hva hun trodde, og hun tror det kan være allergi, eller noen nerver i klem i tarmene. Kan jo hende det, siden han har navlebrokk. Cøliaki er også en mulighet. Blir spennende, og forferdelig skummelt, å finne ut hva det er!

Pearl06: Krysser alt jeg har! [:)][:)] Spennende det der altså, håper dere slipper å prøve lenge.

Ungene har lagt seg, sambo er ute og sykler, og jeg ser på Sykehuset.

Jeg har tenkt tanken på at det kan være meieriprodukter jeg også, faktisk. Han spiser jo 1 yoghurt om dagen, og masse hvitost på brødskiva. 

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har tenkt tanken på at det kan være meieriprodukter jeg også, faktisk. Han spiser jo 1 yoghurt om dagen, og masse hvitost på brødskiva. 

Det tok laaaaaaaaang tid og masse undersøkelser før de fant ut av det. Og de har fått det bekrefta et par ganger i ettertid når barnehagen har rota og gitt han det han ikke tåler. Da har han fått tilbakefall med en gang.

Håper de greier å finne ut av det på undersøkelsen!

Åh, så kjedelig at barnehagen har rota det til noen ganger!

Ja, håper det jeg også! [:)]

endelig satt rompa i sofaen. Kjenner at kroppen er sliten nå. Har jobbet, besøkt mine besteforeldre og trent en helvetes time. Gubben er ute og flyr, og jeg skal snart sove. Men må ha noe i magen først.

Nicholas er invitert i to bursdager de neste helgene, og det er jo stas for han. Ellers går dagene til flytteplanlegging. I morgen er det kontraksmøte i banken.

Jo forresten så har jeg innfridd resten av billånet vårt i dag, men skattepengene mine. Vips der var de borte, men det er jo lånet også[:D]

Også har jeg fått en meget grei lønnsøkning på månedslønna denne måneden. Ansatt i fire måneder og det hoppet passet meget bra

Back
Topp