Torsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Denne feberen er snål assa. Siden natt til torsdag så har Mina hatt litt feber, men mere sånn på grensen. Så øker den litt på ettermiddagen/kvelden noe som er normalt. Men har ikke hatt noe særlig feber på dagtid, kun litt høyere kroppstemeratur. Men idag har hun hele 38,8 i morres. Tja, lurer på litt hva dette er for noe. Men det er vel bare virus sikkert[8|]

Idag kommer pappa på lunsj. Han ba seg selv, så han har nok noen baktanke. Siden han er veldig lite engasjert i både meg, bror og Mina. Broren hans hadde skjelt han ut pga lite engasjement i familien sin. Jeg har fortalt han hvordan jeg ser det jeg, men han går rett i forsvarsposjon. Så jeg har vel mere gitt opp!!

Egentlig er det dansing for Mina i ettermiddag, men det får vi vel stå over idag.

Håper faren din bare har innsett hva han mister om han ikke engasjerer seg - jeg har selv en pappa som har vært der. Får håpe Mina snart føler seg bedre også.

Jeg er også hjemme med en survete og snørrete lillebror i dag, men han har temperatur på under 37 igjen, så ingen feber. G og Johanna skal reise etter hvert, men i mellomtiden gjør hun sitt beste for å irritere vettet av faren sin tror jeg - det er diskusjon på diskusjon på diskusjon oppe på badet - mens pappa'n står i dusjen.  [&:]

I dag skal jeg (bekjenne mine synder:) sende hemmelig venn-gaven - med sykt barn og jobb i går glemte jeg rett og slett å ta med pakka da jeg reiste hjemmefra på morgenen

Ingen andre planer for dagen, håper lillebror vil sove masse, det trenger han nok... men aller først trenger han en ny bleie [:'(]

Flere som var oppe tidlig i dag [;)], var oppe kl 6 i dag [X(].

Skal til oslo i dag, til en spesialist (adhd). DPS skal gjøre det så innvikla for meg å bytte medisiner (typisk det offentlige [>:]), så da må man gå den dyre veien [;)][:)]

Trym våkna nettopp og satt akkurat å så på dinosarustoget [:D].

Får hive meg rundt å lage litt frokost til han nå. [:)]

God bedring til Mina, håper den feberen gir seg snart [;)][:)]

ORIGINAL: lenemor

Håper faren din bare har innsett hva han mister om han ikke engasjerer seg - jeg har selv en pappa som har vært der. Får håpe Mina snart føler seg bedre også.

Jeg er også hjemme med en survete og snørrete lillebror i dag, men han har temperatur på under 37 igjen, så ingen feber. G og Johanna skal reise etter hvert, men i mellomtiden gjør hun sitt beste for å irritere vettet av faren sin tror jeg - det er diskusjon på diskusjon på diskusjon oppe på badet - mens pappa'n står i dusjen.  [&:]

I dag skal jeg (bekjenne mine synder:) sende hemmelig venn-gaven - med sykt barn og jobb i går glemte jeg rett og slett å ta med pakka da jeg reiste hjemmefra på morgenen

Ingen andre planer for dagen, håper lillebror vil sove masse, det trenger han nok... men aller først trenger han en ny bleie [:'(]

De diskusjonene kjenner jeg igjen[:'(] Det er slitsomt!!

Her er en som har funnet ut at man skal være våken fra ca fem og utover. Så i dag begynte han å vandre i halv seks tida. Han skulle tisse, å var sulten, å kose, å prate, tett i nesa...... ja osv.[8D]
Problemet er bare at han blir så grusomt sur utpå dagen når han våkner så tidlig. Så da vet vi liksom hvilken dag det blir. Jaja heldigvis barnehage i dag.
Nydelig vær også, men husarbeid og lesing står på planen i dag. Så jobb i kveld som vanlig. Gleder meg til helg, da skal jeg gjøre absolutt ingenting... iallefall nesten da. Hehe. [:D]

Ha en super dag damer og småfolk. [:)]

Får håpe Mina blir bedre.
Ikke moro når de små er syke, og i alle fall ikke når man
ikke vet hva grunnen er.

I dag har jeg fri, så da skal jeg bruke dagen til rydding,
vasking, og sying. Og så skal jeg sende pakken til gaveringen [:)]

...ja,og nå har jeg satt babyverden.no -sept06 som startside, så
da skal jeg bli flinkere til å skrive!!!!

klem

God bedring til alle de små og store som måtte trenge det[:)]

Noen dager blir bare alt feil. Her begynte det egentlig bra, jeg kom meg opp tidlig - men derfra og til levering her og der gikk det egentlig bare feil vei. Amalie gikk det nå ganske greit med da hun så at venninna hennes hadde komt i barnehagen - men det var verre med Karoline. Hun var trøtt og ville ha med seg en sprettball hun har fått - men som vi selvfølgelig ikke hadde tid til å lete etter om morgenen. Så hun grein da jeg gikk[&o] Tror det ble for seint i seng igår - etter en travel ettermiddag og kveld. Hun har så mye bedre av å få roe ned litt før leggetid...

Idag har vi personalmøte på jobb - begynner ikke før kl 13, og så er det ganske kort dag heldigvis. Merker jeg er trøtt, sliten og lei meg for tia. Har mye å tenke på, ting går så vannvittig i bølgedaler for tia.[>:]

Gleder meg til helg.....[:D]

Back
Topp