Torsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg er visst først her igjen jeg[;)] Sånn går det når Mina er morgenfugl. Idag var det kl 0600 og det er ikke snakk om å ligge litt, for hun skal nemmelig LEKE[&o]

Idag skal vi på lekeland på Kolbotn med en annen fra babyverden. Hun har en jente som er des 06, så det blir koselig[:)] Jeg har aldri vært på lekeland med Mina før, men tenker hun kommer til å bli helt vill når hun ser det[:D]

I dag er det 1 uke til Mina starter i barnehagen og må ærlig innrømme at jeg ser litt frem til det[:-] Det blir mye sutring og grining til tider, for hun kjeder seg. Selvom vi finner på noe som hun synes er gøy, så er det gøy den tiden vi er der. Og masse sutring når vi kommer hjem. Seriøst jeg blir gal snart[X(]

Hva skal dere idag da??

God Morgen [:)]

Her er det fire barn som sitter å spiser youghurt og ser på Super Sommer og koser seg helt vilt sammen [:)] Ser ikke ut til at det blir noe spesielt fint vær [:-] Så vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, blir det ikke regn så blir vi nok ute i allefall [:)] I ettermiddag skal jeg, Leah og William i bursdag til min Farmor, også skal de til pappa'n sin etter det [:)]

Oslojente ; Ser den med at det blir mye sutring, selvom man gjør ting som er gøy for barna! Ikke mye morsomt!
Kos dere masse på lekeland i dag [:D]

Utakknemlighet er ikke noe fremmed fenomen her heller... det jeg blir nesten sprø av er når hun får noe, og så blir hun sur for at hun ikke får mer [:@]

Her startet forresten dagen veldig tidlig i dag.. i alle fall i mitt hode. Våknet av sutring inne hos August og tenkte at om klokka er før seks nå skal han bare legges ned igjen... og så var den kvart på sju!

nå har vi spist frokost, G har reist på jobb, og Johanna står og trykker og spør om alle knappene på pc'n. Lillebror... jeg tror han sitter i gangen og spiser sko (ingen fare, dører til "farlige" ting er stengt, trappegrinda er nede, og han har ikke tilgag til noe skummelt)

I dag tar jeg med lillebror en tur på biblioteket - jeg har lest ut boka mi... og etter nesten tusen sider ble det litt vemodig å ta farvel med hovedpersonen... nå må jeg finne noe annet å lese - denne gangen skal jeg velge en bok som ikke er for tung å holde når man skal lese på senga

Heisann! Her var vi ikke opp før over kl 9 - har sovet godt alle mann.

Har ikke noen planer idag - en litt spesiell dag idag, min kjære far hadde hatt bursdag idag. Men jeg ikke lei meg eller noe - bare minnes min kjære far i kjærlighet og tenker på han med vemod[:)]

Ha en fin dag alle sammen![:)][:)]

Så godt at dagen ikke er vond for deg Elimor - det er bedre å minnes det gode om man klarer

Jeg og August har vært en tur i sentrum vi - ble en trilletur, for bilen ville ikke starte - G har satt på kupelyset baki så August ikke skal bli redd i tunnelen, og så glemt å skru det av igjen, så batteriet var flatt. Kom oss på biblioteket, og har lånt meg hele fire bøker, pluss et par lydbøker til Johanna. Sola dukket frem mens vi var ute og gikk, så på hjemveien trodde jeg jeg skulle renne bort. Nå sitter jeg i skyggen ute på trappa og peser - herlig!

Godt du tenker sånn da, Elimor[:)]

Vi har kommet hjem fra lekeland. Mina synes det var stas, men måtte følge henne rundt. Ikke bare bare, for det MYE klatring. Ble svett [8D]

I dag har vi fått gjort masse!

Ungene sov lenge i dag... helt til 7.15!!! Det var noe annet enn 5.30 som var i går! [:D] Så da var mammaen uthvilt, sånn noenlunde vertfall. Vi fikk støvsugd etter frokost. Innimellom leking og tulling. Så tok vi turen til IKEA for å kjøpe skohylle og tallerkner. Skohylla ble skrudd opp da vi kom hjem og Solveig sorterte skoene. Etter lunsj sov Aslak og sov helt til kl var 14.15!! Enda en ny rekord. Så da fikk vi tid til å klippe plenen før vi fikk besøk av barna til ei venninne av meg! De er gjevngamle med våre barn og jeg skulle passe dem noen timer i dag.

Så her har vi hatt fullt hus! Solveig var kjempegiret og sprang rundt hele tiden hehe.. Aslak sov for det meste men fikk med seg leking rett før de ble hentet!

Mannen har jobbet overtid i dag. Så vi har hatt makaroniform til middag! må nytte anledningen nå når mannen er borte, for han liker det ikke![&:] Solveig ville legge seg kl 17 i dag! Hun er så sliten fortiden... aner ikke hva som er problemet!

Nå er ungene lagt.. Mannen kom hjem da de var kommet i seng, meeeeen så krevde de selvsagt kos! Aslak er nok fornermet på faren. Han har ropt på han i hele dag, og nå når han kom så skriker han og vil ikke være hos han hehe[8D]

Idag "sov" jeg lenge. Sto ikke opp før 10.30, og det var deeeeeeeeilig [:D]
Sov nesten ikke natt til igår da vi var campinggjester. Verste senga jeg
har prøvd ever!!!
Ellers så kjørte vi bilen inn til svigers litt før kl 14 for så å ta bussen til byen.
Der er det "Tall Ship Race" fra igår til søndag, så kaia var stufull av folk, båter
og boder. Kjempekoselig [:D] Vi fikk til og med med oss hver vår flaske vann
sponset av Kristiansand kommune [;)]
Og så var vi i parkern å så på sandkunstnerne. Det var utrolig stilig! Til og med
Linnea ble imponert [;)]
Så spiste vi middag på McDonald, tok ei stripe i byen og fikk kjøpt ballonghatt
med hund på før vi busset ut til svigers igjen. Og buss er stas altså!
.....selv om ho tror at det kun er folk som har drukket øl som tar buss......[8D]
Var stas, som alltid, å komme til besta og bestefar [:)] Ho skal være der til lørdag,
for nå skal vi ha voksenferie [:D][:D][:D]
Drar til Tønsberg i mårra tidlig sammen med 9 andre. Skal se "Raske menn" på kvelden
og spise god middag. Gleder oss stort til dette [:D] Og så drar vi hjem på lørdag ei gang.

Back
Topp