Torsdagspraten vår!

lenemor

Forumet er livet
Goood morgen, skjønne damer!

I dag er det torsdag, sola truer med å skinne på en halvblå himmel, jeg har fri, og ungene skal snart i barnehagen. I dag får jeg kanskje pusset ferdig disse vinduene da, i går regnet det jo bare.

Har egentlig ingen store planer for dagen, men jeg har litt ambisjoner om å rydde og vaske til helgen - litt støvtørk hadde gjort seg for eksempel. Eller kanskje jeg rett og slett skal komme meg på en butikk og se etter banankasser så jeg kan begynne å pakke sammen litt på kontoret/roterommet/strykerommet/hobbyrommet/rommet til August - der er det masse som ikkke er i bruk (blant annet scrappeutstyret mitt) som kan legges bort...

Hva gjør dere i dag da?

Her har jeg endelig fått kjøre min nye bil (brannbilen som Malte fortsatt kaller den). Er en stund siden jeg har levert i barnehagen så Malte var litt fra seg da jeg dro. Men skal snart derned igjen. Malte skal nemlig på 2-års kontroll kl 12.30. Ser ut til at jeg også får den med meg. Hadde ikke vært helt det samm å sende mormor avsted på den.

Ellers er det eneste vi skulle hatt unna før fødselen nå vannkoppene på Malte. Men der er litt lang leveringstid på de. 2. udbrudd har kommet i barnehagen og da er det vel 14 dager til neste. Skal høre litt på helsestasjonen hva de sier om babyer og vankoppete søsken...

Ellers er det hekling i sofaen som er på programmet.

brannbil faktisk[:D][:D]!!

I dag startet dagen halv seks... liker ikke denne utviklingen her altså. i går var det kvart på seks[:o]. I dag må jeg bake kaker og vakse hus, men det er ikke så lett. Lukas ville sove nå, han pleier å sove kl 11 så ikke vet jeg hvordan dagen blir[&:]. La han bare i sengen. Nathalie har fri i dag så håper hun vil væremed å bake hvertfall. I morgen får vi formiddagsbesøk, på lørdag skal jeg passe ei jeg er tante til, og på søndag er det familie selskap. Mye må bli gjort i dag med andre ord[:-]. Og jeg som er så trøtt og har ingen energi[&o]... jeje... det er vel bare til å begynne allikevel..

God Formiddag [:)]

I dag var vi oppe halv 7 .. Heldigvis har barna vært utrolig flinke og søte med hverandre i dag, og DET liker jeg! For det har vært litt andre tilstander når de er oppå hverandre hver dag, uten å være i barnehagen [8D] [:)]
Kl 11 kommer moren min å henter dem, og skal ha dem noen timer, så jeg kan slappe av litt (og de synes jo det er helt konge å være sammen med Mimmi, så). Er jo så trøtt for tiden, sovner jo lett på sofan kl 21 om kvelden, og sover der til han andre legger seg ofte

Lenemor : Hørtes ut som en fantastisk flott dag hos dere, sol og grier [:D]
Olive : Hehe, brannbil faktisk [:)]
lille*frø : Kjenner til lite energi osv asså!
Håper du har litt energi du ikke visste om, og at dagen blir knall bra [:D]

God torsdag, snart helg :-)
I dag har vi levert speidermann i barnehgagen
Ellers så går det i jobbing nå fram til 16.00 etter det har jeg ingen store planer.

Ønsker alle en strålende dag og kos dere.

Her går det mye i soving.. [8D] Fått beskjed om å holde meg i ro og det er ikke så vanskelig da noe annet er vondt! [8|][:D] 
Ser ut til at Aslak sine "bopper" er tørket ut og at han er klar for barnehagen i morgen! [:D] 

God morgen? Natta i dag var prega av store smerter for min del.. I lysken.. Ringte legevakten med en gang vi våkna, og fikk komme inn med en gang med mistanke om blodpropp.. [8|] Men det var det heldigvis ikke..! Har en muskel i lysken, eller den som går på innsiden av låret, som er betent.. Aiaiai, det er ikke godt..! I tillegg så har jeg dette hodet.. Nå har jeg gått i strekk med hodepine siden forrige helg.. La meg etter legebesøket, og har sovet til nå.. Og vips! Ingen hodepine..! [:)] Herlig..!
Sambo har jobba i kjelleren og fått kasta enda mer, noe som er helt fantastisk..! Jeg skjønner ikke hvorfor den kjelleren ikke blir tom.. [8|][8D] Men nå begynner det å minke i det minste..
Ellers så skal jeg ligge å tygge voltaren og ta det med ro.. Legens ordre.. [:)]

Huff det hørtes ikke godt ut almyrida god bedring
Sender en god bedrings klem til Actrine også

Back
Topp