torsdagspraten 13.januar:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

i dag skal jeg til tannlegen. ringte og bestilte time på tirsdag fordi jeg trodde jeg hadde tannpine, men tror ikke det er det for det har liksom aldri blitt vondt og nå kjenner jeg ingenting. må liksom sette meg å kjenne etter. jaja, da blir jeg kanskje ferdig med det for i år da!

ellers lite nytt her. ungene spiser og snart blir det skole og bhg.

ha en fin dag[:)]

God morgen! [:)]

Syntes Tobias var litt varm da jeg plukka han opp i dag, så målte tempen. Den sa 37,4, så da var det ikke feber. Men gutten ble bloooodig fornærma over at jeg stappa noe opp i rumpa på han (skjønner han godt), så han har grått litt nå, og sagt han har vondt i rumpa. Men det blir bhg på han, hehe.
Jeg stikker på PulsSpinn og Pump mens ungene er i bhg, og etterpå har jeg optikertime. Skal skifte over til Interoptik, så må få meg linseavtale med dem, også skal jeg omsider endelig ordne meg briller. Må ha noe for å avlaste øynene med på kvelden og sånn.
Senere i dag blir det å hente ungene igjen, spise middag og bare vente til sambo kommer hjem. Han tar et senere fly denne gangen, så han er ikke hjemme før rundt kl 22...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen. Stakkars Marcus, han gråt sånn da jeg gikk i dag. Skal prøve å se om jeg får gått fra jobb litt tidligere i dag for å være hjemme med sjuklingen min.
Er på bussen på vei på et møte nå, og er litt usikker på hvor jeg skal egentlig. Hater å ikke helt vite hvor jeg skal, og bare side rundt som en tulling. Håper jeg finner en butikk på veien, glemte måten min som jeg skulle spise på veien.

din urbane bissniss-dame wz[:D] haha! håper du finner frem!

skidag i bhg i dag, thomas skulle IKKE gå på ski, men jeg tok på skisko og skiene står der så håper de blir brukt i løpet av dagen. han er jo god når han først går på ski, han bare husker det ikke selv[8D][:D] høhø... ja, vi er veldig ofte på skitur i familien vår[8D] håper på en tur til helga da, hadde vært moro.

jeg er forresten forferdelig stiv etter trening i går, helt forferdelig!!!

Skrållan: se på det sompositivt at han ikke liker å få ting inn den veien[:D]
Marte: nyt tiden hos tannlegen
Wz: du må stresse ned litt, og god frokost når du endelig får en...[:D]

Looney har sovet godt fra ca 02 til 07, og det føles fantastisk[:)] Terroristen er levert i bhg, og gubben driver og står opp nå. Nicholas våknet natt til i går og hylte pga vondt i beinet, hadde veldig vondt i går og sier han har vondt i dag. Så han haltet til bhg. Men har han så vondt eller hva kan det være? Vondten sitter bak kneet på ene beinet, sier han. Vanskelig å vite liksom....

I dag har jeg ingen planer, og skal bare sløve. Eller kanskje pakke sykehusstæsj ferdig hadde vært lurt[8|]

Looney: Hehehe, sant det! [:)]

Jeg har trent hardt, dusja og fiksa meg linseavtale. Har med meg 3 brilleinnfatninger hjem, men tror jeg har bestemt meg. Sambo synes det blir dyrt da, men hallo, briller må man jo ha! Med brillekonto blir det jo ikke så ille heller.

Jeg sovnet igjen sammen med samboeren - smart i forhold til søvn den kommende natten[&:]

Nå skal jeg snart dusje, og tenke ut hva som skal bli dagens middag. Kanskje spaghetti? Nicholas ønsket pannekaker, men det er ikke middag i mine øyne så et blir ikke det...

Akkurat nå ser jeg opptak av "Gode og onde dager" stolt av det ja!!

Har hatt det kos på arbeid i dag[:D][:D][:D][:D]

Mer info senere når kidsa er i drømmeland[:)]

Gleder meg til å høre buffi! [:)]

Jeg har måkt masse snø! Det laver jo ned omtrent nonstop her, gjort det siden mandag, og det skal bare fortsette... og vi som hadde nok snø fra før! [&:] Jeg måkte hele gårdsplassen til bestisfamilien også, han er nemlig på kurs bortevekk, og hun har jo bekkenvondter, og de må jo få slippe å vasse i snø til knærne for å komme seg inn når de kommer fra jobb i dag.
Jeg spekulerer på om jeg må være skikkelig husmoremne etter middag, og bake brød...

...og nå revurderer jeg brødbakinga, da jeg faktisk greide å brenne fast spagettien i kjelen! [8|][8D] Husmoremne, sa du?

ORIGINAL: Skrållan

...og nå revurderer jeg brødbakinga, da jeg faktisk greide å brenne fast spagettien i kjelen! [8|][8D] Husmoremne, sa du?

eller bare en dårlig dag............

ORIGINAL: ~Fruen~

eller bare en dårlig dag............

Vi satser på det siste [;)]

Stilte opp på jobben kl 9 etter å ha levert jentene i bhg

I min bhg er det bare 4 unger. 3 jenter og en gutt..

Jentene er rett over 1 år mens gutten nærmer seg 3.

Følte det ble en suksess i dag. Men var litt nervøs når jeg kom siden styreren sa at ungene pleide å grine mye når det var vikarer der

Men ingen grein i dag[:)] Vi var ute og lekte på lekeplassen i lag med ped lederen[:)] Gikk greit.. Så var det inn å spise lunsj og tørre bleie for så og sove.Hun minste fikk ikke helt til å sove så jeg sa at jeg kunne ta henne på fanget og se om hun ville sove der..Og ja hun sov nesten en time i fanget mitt[:)][:)] Skikkelig kosejente ja

så var vi ute og lekte etter kvilen

Og da jeg henta jentene min så kom hun som hadde anbefalt meg og sa at hun hadde fått sms fra min nye sjef..Hun var virkelig imponert over meg..Kjempefornøyd[:)][:)]

Men det sa hun til meg også. Men var så kult at hun fortalte hun andre det[:)] og at hun sa det videre til meg[:D][:D]

har hatt en kjekk dag og gleder meg til i morgen[:D]

Så bra Buffi!! Gratulerer så mye med ny jobb!!

Mannen måtte hente syk jente i barnehagen i dag, og siden hun har feber ennå har jeg fått vikar for meg i morgen. Så da blir det hjemmedag for oss jentene i morgen[:)]

Jeg fant frem i dag, og jeg fant meg frokost på veien også. Ble en lang dag på jobb i dag, er på vei hjem nå. Var utgangskontroll der i dag. Stakkars FYR som måtte leite gjennom veska mi, hehe. Der var det mye dritt der.

Må løpe hjem fra bana nå, t står klar for å dra på trening. Tror han trenger å rase fra seg litt, litt lei av å være hjemme med sykt barn han nå. Men hvis han ikke har rydda i dag så klikket det for meg.

så bra Buffi

Her er sjefen i seng. I ettermidag har han bare vært god og vi har kost oss masse med middag, leking, lesing og kos[:)] Så deilig at ikke alt skal være krangling hele tiden. I morgen drar han til pappaen sin og blir der til mandag. Hvem vet kanskje han er storebror innen han kommer hjem igjen[:)] Jeg tror ikke det skjer noe denne helgen jeg da men....

Ellers kan jeg melde så mye at jeg har lyst på sjokkis, men det har vi ikke i skapet så det store spørsmålet er om jeg gidder dra ut for å kjøpe. Eller lure gubben ut kanskje?

Så braaaa buffi! [:D][:D] og god bedring i heimen suki!

Jeg ser på Svendsen om Hansen og Jensen, i dag om trøndere. Herregud, er vi virkelig sånn?!

Jeg ser på Svendsen om Hansen og Jensen, i dag om trøndere. Herregud, er vi virkelig sånn?!

Det får tiden vise på onsdag [8D]

hahahaha! karsken va go[:D][:D]

Back
Topp